Въпрос

За нерегистрирани.
Подлежи на сериозно модериране, без предупреждение ;-)

Модератори: Форум модератори, Voting

Мнениеот Гост » 05 Юли 2008, 20:09

Колеги, понеже другаде не мога да пиша, кажете какво става с подфорума отворени дискусии, тъй като ниво за член нямам явно, но ако може там да задавам по някой друг по ламерски въпрос. В момента като се опитам да отворя тема не ми позволява
Гост
 

Мнениеот j1v » 05 Юли 2008, 21:34

Anonymous написа:Колеги, понеже другаде не мога да пиша, кажете какво става с подфорума отворени дискусии, тъй като ниво за член нямам явно, но ако може там да задавам по някой друг по ламерски въпрос. В момента като се опитам да отворя тема не ми позволява


Забранихме го преди време, заради досадните ботове, тука така или иначе нямаше кой знае какво движение. Сега би трябвало да можеш да пишеш в тази тема
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4934
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот MK4 » 06 Юли 2008, 00:23

Благодаря :prayer:

Първото нещо, което искам да попитам не е пряко свъразно с техническата част от тунинга, така че ако прецените може да изтриете мнението.
и все пак: силно ме вълнуват някои неща отностно доставката на части от америка, има много добри неща на изгодни цени, но за пакет от около 15 кг ми обявват 140$ за транспорт, нормално ли е това? (отделно ме интересува на митницата как обмитяват, процент от цената ли е и т.н. при получаване на пратката)
предполагам доста хора поръчвате части онлайн...
и втория ми въпрос е има ли еврпопейски сайтове за поръчване на тунинг части(не брони, диодни стопчета и т.н., а performance части) , аз не открих, с американски е пълно, но ако има европейски такива доставката предполагам ще е доста по-разумна.
MK4
 

Мнениеот BEN » 06 Юли 2008, 16:47

MK4 написа:и все пак: силно ме вълнуват някои неща отностно доставката на части от америка, има много добри неща на изгодни цени, но за пакет от около 15 кг ми обявват 140$ за транспорт, нормално ли е това?

Na men mi obadiha za 8kg-120$ i to tva do GBR. :evil:
BEN
 
Мнения: 33
Регистриран на: 03 Апр 2006, 21:42
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Гост » 23 Юли 2008, 00:24

нов въпрос: бях си поръчал няколко празни flash eprom-и за колата...AM29F200BB (знам че и АМ29F400 върши работа, времето за достъп мисля че на всички е 70 ns от тази серия) но в магазина ми бяха доставили такива, които нямат нищо общо с чипа на колата който е SOP 44 с по 22 крачета от всяка страна... Някой ако се е занимавал да сподели надежден магазин в София където могат да ми доставят правилните чипове

Изображение
Гост
 

Мнениеот Tzenko » 23 Юли 2008, 09:30

Комет, Конрад, Пулсатор ...
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

Въпросчета и молба :)

Мнениеот mds » 05 Авг 2008, 18:22

Здравейте пичове (пички не обърнах внимание да има...)! Въпроса ми е следния:
Имам маслена магистрала до турбото ми, която е дадено Ф. Обаче нямам рестриктор (няма смисъл да обяснявам баш на вас каква роля играе). Четох, че има 2 вида: преди и след турбото! Кой е по удачния ? И къде ще е по удачно да се сложи - посредата на магистралата или веднага преди/след турбото ? Питах приятел, които каза, че Корки Бел е глупак :lol:

Другото.. абе на някой да му се намира един излишен блоуофф и някакъв фронт маунт интеркуулер, че бюджета на батко ви е скромен, а тунинга изисква жертви. Та сега съм пред дилема. Куулер/бов или чанта на жена ми :lol:

Та ако има някой, нещо по като за бедни девълопъри, да драсне тука аз чета често :)

Другото, което искам да питам, нали турбо мотор много трудно може да се "изсуши" и за това предполагам, че една 60-63-ка няма да я усети маторя?

