Модератори: Форум модератори, Voting
paco написа:Ми нека си каже какво го мъчи анионимния и ще му отговоря ...ама не така щот е малко иди ми дойди
РАСО
Anonymous написа:Малко снимки от ремонта ...
Разликата между двете турбини
Утре през работният ден остава да отида някъде където заваряват алуминий да си направя входовете на турбото и съм готов с колата .. ще следва малко каране на ниско нялягане 0.5 - 0.7 и след това големи дюзи + настройка за 1.1 1.2 бара холд налягане ... да видим какво ще стане
Дали ще се приближиш?Anonymous написа:... ако евентуално ...
rabotnika написа:на мене тия турбо пътища хич не ми харесват така както си ги прекарал върху колекторите закакво ти е интерколер след като охладиш въздуха го загряваш пак
OSRacing написа:Край почна се с 800 коня и нагоре.... от къде ги вадите тези коне не мога да разбера, просто не ми е ясно. И как дебитомера не може да отчита повече от 200 коня? как дебитомера отчита коне всъщност? Аз мога ли да си направя и моя така та да не трябва да давам пари за динота?
Живко,ремъка е ясен нали е вкарала вода от гарнитурата прави воден удар и прескача зъби ама така като гледам буталото баш от аванса се е строшило май май ама няма да е лошо да видим някой логj1v написа:.........
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта