Реших да пусна темата и тук т.к по колата продължава да се работи и до ден днешен
.Накратко колата изглеждаже така когато я взехме с брат ми далечната 2005-та-2006-та...
-Рено 21 турбо J7R 756 2.0 8v 163 коня(с катализатор) FWD.100% сток в чудесно състояние.От Фиеста 1.1 като се качих на това ми се струваше,че е дошло от друга планета.Започнах само визуално да я променям.Джантите
Не след дълго обаче след една случка разбрах,че съм в заблуда и колата не е кой знае какво.Тогава започнах промените по нея.Сложих и бууст контролер
и вдигнах малко налягането(фабрично е около 0.9)и се усети разлика(но започна да грее под капака)направих това->
.Следващата стъпка беше кулера.Оригиналните нещо не се справяха и се сдобих с това->
И се получи това
Обаче нещо не ми кефеха тия турбо пътища и след време взех такива
и се стигна до това
.По чуждите форуми пишат,че колата само със налягане около 1.2-1.3 бара ставала около 210 коня без други намеси(имало запас за това).Колко беше вярно незнам но продължих да вдигам бууста докато не се стигна до това->
Т3-ката се предаде.Тогава си казах като съм тръгнал докрай да е.Сдобих се с това ->
К26 от ауди.Ето я сравнена с К24 7000(audi S2) ->
Трябваше колектор за нея и започнах работа по него.Изрязаха ми фланците на лазер и си купих парнаджийски колена.
Понеже имам само телоподаващо а и исках както всичко и това сам да си направя ето какво се получи ->
Като за пръв колектор мисля не е зле .Трябваше да взема и това->
Нещата вече сглобени
Намерих си това ->
200SX турбо 370куб./3 бара(оригиналните са 284куб).Айде и филтърче
Малко модификация на кутията
Охлаждане за маслото от Паджеро
.Оригинално си има топлообменник с водна риза но викам и тоя няма да е излишен.Нещо много важно!Подпора на турбината!
Започнах даунпайпа.Флекса и бормашината чудеса правят
Редуктора съвпадна точно с изхода на турбината а назад става 76мм.Ето го готов
А тази абсурбаторна тръба е едно от най-евтините и ефективни неща по колата
Нагрява се най-малко(доста се усеща) и изтива най-бързо от всичко което пробвах.Цялата генерация съм я направил на 76 навсякъде с колена(без чупки и стеснения) но засега и нямам снимки. Реших да пробвам малко гърненце да скалъпя(пожарогасител)
Накрайник от дебела тръба
И се получи това(пълно с вата)
Добре е според мен(като за нещо от боклука хаха)
Вкрая на краищата колата изглежда така(много от по дребните неща ги пропускам засега че нещо снимките ги няма )
без ремап с бууст около 1.5 вървеше горе/долу така ->
http://www.vbox7.com/play:2f76de69
Иии продължих с модовете.Взех по-голям кулер
Иии разбрах,че Франсетата отдавна слагат 12v глава от атмосферното TXI или от Сафран и реших и аз да правя тоя мод.Нмаерих глава от Сафран.
Около 30-35% флоу в повече от оригиналната и давали пък ще видим Захванах се с работата по нея.
Започнах и новият колектор леко леко...
Франсетата казват,че сток мотора държал 400 коня без яд...Незнам дали ще стигна толкова но се надявам 300 да мине Ново турбо ще се търси и т.н. ама по натам...