Това е за сега, което се сещам, ако има нещо ще драскам пак. Дано някой обърне внимание на тази пуста част от форума :)

Поздрави на всички и по малко S образни биели ;)
mds
 

Мнениеот ICI » 05 Авг 2008, 19:48

рестриктор след турбото :shock:
От къде е това инфо ?
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Въпросчета и молба :)

Мнениеот j1v » 05 Авг 2008, 21:50

mds написа:... че бюджета на батко ви е скромен, а тунинга изисква жертви. Та сега съм пред дилема. Куулер/бов или чанта на жена ми :lol:


Бати дилемата аз, за к'во и е тая чанта :lol: ?
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4934
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Re: Въпросчета и молба :)

Мнениеот rabotnika » 06 Авг 2008, 02:44

[quote="j1v
Бати дилемата аз, за к'во и е тая чанта :lol: ?[/quote]mi da si nosi boklucite be Jivko :D :D :D
Аватар
rabotnika
 
Мнения: 312
Регистриран на: 17 Мар 2006, 00:36
Местоположение: Разград

Мнениеот mds » 06 Авг 2008, 13:43

ICI мале какъв идиот съм какви глупости съм написал.
Ще нарисурам какво имам в предвид :lol:

един вид байпасно...

Изображение

j1v за жалост докато мислех какво да купя.. шматката вече си е купила чанта ;( АЗ ПАРИ ЗА ВОДНА ПОМПА НЯМАМ ТЯ ЧАНТА СИ КУПУВА! :(
Мъка момчета мъка :(

та според вас къде е по удачно да го изтрещя тоя рестриктор

Вариант 1:

Изображение

Вариант 2:

Изображение

Вариант 1 е малко хамалогия, че трябва да ходя при пича на ботевградско да си понаправя малко тръби.. вариант 2 е при първия стругар, който каже 2лв за работата :lol:

Айдее изкарайте от гаражите старите кулери и блоуофи.. някой друг регулатор за налягането на бензина и старите поизтъркани gauge-та, че гледам сте налазили електрониките :lol:

Бахти .. j1v и ICI само вие ли не сте на море бе :lol: :lol: :lol: :lol:
mds
 

Мнениеот j1v » 06 Авг 2008, 15:09

За BOV някоя друга стара бош пласмантерия може да се намери из гаража.

К'ви уреди ти трябват. Имам едни 4 броя от топспийд ( в момента са в насипно състояние), afr/boost/egt/oil pressure, като не помня кои работеха, кои не ....

Човека дето ги ровичкаше ми каза там, кои ставали и могат да се оправят, но аз си реших че няма да се занимавам с тях
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4934
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Гост » 06 Авг 2008, 16:10

Казваш цена и адрес къде да си ги прибера и заспива работата :)
А да и кажи какво пиеш (вариантите са каменица, загорка, бургаско, ариана.. такива джони, джеймсън .. не ги познавам тях :lol: )

За бова квато и пластмасария да е върши работа отколкото бакпрешъра да ми разглоби нежната турбинка :lol: И да съска като жена... :lol:

иначе в момента бачкаме по една машинарийка .. афр-то ще ми го визуализира на дисплей-че барабар с темп-а на маслото.. в момента ми минават разни мисли да взима инфото от мап сензора ама за жалост не успях да намеря данни фабричния на изходящия сигнал какви стойности дава.. за това мисля сам да си го премеря :lol: вакуум помпа.. някоя друга тръба.. уредче и готово
по нататъка може моя приятел да го развие тоя софт и да скалъпим и тпс-а.. ама момчето няма да го занимавам по цял ден с мойте глупости.. та общо взето за бууст ми трябва за момента иначе и афр-то няма да ти го върна :lol:
измисли им някакви ценички и кажи кога си свободен (съжалявам, че ти говоря на ти.. :( ) да мина да ги взема
когато имаш време разрови се из "буклуците" щото буклука за едни е богатство за други :)
Гост
 

Мнениеот Cordoba16vt » 06 Авг 2008, 16:41

Anonymous написа:Казваш цена и адрес къде да си ги прибера и заспива работата :)
А да и кажи какво пиеш (вариантите са каменица, загорка, бургаско, ариана.. такива джони, джеймсън .. не ги познавам тях :lol: )

За бова квато и пластмасария да е върши работа отколкото бакпрешъра да ми разглоби нежната турбинка :lol: И да съска като жена... :lol:

иначе в момента бачкаме по една машинарийка .. афр-то ще ми го визуализира на дисплей-че барабар с темп-а на маслото.. в момента ми минават разни мисли да взима инфото от мап сензора ама за жалост не успях да намеря данни фабричния на изходящия сигнал какви стойности дава.. за това мисля сам да си го премеря :lol: вакуум помпа.. някоя друга тръба.. уредче и готово
по нататъка може моя приятел да го развие тоя софт и да скалъпим и тпс-а.. ама момчето няма да го занимавам по цял ден с мойте глупости.. та общо взето за бууст ми трябва за момента иначе и афр-то няма да ти го върна :lol:
измисли им някакви ценички и кажи кога си свободен (съжалявам, че ти говоря на ти.. :( ) да мина да ги взема
когато имаш време разрови се из "буклуците" щото буклука за едни е богатство за други :)


kажи каква още ти трябва да поразчистиме каквото не ни е нужно
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот mds » 06 Авг 2008, 17:17

Ами братче за сега е това. Търся си някакъв читав кулер, че тези от топспийд не ми изглеждат надеждни.. една хубава пита е 500+ лева, а тея кулери са по 200.. тея китайци да не им плащат в ориз бе (търся нещо малко.. примерно 700/30/* просто да е продълговат да мога да го плясна зад бронята) :(
Както и да е това ми е нужно за момента :) всичко де що е евтино се купува и се плаща на ръка на момента :)
За рестриктора не разбрах къде ще е най-добре да се сложи?

Благодаря на всички. Много ви се кефя, че сте се събрали само маняци тука :) И така трябва да бъде. Успех, много безаварийни на всички и много вятър във всмукателния тракт

Еми мога само отново да ви благодаря за помощта! :) По късно ще цъфна пак да видя, кой се е върнал от морето и кой има подаръци за батко ви mds. Айде, че бирата се изстудява вече...
mds
 

Мнениеот j1v » 06 Авг 2008, 17:43

mds написа:Ами братче за сега е това. Търся си някакъв читав кулер, че тези от топспийд не ми изглеждат надеждни.. една хубава пита е 500+ лева, а тея кулери са по 200.. тея китайци да не им плащат в ориз бе ...


Ми явно има нещо такова, но за кулерите си се объркал, доволно надеждни са си, ефективни също така ;)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4934
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот mds » 06 Авг 2008, 17:45

Вярвам.. за това ще се купува от топспийд явно..
Съдба .. :D Е за останалото като разровиш драсни тука как да се свържем .. кю или нещо такова и да се разберем като имаш време (че аз съм малко лабежен на работа... иначе от 10-18:30 съм..) да мина да попазарувам :)
mds
 

Мнениеот j1v » 06 Авг 2008, 17:47

q-то ми е в подписа ми, 15566775, пиши там да се разбираме, че тука стана чат
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4934
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот hf hpe » 06 Авг 2008, 18:02

за рестриктора вариант 3
пък 1 изобщо не го коментираме
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 06 Авг 2008, 18:07

Така да бъде :) Благодаря за инфото ако има още нещо ще драскам тук :)
Гост
 

Мнениеот ICI » 07 Авг 2008, 01:00

за положението на рестриктора да вметна,
мисля че е най удачно да се постави на блока, преди масленото захранващо маркуче(тръбичка) към турбото.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Гост » 07 Авг 2008, 02:11

Поради каква причина според теб е така ? Не е важно само да знам, че рестриктора трябва да е там, а е важно да знам защо ТОЧНО там :)
Нали целта му е маслото да не влиза с голяма сила ? да му намали един вид налягането на Х бар-а или до 10-25пси кеото е около 1,7бар-а максимум ! Ще меря налягането преди и след рестриктора докато не го докарам до някакво читаво ниво...
Гост
 

Мнениеот ICI » 07 Авг 2008, 19:13

ICI написа:за положението на рестриктора да вметна,
мисля че е най удачно да се постави на блока, преди масленото захранващо маркуче(тръбичка) към турбото.

Така маркучето е подложено на понижено налягане и рестриктора не се пържи в масло от нажеженото турбо.
Ако рестриктора е при турбото, предполагам след известно време ще му се намали сечението заради опеченото масло по него.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот COSWORTH-2 » 07 Авг 2008, 21:21

На мен рестрикторчето си ми е на турбото и досега не съм имал проблем с отлагания на масло, тва да не е фритюрник :D
COSWORTH-2
 
Мнения: 16777214
Регистриран на: 07 Яну 2010, 14:29

Мнениеот waleto » 08 Авг 2008, 18:23

mds написа:...За рестриктора не разбрах къде ще е най-добре да се сложи?...

Никъде не прочетох,каква ти е турбината и защо на всяка цена искаш да сложиш рестриктор?
Аватар
waleto
 
Мнения: 87
Регистриран на: 03 Май 2007, 08:45
Местоположение: София

Следваща

Назад към Отворени дискусии

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron