Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Мнениеот stanio.turbinata » 25 Апр 2016, 23:22

Малко ЪП за феновете на Франсетата ако изобщо има такива в този форум :rock: :lol:

Още не бях карал колата...

Нова перка "Gate" не по-голяма от оригиналната,но явно ъгъла на атака на витлата и площа им си каза думата,-щеше да ми отвее косата сравнена с оригиналната :lol: ....

Изображение Изображение

Допълнителен преработен тампон от Лада поставен за надлъжно клатене на мотора заради очакваният POWER :rolleyes:

Изображение

Даунпайапа понаправен...

Изображение

Вход 60мм...Не мисля да се изхвърлям с излишно големи тръби...

Изображение

Междувременно нещо което ме шокира....Трябваше да сваля волана,че имах луфт в кормилният прът иии когато подръпнах лекичко...

ИзображениеИзображение :shock: .... :axe:

Егати и работата...Ако се бе случило когато давам газ...В завой.... :axe:

Наредени пътища....

Изображение

И "финалното" пренареждане и напасване на нещата под капака...

Изображение

Междувременно премахнати около 14кг "баланс"/баласт/ чист чугун
на "ПЕРФЕКТНО" балансираното Клио! :axe:

Изображение

Специалният ми дизайн на смесителя - 36мм/старият бе 30мм/

Изображение

много "начупената" ми генерацийка :lol:

Изображение

Иии първи тестове....

https://www.youtube.com/watch?v=wjimtIv ... e=youtu.be

Съединителя не смогва...На 0,9 без регулирана смес....Явно не бе напаснат,НО проблема е че взе и да не отделя...иии видях причината когато го свалих....

Изображение

Диафрагмата е опирала във демпферните пружини...А приплъзването се вижда защо е,- малка контактна площ.Можеби щеше да се понапасне защото ставаше все по добре като я покарах,НО отделянето беше отврат! :axe:

План Б!Взех чисто нов феродов Валео и го комбинирах с притискател Валео от Клио РС 215mm ...

Изображение Изображение

Скоро тест...А междувременоо се "Супер хай флоу"-нах :lol: ...

Изображение Изображение

иии естествено ми трябваше и това от едно БМВ сещате се защо...

Изображение

Засега толкова.Колата определено се усеща доста по силна от преди,но колко точно ще разбера като спре да върти съединителя и я понастроя откъм смес и исканото налягане от 1 бар :)
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 119
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Мнениеот stanio.turbinata » 05 Май 2016, 09:58

Види му се "края" :rolleyes:

Изображение

Подготвям за боядисване,затова е толкова неугледна

Изображение

Иии съединителя взе да държи,но гумите не много :rolleyes:

https://www.youtube.com/watch?v=eh-l05mrTTQ&app=desktop

https://www.youtube.com/watch?v=tr1fLzboRl0&app=desktop

А налягането е все още 0,9 но се чудя вече има ли изобщо смисъл от повече като колата все пак е всекидневка :roll:
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 119
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Мнениеот stanio.turbinata » 27 Яну 2017, 00:53

Малко да ЪП-на.Не за друго ама поне да я довърша! :) (Много време нямах бутон "отговор" незнам защо.Благодаря на който го е поправил :prayer: )

Таа докъде бях стигнал...Откакто съединителя започна да държи продължих по другите неща.

Направих си разпънка иии мисля,че финализирах нещата под капака...

Изображение

Мислех да дупча капака за да се оддушва,но ме посъветваха да направя това ии ефекта е чудесен. :) С няколко шайби и премахване на уплътнението зейна няколко см пролука от която излиза доооста топлинка.

Изображение

Сглобих си яка акумулаторна кутия :D

Изображение

Руски(естествено) буустметър....

Изображение

Малкооо НЕтунинг работи ама си трябват :?

Изображение

Майй нямаше какво много да правя :)

Изображение

Всичко си беше ОК.Колата вървеше много приятно и безпроблемно.

https://www.youtube.com/watch?v=4c53osgnQKo

https://www.youtube.com/watch?v=xudfGCzMXkU - тук е на малко повече бууст

Отидох на Рено събора.Исках да карам за да видя как ще се представи колата.Емии след няколко първи в живота ми обиколки на писта успях да запиша спиращите дъха 1:33 :axe: ПО-голям мизерник от мен нямаше!Дори някои жени (имам впредвид такива които карат за втори-трети път да не си помисли някой,че изобщо подценявам жените!)записаха далеч по-добри времена!(Лили Тончева не я споменавам,защотооо тя е мноооого пред мен :rolleyes: )Оказа се,че окачването,спирачките и куража да взимаш завои на две гуми са решаващи за пистата а не силата на колата!А пък в завой да даваш газ...Забрави!Казвам го,защото на правата такива които тръгваха да ме отминават на завоя преди нея,към края и бяха много зад мен.Колата вървеше супер,нооо...Към 180км/ч отиваше километража към края и,незнам добре ли е това и колко е верен самия той.Таа така.Разбрах,че тайм-атака категорично поне на този етап не е за мен :wink: Поне малко позьорски снимки имаше :lol:

Изображение Изображение

На драг дисциплината обаче се чувствах в по свои води и си "отмъстих" :mrgreen:

https://www.vbox7.com/play:811995c051

Другата кола е Меган-а на Лили Тончева.2,0 16в с дросели ии честно казано незнам с какво още.Иии още малко позьорщина.

Изображение

Иии така за събора.Отидох с 12лв гориво,карах и се прибрах без проблеми с колата.Това бе по-важното за мен.Даже и скоро до морето я разходих.Без грижи(като изключим поддържаната скорост от около 100км/ч при около 3100об/мин :axe: )

Изображение

Скоро обаче турбото нещо се разпушиии.Незнам какво се бе случило,обаче като я свалих без д апреувеличавам сигурно 1,5-2мм аксиален и 2-2,5мм радиален луфт имаше! :shock: Пушеше като незнам какво!1л масло харчеше за 700-800км!Тръгнах да търся друго турбо и го намерих.На пазара на Богров от един манго перфектна(явно сменяна скоро с нова защото наистина бе като нова дет се вика) за 90лв :D .TD04L от Импреза.ВИкам добре ще и дойде.

Иии малко преработка за новият фланец.Лесен е.С една бор-корона и всичко стана.И медна гарнитура този път си резнах.

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Иии този път минах от ЕЛФ 10w40 на това:

Изображение

Сложих и смесител на 38мм(старият бе на 36мм).Още малко вдигнах налягането на турбото иии колата тръгна още по-добре.Толкова добре,че една вечер на Булгар плода при един старт така поломи кутията,че едвам някаква четвърта която бе на странно място включих и се прибрах.Когато я разглобих,един счупен зъб на дифа,втора цялата поломена ии общо взето тотал кутия. :? Викам като ша е да е!Намерих най-дългата която пасва на тоя мотор от Меган 1,9ДЦИ.Разликата е такава,че с нея на 3000 об/мин съм на около 136-137 по ГПС а със старата на около 95-96 :axe:

Изображение

Противно на очаквания,колата тръгна още по-добре вместо да се спъне!Викам още малко да вдигна топ спийда.17' :lol:

Изображение

Замрих и с PerfExpert-a.Нещо обаче нереално ми изглеждаше :?

Изображение

Замерих и с GPS доускорение и макар да можеше и малко повече(превключих на 4-та на около 157-158 а можеше още 3-та)мисля не е кой знае колко зле :?

Изображение

Отначало си мислех,че показаното от Перфа е мега преувеличено,но след като поразгледах в ТУБА-та това: https://www.youtube.com/watch?v=wJlL3MSDwQY (оригинален 2.0 турбо 225 коня в клио като моето) и това: https://www.youtube.com/watch?v=_jnO009MkpA има и още...Си рекох,че не е кой знае колко пък фантастично показанието му :?

Иии така.Карам си колата вече над 10 000км безпроблемно да чукна на дърво.Давам си и цялата газ и съм много доволен :) С разход смесено около 14-15 газ.Е,покъса тампони на скорости и т.н и сега двигателя играе ганкиното амааа това са бели ядове :D ...Толкова от мен засега.Започнал съм една Жига,че тия преднячкиии :| ....Ама за нея по-натам :)
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 119
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Мнениеот Joreto » 29 Яну 2017, 20:38

Perfexpert-a е много точен ако данните които се въведат са точни, няколко пъти сме го тествали на коли тествани на дино, ето един пример с графики (графиките на перфа са също на колелата) -> http://mercedes-bulgaria.com/forum/tuning/prefexpert-programa-za-izmervane/msg231404/#msg231404
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Мнениеот stanio.turbinata » 29 Яну 2017, 21:31

Знам,че е точен.И ние мерихме някои сток коли и показа близки до заводските стойности :) Дори стария сет на клиото го монтирахме на съвсем различна кола(Лагуна) със същия мотор и със съвсем друго мобилно устройство показа почти същия резултат като на клиото :) Нещо показанията са доста завишени според мен.Особено за Торка...Замислил съм напролет да мина дино и да видя колко е разликата.Да калибрирам Перфа така че да почне да показва като диното г/д иии тогава ще меря с него по уверено :D
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 119
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Мнениеот 1040 » 29 Яну 2017, 22:41

То реално каквото и да ти показва е без значение. Диното е товар за да си настроиш колата. Цифрите са за да се хвалиш.
С перф експерта можеш да си сравняваш различни сетъпи на турбината или каквото си решиш.
Аз си го бях платил на айфона и сега като минах на андроид и вече го нямам. Чудя се има ли начин да си взема пак акаунта или да си го платя пак?
Аватар
1040
 
Мнения: 449
Регистриран на: 28 Дек 2011, 19:06
Местоположение: София

Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Мнениеот stanio.turbinata » 30 Яну 2017, 00:34

Аз ползвам един кракнат(безплатен).Може да се разпространява колкото искаш.Ако искаш да ти го метна да го пробваш?Няколко човека им го пращах и работи безотказно :D
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 119
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Мнениеот 1040 » 30 Яну 2017, 00:41

Пращай тука поне сме една шепа хора. Пусни го в техническия раздел ако решиш!
Аватар
1040
 
Мнения: 449
Регистриран на: 28 Дек 2011, 19:06
Местоположение: София

Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Мнениеот stanio.turbinata » 30 Яну 2017, 01:05

Няма ядове,само незнам дали не трябва да го кача някъде и да постна линк или мога тук да кача целия файл?...Забравих да кажа само,че е APK! :roll:

Качих го в "Други".Споделете ако има проблеми :)
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 119
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Мнениеот stanio.turbinata » 05 Окт 2017, 13:11

Малко ЪП,колата не е загинала :lol:

Скоро сложих нова кутия JB3 028 която се явява по-къса от дългата дизелова,но и по-дълга от оригиналната на Клиото.Липсата на километража започна да ме дразни.А и дългата кутия не е подходяща изобщо за градско.С тази мисля,че нещата станаха перфектни.И понеже не е за висящ двигател(от 1,7 ми е)се наложи да доработвам...

Изображение Изображение Изображение Изображение

Както се вижда сложих си и датчик за Т на масло(най накрая ;D )

Изображение

и уредчетоо(дясното в средата)

Изображение

Сложих и тези пружини(предни и задни) и колата започна да се държи страхотно ??? Нито много твърдо,нито много меко.Направо останах учуден колко се промени!Амортисьорите са някви Каяба двойнодействащи.

Изображение Изображение

Малко дизелово-опушени стопове :lol: ...

Изображение

Малко интейка прекроих и доусъваршенствах

Изображение

Ето това реших да го направя и бога ми има ефект във високите обороти което не очаквах :shock: Освен ако не е съвпадение :shock: Идеята му е ясна...

Изображение Изображение

Вдигнах налягането на 1,2-1,3 като пиква до 1,5 иии според мен колата вече движи доста прилично като за евридейка с която минаваш 100км за 11-12лв без да пестиш от десният педал! :P

https://www.youtube.com/watch?v=pJ0PS0Tw9bo и https://www.youtube.com/watch?v=4AM6rpQH3pg

Понаказах някои интересни коли... :) Колата си я карам всеки ден и много и се радвам :)
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 119
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Мнениеот stanio.turbinata » 19 Дек 2018, 11:07

Малко ъпппп..... STAGE 3! :D

Иии такаа...отново :-X ....

Изображение

Ето и новите части заменящи старите :P
Новият радиатор е същият,само дето е като нов нооо перката мисля се вижда каква е разликата ;D Пак е GATE ...Не съм имал никакви проблеми със досегашната конфигурация само да добавя...

Изображение

Новият кулер...

Изображение

Иии новото турбо ;D IHI VF12.В идеално съсътояние е и я взех за 35/да,тридесет и пет/лв от едни братя ромииии ;D ...Старата е TD04 пак от Импреза,но 218 коньовата....

Изображение Изображение Изображение Изображение

иии нещо странно за мен което нямаше да видя ако не бях започнал този ъпгрейд...Вижте гарнитурата от такава ->

Изображение Изображение

станала такава ->

Изображение

::) ...Като видимо закриваше не малко от входа за турбото....Медна е...Май бая жега е станало...Засега толкова...Ще има и още :P
[/quote]

И малко нови резултати на малко по-ниско налягане отново на газ :)

https://www.youtube.com/watch?v=LWNmhzIO75I

От Рено събора...

Изображение

Финалната гонка срещу Рено 5 2.0 16v с дросели и валове малко над 190 коня и около 830-840кг със сликове...

https://www.youtube.com/watch?v=RW2rOWHUu_Y

https://www.youtube.com/watch?v=Ni-sYhiXz1A

Малко стрийт ...Срещу меган 2.0 16v с дросели,валове и т.н. 163к.с. на колела в Хеед и сликове...

https://www.youtube.com/watch?v=Z9CmlWJuY1w

ии срещу Civic H22 с GT35 около и над 300 к.с. като ме бие с една идея...

https://www.youtube.com/watch?v=9gOB9GN0InA

Толкова от газовия котлон....Счупих пак кутия но ще се оправи :?
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 119
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo

Мнениеот stanio.turbinata » 16 Окт 2019, 17:31

Малко ЪП и тук...След като счупих кутията при последното каране счупих и мотора т.к. влезе в 8000+ оборота и удари два клапана :? Е отворих мотора и айде нови заигравки :axe:

позагладих скуиш зоните на камерите...

от такива/нямам друга снимка но се сещате как изглеждат/ ->

Изображение

ги направих такива...

Изображение Изображение

Реших малко да "понатегна" клапаните за да върти малко по-спокойно до повече обороти и си изрязах шайби за подлагане под пружините им...

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Реших да си направя изпускателният колектор приличен :rolleyes:

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Така и така последните 10к км минах само и единствено на газ/бензиновата помпа изгоря отдавна и изобщо не ми се занимаваше да я сменям т.к. нямах никакви проблеми с газта незавийсимо от сезона/ иии реших да направя по прост всмукателен колектор :D

Изображение Изображение Изображение Изображение

Е..В последствие маалко го промених, че не бях доизмислил много нещата :rolleyes: и накрая стана така ...

Изображение Изображение Изображение Изображение

Къстъм смесител na 41mm вече...

Изображение

По-голям маслен радиатор...

Изображение

И вече наредено...

Изображение

Намерих си кутия...пак от 1.7 моно...е малко с драми...

Изображение

Но вече се бях понаучил да заваярявам ХалуминА иии стана добре...

Изображение

Айде на баня след престоя...

Изображение

иии веднага реших да видя дали най-накрая ще тръгне по-добре или ще се счупи като и сложих чист слик :P

Изображение

Добре ги позагрях....

Изображение

иии

https://www.youtube.com/watch?v=30d26Fm8wz4

Имаше разлика,но не тази която очаквах...нещо не се получи с тия гуми...не че е толкова силна колата явно не са за тая цел...Имаше разлика от стрийт гуми определено де,но друго очаквах :?

Иначе нагоре колата определено по-добре се местеше...на 1,3 бара а бях планувал да я пусна на 1,5 но реших,че няма смисъл...

https://www.youtube.com/watch?v=mp9QOFqvurU

Разхода изненадващо си остана 11-12-13 газ смесено :shock: ...Това е засега...Даже и до Дунав ходих с нея :D
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 119
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Предишна

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron