Благодарско на всички ви за помоща!Но май ще трябва да се консултирам лично с някой който е в час с цялата работа,че ми убягват някои неща
...
Днес върнах малко аванса за всеки случай и реших да я закарам до приятеля с широколентовата сонда.На път ми протече водно съединение(много нацепено с кой акъл съм го сложил незнам и аз
)таа отложихме настройките за друг път.Докато карах към него си позволих да я понагазя иии какво да ви кажа...Ниското тегло ли,мега твърдото окачване,старите гуми,силицата на маторя ли или всичко вкупом карат количката да боксува на всички предавки
Щом се развърти прискача еднаж-дваж и почва "пилаж" а налягането нарчоно го оставих "сейфти" на около 1-1,1
Сместа ми се струва доооста богата.За тези има няма 6-7 км 4литра някъде заминаха
...иии така.само да оправя съединението и отиваме на сондата(сторобскопа нещо не се получи,нещо неможа да хване белег и си показваше каквото си поиска.Може и самият той да не е бил в час
) пък после ще мислим аванса използвайки вашите съвети!
(да знам,че е по добре дет се вика да я настрои човек който разбира и го е правил това 1000 пъти,но аз искам сам да си я направя за да разбера как става
)
И така понеже колата вече е вън от гаража и смятам че няма да има кой знае колко работа вече по нея(а дано
) мисля да я смятам за "приключена" затова ето и малко снимки на финала
Още веднъж благодаря на всички за помоща и бих ви помолил за малко търпение ако попитам неща които не разбирам
Благодаря!