Fiat Tipo HF Integrale

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 02 Дек 2014, 00:58

мда, и аз го инсталирах сега, утре ще прехвърля vbo файла от телефона на другия лаптоп, че на тоя новия не се връзва Самсунга, и ще поразцъкам из Перформанс туулса :)
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 04 Дек 2014, 01:05

Joreto написа:Сравняване на данни от перф-а с рейсхроното е без мислено, правих няколко опита наскоро като мерих успоредно с двете и след определена скорост перф-а става доста оптимистичен. Довечера ще видя да изровя данните. Общо взето стигнах до извода ,че перфа за графика на кс/нм, преди/след става но за ускорения рейсхроното с 10hz гпс е много по-точeн.

Жоро, дай ако може да видим това сравнение на ПерфЕксперта с РейсХроното.

Иначе ето 10Хц РейсХроно лога, експортиран като vob и после в Рейслоджик перформанс туулс.
0-185 км/ч до преди 5-та
Прикачени файлове
0-185.jpg
0-185.jpg (137.62 KiB) Прегледано 31249 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 22 Дек 2014, 23:54

Новогодишна музичка
https://www.youtube.com/watch?v=Xj_AaIn5p7o
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 08 Яну 2015, 01:19

EFR туин скрол + променлива геометрия, чак 2016-та ще ги пуснат, жалко
http://www.motoiq.com/MagazineArticles/ ... rt-II.aspx
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот 1040 » 08 Яну 2015, 13:01

Ице, на Дракона 5-та не се ли включва на тази кола гледам върви до 180 поне?
Аватар
1040
 
Мнения: 443
Регистриран на: 28 Дек 2011, 19:06
Местоположение: София

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 08 Яну 2015, 14:00

1040 написа:Ице, на Дракона 5-та не се ли включва на тази кола гледам върви до 180 поне?

Типото правеше 186-7 на 4-та на правата, ограничителя идваше на 192 по спомен
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот killerbee » 08 Яну 2015, 14:44

Ици предизивкват те зимата с кола със задно на драг и сега ли ще откажеш ?
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 08 Яну 2015, 19:51

killerbee написа:Ици предизивкват те зимата с кола със задно на драг и сега ли ще откажеш ?

за вас в перформанса май трябва да се отвори раздел " Предизвиквам те " :lol:

какво значи " и сега ли ще откажеш" все едно съм ти отказвал някога :mrgreen:

разкажи за тая ти блестяща идея, в слух съм целият :rolleyes:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот killerbee » 08 Яну 2015, 20:44

след каро прочетох за зазимените ви интегралета ще пропусна спора тука
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 08 Яну 2015, 22:10

killerbee написа:след каро прочетох за зазимените ви интегралета ще пропусна спора тука

нема смисъл :) детето - поет ни нагласи с бибероните :lol:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот killerbee » 08 Яну 2015, 22:23

Говори за себе си аз ще го уважа
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 08 Яну 2015, 22:53

killerbee написа:Говори за себе си аз ще го уважа

и аз, все пак за какво ще я глася моята кола, не за да я крия 8)
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 31 Мар 2015, 21:21

та така ... разглобихме Типото, всичката техника е извадена от него и голото купе пое пътя към леярните да се преражда в някое "модерно" возило.

Тия дни ще отворя кутията за да видя какво и защо се е трошнало на 2ра скорост и да почна новата кутия вече с пълен набор усилвания ...

... че ми дойде едно 550 коньово турбо Borg Warner S200G, интересен модел с CNC перка, туинскрол Т3, каквото исках да е за максимално взривяване по любителските карания на Калояново и Румъния :)
Прикачени файлове
19814_1040041369343562_6969964739372064925_n.jpg
19814_1040041369343562_6969964739372064925_n.jpg (101.36 KiB) Прегледано 29571 пъти
988514_1040041306010235_6322554127046887667_n.jpg
988514_1040041306010235_6322554127046887667_n.jpg (143.56 KiB) Прегледано 29571 пъти
10897986_1040041402676892_1075539651703755440_n.jpg
10897986_1040041402676892_1075539651703755440_n.jpg (132 KiB) Прегледано 29571 пъти
11079630_1040041112676921_6892540713033792278_n.jpg
11079630_1040041112676921_6892540713033792278_n.jpg (143.25 KiB) Прегледано 29571 пъти
11081259_1040041036010262_6825533980440653677_n.jpg
11081259_1040041036010262_6825533980440653677_n.jpg (154.77 KiB) Прегледано 29571 пъти
11082628_1040040952676937_5813407782931600538_n.jpg
11082628_1040040952676937_5813407782931600538_n.jpg (121.84 KiB) Прегледано 29571 пъти
11119705_1040041152676917_8263449503445087213_n.jpg
11119705_1040041152676917_8263449503445087213_n.jpg (147.5 KiB) Прегледано 29571 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 17 Апр 2015, 23:31

... BW турбото отлетя за един друг Купе - проект, ако К27-цата от обявата не се продаде, ще правя с нея.

... и един друг настоящ проект, за илюстриране, със странично разположено турбо както ще е и при Купето :)
Прикачени файлове
11032633_1037995289548170_2202641840954709289_n.jpg
11032633_1037995289548170_2202641840954709289_n.jpg (77.92 KiB) Прегледано 29378 пъти
11100231_1050500888297610_4238746767405552107_n.jpg
11100231_1050500888297610_4238746767405552107_n.jpg (150.49 KiB) Прегледано 29378 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 15 Май 2015, 22:26

След повече от двугодишно отлежаване на счупената 2ра скорост, се захванах да видя какво е станало.
Резултата от 600++ Нм е два яко откъртени зъба.
Та ще се ограничаваме около 500-те :)
Прикачени файлове
2nd gear.jpg
2nd gear.jpg (187.93 KiB) Прегледано 29093 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 23 Юни 2015, 22:49

... детайлните разлики са доста интересни
https://www.youtube.com/watch?v=EIHQDw0mBV0#t=290
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 26 Юни 2015, 21:52

... и едно директно сравнение на турбините, което намерих в нета ...
Основното различие в респонса на EFR7163 освен от Гама Титаниевия алуминид, който е два пъти по-лек от класическият материал Инконел, идва от новата геометрия на турбинното колело с радиално-аксиален поток.
Всички останали турбини са с радиален.

В ляво Garrett GТ30R, в дясно Borg Warner EFR7163
Прикачени файлове
GT30R vs EFR7163.jpg
GT30R vs EFR7163.jpg (21.94 KiB) Прегледано 28560 пъти
B7_P_4.jpg
B7_P_4.jpg (31.11 KiB) Прегледано 28560 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 30 Юни 2015, 21:06

малка фото - сесия :D
Прикачени файлове
001.jpg
001.jpg (245.25 KiB) Прегледано 28473 пъти
002.jpg
002.jpg (240.96 KiB) Прегледано 28473 пъти
005.jpg
005.jpg (258.7 KiB) Прегледано 28473 пъти
007.jpg
007.jpg (321.5 KiB) Прегледано 28473 пъти
009.jpg
009.jpg (406.79 KiB) Прегледано 28473 пъти
012.jpg
012.jpg (382.04 KiB) Прегледано 28473 пъти
018.jpg
018.jpg (182.68 KiB) Прегледано 28473 пъти
019.jpg
019.jpg (333.14 KiB) Прегледано 28473 пъти
020.jpg
020.jpg (290.62 KiB) Прегледано 28473 пъти
021.jpg
021.jpg (310.65 KiB) Прегледано 28473 пъти
022.jpg
022.jpg (309.15 KiB) Прегледано 28473 пъти
025.jpg
025.jpg (336.22 KiB) Прегледано 28473 пъти
027.jpg
027.jpg (191.29 KiB) Прегледано 28473 пъти
028.jpg
028.jpg (205.15 KiB) Прегледано 28473 пъти
032.jpg
032.jpg (247.81 KiB) Прегледано 28473 пъти
039.jpg
039.jpg (297.65 KiB) Прегледано 28473 пъти
042.jpg
042.jpg (319.78 KiB) Прегледано 28473 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 30 Юни 2015, 21:11

за сега си го слушам как звучи на Субару :rolleyes:

https://www.youtube.com/watch?v=P4Vtt8_B0Mk

тук много ми напомня на ГТ28РС-а ми, умножен :P
https://www.youtube.com/watch?v=4e8w1rnELgg
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот paco » 01 Юли 2015, 00:00

Само ми е чудно колко тежи спрямо GT/GTX3076. Ако имаш възможност измери новата играчка а за ще мерна GTX-a.
Тунинга е дисциплина в която всеки сам решава как най-качествено да си счупи колата :!:
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 01 Юли 2015, 01:38

paco написа:Само ми е чудно колко тежи спрямо GT/GTX3076. Ако имаш възможност измери новата играчка а за ще мерна GTX-a.

ами на пратката е записан като 11 килограма, но нямам кантар да го мерна реално.
Иначе централното тяло е алуминий, но пък турбинния корпус е доста удължен заради гейта а е и Т4 фланец и турбото е доста по-голямо от ГТ30-35 на дължина.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 05 Юли 2015, 01:44

... днес рекох да направя една съпоставка - Garrett GT3582R T3 1.06 A/R vs Borg Warner EFR 7163 T4 0.80 A/R

понеже сетъпа на Купето ще е много подобен до този

а фото модела е един доста бързичък Фиат Типо близо 500 коня, който би без да иска на скоро 730 коня Ауди РС6 МТМ 8)
Прикачени файлове
030.jpg
030.jpg (223.44 KiB) Прегледано 28357 пъти
023.jpg
023.jpg (367.75 KiB) Прегледано 28357 пъти
025.jpg
025.jpg (351.15 KiB) Прегледано 28357 пъти
027.jpg
027.jpg (362.39 KiB) Прегледано 28357 пъти
028.jpg
028.jpg (226.95 KiB) Прегледано 28357 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 14 Юли 2015, 22:28

и директно сравнение с по-голямата Б2 серия, EFR7670 vs EFR7163 - най-голямото от Б1 серията

централният корпус на Б1 серията е с около 10мм по къс, като цялостна дължина разликата е видима, няколко см
Прикачени файлове
IMGP8331.jpg
IMGP8331.jpg (209.55 KiB) Прегледано 28227 пъти
IMGP8333.jpg
IMGP8333.jpg (210.36 KiB) Прегледано 28227 пъти
IMGP8334.jpg
IMGP8334.jpg (217.62 KiB) Прегледано 28227 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 03 Сеп 2015, 22:14

Малко опознаване на новото дино Dyno race в Русе


Колата е Ланчиа Делта Интеграле 2.0 16 мотор, изцяло направен, Кет камс 3 вариант валове, турбо ЕФР7670 сингъл скрол A/R 0.83 с вграден гейт.

https://www.youtube.com/watch?v=bvsGWuGlytA

Бууст 1.7 падащ към 1.6 при макс повера
Ниските графики са на гуми - 444 коня и 540 Нм
Високите графики са на мотор - 498 коня със скромно малко загуби от 53 коня и 588 Нм въртящ момент.
Турбото е доста чувствително към товара и на пътя спулва и пълни графиката по-рано, та има още за разучаване на работата с диното и пълните му възможности.
Диното има и режими за задаване на продължителността на ръна по желание, задържане на зададени постоянни обороти при всякакво натоварване и симулация на пътен ускорителен тест с въвеждане на тегло, челно съпротивление и т.н. на колата.

Другата графика е от виртуалното дино при финалното мапване на пътя, на мотор е, при 1.8 -1.7 бара. 20 коня на гуми още.
Прикачени файлове
IMGP8422.JPG
(2 MiB) Все още не е свалено
11947787_1127084823972549_8334284352680265612_o (1).jpg
(61.4 KiB) Все още не е свалено
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Fiat Tipo HF Integrale

Мнениеот ICI » 09 Окт 2015, 19:13

... още малко и се почва

... заготовка на двойно усилена версия на предния диф с 4 сателита, няма да има вече типичната за всеки диф драма с пръскането.

Междувременно си пренастроих валовете, че на стойката е удобно на високо мотора :)

... за новия к.вал дойдоха рейсинг основните лагери на King bearings

Старият к. вал е без промени след около 10 000км дране по трасетата :)
Старите основни лагери са Вандервел оригинални за стандартно вграждане, само средният се е поизтормозил малко повече.
Биелните лагери продължават без смяна, те са рейсингови на Клевит, без забележки са, още 10 000км бой ще изкарат без проблем.

Леглата на осн. лагери в блока са в отлична форма, под 1 стотна отклонения.

Следва сглабяне.
Прикачени файлове
11796184_1111698035511228_6921304897942474360_n.jpg
11796184_1111698035511228_6921304897942474360_n.jpg (169.56 KiB) Прегледано 27265 пъти
11952007_1135538189793879_3802415202638686308_n.jpg
11952007_1135538189793879_3802415202638686308_n.jpg (162.17 KiB) Прегледано 27265 пъти
12111995_1153061494708215_931982705181215312_n.jpg
12111995_1153061494708215_931982705181215312_n.jpg (190.89 KiB) Прегледано 27265 пъти
12144836_1153063684707996_6637098433885085214_n.jpg
12144836_1153063684707996_6637098433885085214_n.jpg (158.44 KiB) Прегледано 27265 пъти
IMGP8389.jpg
IMGP8389.jpg (357.03 KiB) Прегледано 27265 пъти
IMGP8393.jpg
IMGP8393.jpg (337.49 KiB) Прегледано 27265 пъти
IMGP8414.jpg
IMGP8414.jpg (391.64 KiB) Прегледано 27265 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron