Модератори: Форум модератори, Voting
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)
Anonymous написа:Аз искам да попитам нещо.Значи първо искам да знам какво е разграничението между нискоомни и високоомни дюзи?Всмисъл в един каталог на бош са дадени с конкретните съпротивления.Едните са с около 2,5-3,0 ома а другите с около 12,5-13 ома.това ли общо взето е разграничението им?
Още едно въпросче.Ако примерно сега съм с 310 куб.дюзи,и сложа 380(примерно,но не повече от 400) те ще си ги пускат ли тези 380 кубика без да се бара нищо друго,и какво ще стане с оборотите на празен ход?Относно по големите дюзи мога да увелича и налягането на въздуха с около 25% ...
И на последно място,каква трябва да е правилната смес за турбо мотор?Гледал съм че на яките бегачки на обороти е около 11,7-12 а при макс държат 14,7-14,9?
Мерси предварително
МегаСмърт V2.2 написа:Искам да попитам,тези уреди които ги продават масово за отчитане на сместа (по 50-60 лв дето вървят) може ли да им се има доверие и вършат ли изобщо някаква работа или ще трябва да се бъркам за широколентов иновейт? Мерси предварително
МегаСмърт V2.2 написа:Мерси за отговора А,и още нещо.Дисплея на иновейта само сместа ли показва или може да се свързва с останалата част от хардуера(всмисъл бууст,обороти и т.н.)?
on tошко не ги разбира он ги е измислил и живее сред тях
кво се пулиш ве?
on tошко не ги разбира он ги е измислил и живее сред тях
кво се пулиш ве?
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта