Италианско преследване 2008г, писта Дракон, 1ви кръг

За нерегистрирани.
Подлежи на сериозно модериране, без предупреждение ;-)

Модератори: Форум модератори, Voting

Италианско преследване 2008г, писта Дракон, 1ви кръг

Мнениеот maggkrabar » 23 Сеп 2008, 00:57

difcho написа:1-вия кръг по Италианско преследване в Калояново ще се състои на 27 и 28 септември.

Пистата ще се кара в целия и вид (както миналата година) :idea: :idea: :idea:


Програма за уикенда:

Събота 27.09

09:00 - Записвания и технически преглед
10:30 - Край на записванията

11:00 - Начало на свободна тренировка по класове
13:30 - Начало на 1-ва квалификация по класове
15:30 - Начало на 2-ра квалификация по класове

17:30 - Край на тренировките
18:00 - Обявяване на резултатите



Неделя 28.09

10:00 - Откриване на състезанието

10:15 - Начало на клас "А"
11:15 - Награждаване на клас "А"

11:30 - Начало на клас "В"
12:30 - Награждаване на клас "В"

12:45 - Начало на клас "С"
13:45 - Награждаване на клас "С"

14:00 Закриване на състезанието

На тренировките и състезанието ще се правят по 4 обиколки :!: :!: :!:

Класовете са 3:

клас "А" - до 1600 куб.см.
клас "В" - до 2000 куб.см.
клас "С" - над 2000 куб.см.


Генерално класиране няма да има!!!

Тъй като ще има 2 квалификации в събота, когато се гледа класирането за неделя на всеки участник ще бъде взето по-доброто време от двете квалификации!!!

За състезанието в неделя се класират участниците с първите 8 времена от квалификациите в събота (при записани над 25 участника в клас - за състезание в съответния клас ще бъдат допуснати първите 16)


Гуми тип "слик" и "стриит слик" са забранени!


Разрешените гуми за това състезание са с минимален треадуеар 120. Обсъжданията в другите теми за гумите ще се приложат за първи път на последното италианско в Плевен поради обективни причини свързани с организацията в Калояново и Кюстендил :idea:


Държа да отбележа, че Христо Стоилов е организатор на това състезание и моята роля в него е, че пускам темата в този и останалите форуми, за да разберат повече хора и съответно да участват. Цялата информация в този пост съм получил лично от него по телефона преди 30 минути :idea:


най-накрая яснота по въпроса. проблем остават гумите :D treadwear 120 - това беше решено в последният момент с една бърза анкета в дрифтинга. все пак има възможност и за по-свестни гуми, така че мощните коли ще могат да карат спокойно. по-нататък се предвижда open class, в който всеки кара с квото си иска :D но за момента ограничението е за гумите.
maggkrabar
 

Re: Италианско преследване 2008г, писта Дракон, 1ви кръг

Мнениеот LordDigital » 23 Сеп 2008, 05:39

maggkrabar написа:
difcho написа:1-вия кръг по Италианско преследване в Калояново ще се състои на 27 и 28 септември.

Пистата ще се кара в целия и вид (както миналата година) :idea: :idea: :idea:


Програма за уикенда:

Събота 27.09

09:00 - Записвания и технически преглед
10:30 - Край на записванията

11:00 - Начало на свободна тренировка по класове
13:30 - Начало на 1-ва квалификация по класове
15:30 - Начало на 2-ра квалификация по класове

17:30 - Край на тренировките
18:00 - Обявяване на резултатите



Неделя 28.09

10:00 - Откриване на състезанието

10:15 - Начало на клас "А"
11:15 - Награждаване на клас "А"

11:30 - Начало на клас "В"
12:30 - Награждаване на клас "В"

12:45 - Начало на клас "С"
13:45 - Награждаване на клас "С"

14:00 Закриване на състезанието

На тренировките и състезанието ще се правят по 4 обиколки :!: :!: :!:

Класовете са 3:

клас "А" - до 1600 куб.см.
клас "В" - до 2000 куб.см.
клас "С" - над 2000 куб.см.


Генерално класиране няма да има!!!

Тъй като ще има 2 квалификации в събота, когато се гледа класирането за неделя на всеки участник ще бъде взето по-доброто време от двете квалификации!!!

За състезанието в неделя се класират участниците с първите 8 времена от квалификациите в събота (при записани над 25 участника в клас - за състезание в съответния клас ще бъдат допуснати първите 16)


Гуми тип "слик" и "стриит слик" са забранени!


Разрешените гуми за това състезание са с минимален треадуеар 120. Обсъжданията в другите теми за гумите ще се приложат за първи път на последното италианско в Плевен поради обективни причини свързани с организацията в Калояново и Кюстендил :idea:


Държа да отбележа, че Христо Стоилов е организатор на това състезание и моята роля в него е, че пускам темата в този и останалите форуми, за да разберат повече хора и съответно да участват. Цялата информация в този пост съм получил лично от него по телефона преди 30 минути :idea:


най-накрая яснота по въпроса. проблем остават гумите :D treadwear 120 - това беше решено в последният момент с една бърза анкета в дрифтинга. все пак има възможност и за по-свестни гуми, така че мощните коли ще могат да карат спокойно. по-нататък се предвижда open class, в който всеки кара с квото си иска :D но за момента ограничението е за гумите.


Не съм експерт ,но не съм забелязал некои некъде да разделя гуми по treadwear. Причинта е ,че този реитинг е различен за различните производители. Разделението на гумите ,по точкови наказания на всики спортни клубове във които членувам е на 3 вида - Street ,R Compount ,Сликове като точковите наказания варират...
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот lz2lps » 23 Сеп 2008, 10:01

На няколко места съм срещал ограничения за treadwear, но може би това са по-скоро изключения, отколкото правило. Мисля че тези рейтинги се дават от самият производител.

Ето например какво пише в SCCA 2008 Solo Rule Book за клас STS:

14.3 TIRES
Tires must meet the eligibility requirements of the Stock category
(excluding 13.3.F), with the following additional restrictions:
A. Tires may have widths up to and including 225.
B. Tires must have a minimum tread wear rating of 140.
C. Tire models must not appear on the following list, which may be
altered at any time by the SEB upon notification of the membership.
Pirelli P Zero Corsa
* "If you don't know why you win, you won't know why you loose", Claude Rouelle
* "Dampers control the tyre load variation of the car to the road", Danny Nowlan
* 'perfect' is the enemy of 'good.'
Аватар
lz2lps
 
Мнения: 69
Регистриран на: 10 Юни 2008, 22:15
Местоположение: гр. Разград

Мнениеот lz2lps » 23 Сеп 2008, 15:26

http://cscc.speedracer.ca/forums/index. ... 809.0.html

The SCCA says that an R-compound is any tire with a treadwear rating less than 140. A street tire is 140 or greater.


Идеята е как се определя кое е R-compound и кое Street :D
* "If you don't know why you win, you won't know why you loose", Claude Rouelle
* "Dampers control the tyre load variation of the car to the road", Danny Nowlan
* 'perfect' is the enemy of 'good.'
Аватар
lz2lps
 
Мнения: 69
Регистриран на: 10 Юни 2008, 22:15
Местоположение: гр. Разград

Мнениеот maggkrabar » 23 Сеп 2008, 23:04

тва е само експериментално - да видим как ще се справим с гумите. уж семислика е по-як, владо мантата казва, че за 4 състезания разсипал семисликовете TOYO. освен treadwear-a има и други параметри, по които могат да се ограничават гумите. оригиналните гуми на STi са потенца, семисликове, treadwear 140, и са много издръжливи.
maggkrabar
 

Мнениеот ICI » 24 Сеп 2008, 01:53

Малко по-надолу в същия линк:

I can find on Tirerack's site is the Yoko A032R and A048 at 60; the Toyo RA-1 is 100. The Falken 615 is the stickiest (according to GRM's last autocross tire test) ST-approved tire for SCCA and carries a treadwear rating of 200
Ей това е интересно - как гума с треадуеар 200 е по-лепкава от горните с индек 100, та чак и 60 :roll:
Явно качествата на компаунда не са в правопропорционално отношение с треадуеар-а (износоустойчивостта) .
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот ICI » 24 Сеп 2008, 02:43

Е не е точно така. Навсякъде се пишат неяснотии :lol: Ето го класирането с времената:
Street Tires: 1. 42.984 Falken Azenis RT-615 2. 43.254 Falken Azenis RT-215 3. 43.287 Yokohama Advan Neova 4. 43.511 Hankook R-S2 Z212 5. 43.762 Kumho Ecsta MX 6. 43.855 BFGoodrich g-force T/A KD

Track Tires: 1. 41.008 Kumho Ecsta V710 2. 41.142 Hoosier A3S05 3. 41.217 Hankook Z214 C70 4. 42.428 Yokohama A032R S

I also found this Japanese video comparing the RE-11(not the OE tire, has anyone seen this asymetric tire in the video that beat the Neova?), R1R, Z1, and Neova: http://www.megavideo.com/?v=BQZECQH0 The R1Rs are disappointing
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот LordDigital » 24 Сеп 2008, 04:32

maggkrabar написа:тва е само експериментално - да видим как ще се справим с гумите. уж семислика е по-як, владо мантата казва, че за 4 състезания разсипал семисликовете TOYO. освен treadwear-a има и други параметри, по които могат да се ограничават гумите. оригиналните гуми на STi са потенца, семисликове, treadwear 140, и са много издръжливи.


То правилата поне на Бимерския CCA са ясни ,гумите се разделят на типове без да се гледа treadwear-а ,а на основа на таблици от книгата им. Специално на STi гумите съм му набивал книжлето у мутрата на нациста като ме би един път на АутоКрос ,защото тез гумета са водят R Compound :wink:

ICI аз по-горе написах ,тоз treadwear е ташак работа. Може да се ползва като някаква относителна индикация ,но общо взето всеки производител си го манипулира както му е изгодно. Заради тва на клубуве където разделението е само по treadwear и наказанията във класовете са високи (SCCA производни) ,та там съм ги гледал че половината гуми със грайфер са дефакто един производител ,един модел - егати монотома!
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот LordDigital » 24 Сеп 2008, 04:40

Ето малко инфо от репотиран източник по върроса за Treadwear Grades:

http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=48&

The problem with UTQG Treadwear Grades is that they are open to some interpretation on the part of the tire manufacturer because they are assigned after the tire has only experienced a little treadwear as it runs the 7,200 miles. This means that the tire manufacturers need to extrapolate their raw wear data when they are assigning Treadwear Grades, and that their grades can to some extent reflect how conservative or optimistic their marketing department is. Typically, comparing the Treadwear Grades of tire lines within a single brand is somewhat helpful, while attempting to compare the grades between different brands is not as helpful.


Като съвсем пресен пример ,преди седмица минах от BridgeStone RE050 Treadwear 140 на Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec рейтнати на 200 - разликата във полза на Dunlop-а е мноогооо голяма на сухо и изумителна на мокро...
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот Гост » 24 Сеп 2008, 10:39

Странното е че и поне тук критерия е същия :)

Rocky Mountain Chapter, BMW Car Club of America
http://www.rmcbmwcca.org/php/ClassifyAX.php

Race compound tires are any tire with a wear rating of < 140


Търсех списък с разделение на гумите, ама за сега не намирам :)
Гост
 

Мнениеот lz2lps » 24 Сеп 2008, 10:45

Това горе бях аз :oops:
* "If you don't know why you win, you won't know why you loose", Claude Rouelle
* "Dampers control the tyre load variation of the car to the road", Danny Nowlan
* 'perfect' is the enemy of 'good.'
Аватар
lz2lps
 
Мнения: 69
Регистриран на: 10 Юни 2008, 22:15
Местоположение: гр. Разград

Мнениеот maggkrabar » 24 Сеп 2008, 23:50

на мен BGgoodrich g-force ми ги нахвалиха, че много държат и странично, при приплъзване. TOYO-то държи много добре при ускоряване и спиране, но поднася твърде лесно, не държи настрани. има разлика в грайферът, гудрича е с по-широки ламели.
maggkrabar
 

Мнениеот ICI » 25 Сеп 2008, 00:01

Тука дето ги продават май не са Спорт?
http://tires.tirerack.com/search?asug=& ... &x=14&y=11
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Alfons » 29 Сеп 2008, 09:45

Някой няма ли да каже кво стана :?:
Изображение
Аватар
Alfons
 
Мнения: 208
Регистриран на: 23 Фев 2008, 18:02
Местоположение: София

Мнениеот dido » 29 Сеп 2008, 10:38

Стана една голяма тъпня :roll:
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот lz2lps » 29 Сеп 2008, 10:46

* "If you don't know why you win, you won't know why you loose", Claude Rouelle
* "Dampers control the tyre load variation of the car to the road", Danny Nowlan
* 'perfect' is the enemy of 'good.'
Аватар
lz2lps
 
Мнения: 69
Регистриран на: 10 Юни 2008, 22:15
Местоположение: гр. Разград

Мнениеот 75 turbodelta » 29 Сеп 2008, 12:15

тоз "младеж" много насериозно се е взел.... ма дет някои спомена в другия форум да не стане да си кара сам фокуса по пистата си :idea:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот whitepower » 29 Сеп 2008, 16:10

Аз прочетох мнението на човека , ама я кажете вашето дали съвпада ?
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот maggkrabar » 02 Окт 2008, 00:06

стана голям резил :D тука нали имаше тема за пърформънс дей, дали има нямкакъв напредък - че иначе калояново ще го видим през крив макарон
maggkrabar
 


Назад към Отворени дискусии

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron