Модератор: Форум модератори
ifcho написа:Също и два чифта чорапни филтри мисля да поръчам:
http://www.rallydesign.co.uk/catalog/im ... roduct.jpg
по 20 паунда комплекта
ifcho написа:Мисля да си купя метални спирачни маркучи и фитинги euroquip от http://rallydesign.co.uk
Ако някой друг има мерак и иска да разделим доставката....
На мен ще ми излезнат около 250 лева -
8 метра маркуч по 3.50 паунда
14 броя Male convex seat hose fitting - (M10 x 1) по 3.30 паунда
(3 за помпата + 4 за апаратите + 2 за регулатора + 2 за втората помпа за ръчна + 3 за Т-разклонението)
(на мен всичките резби по спирачките са ми M10x1)
ifcho написа:Мисля да си купя метални спирачни маркучи и фитинги euroquip от http://rallydesign.co.uk
Ако някой друг има мерак и иска да разделим доставката....
На мен ще ми излезнат около 250 лева -
8 метра маркуч по 3.50 паунда
14 броя Male convex seat hose fitting - (M10 x 1) по 3.30 паунда
(3 за помпата + 4 за апаратите + 2 за регулатора + 2 за втората помпа за ръчна + 3 за Т-разклонението)
(на мен всичките резби по спирачките са ми M10x1)
общо 86 паунда с ДДСто (233 лева) без доставката.
http://www.rallydesign.co.uk/catalog/in ... ath=85_248
Също и два чифта чорапни филтри мисля да поръчам:
http://www.rallydesign.co.uk/catalog/im ... roduct.jpg
по 20 паунда комплекта
Доставката сигурно ще е около 50 паунда (130-150 лева)
Ако някой си хареса нещо друго от там съшо...
бтв. те продават и такива DIY Coil over kit-ове , които са актуални във форума в момента, пише че дават и дискаунти за по-големи поръчки -
За тези пари цялата магистрала, или само спирачните маркучи към апаратитеGTI-8V написа:ifcho написа:Мисля да си купя метални спирачни маркучи и фитинги euroquip от http://rallydesign.co.uk
Ако някой друг има мерак и иска да разделим доставката....
На мен ще ми излезнат около 250 лева -
8 метра маркуч по 3.50 паунда
14 броя Male convex seat hose fitting - (M10 x 1) по 3.30 паунда
(3 за помпата + 4 за апаратите + 2 за регулатора + 2 за втората помпа за ръчна + 3 за Т-разклонението)
(на мен всичките резби по спирачките са ми M10x1)
Защо не ги правиш по поричка тук в БГ? На мен ми направиха точно това всичко в Проспеед за неколко чаза за същите пари. Требваше само да им носа оригиналните маркучи и след неколко чаза беха готови
COSWORTH-2 написа:За тези пари цялата магистрала, или само спирачните маркучи към апаратите
супер, начи ще преслушам Златков, мерси за инфотоGTI-8V написа:COSWORTH-2 написа:За тези пари цялата магистрала, или само спирачните маркучи към апаратите
8 маркуча беха ...., всеки дълг около 35 - 40см некаде
hf hpe написа:в проспиид армиран маркуч 3мм е 11 кинта на метър
Джейми беше намерил и за по 6 лева
ifcho написа:Сашо, по сметки трябват около седем метра, ама един да има за резерв
Схемата е - три изхода от спирачната помпа, по един за предните колела и един за задните, за задните една тръбичка, през регулатор, през помпа за ръчна спирачка, през тройник и оттам в задните апарати.
Чудя се за тръбичките, щото тръбичките трябва пак да правя по една от помпата за всяко предно колело, една до регулатора за задните спирачки, една от него до помпата за ръчната, една от помпата до тройника, по една от тройника за всяко задно колело.
И от краищата на тия тръбички пак по един метален маркуч до спирачния апарат.
И тия маркучи 4ти броя дето ще са, те излизат около 120-150 лева и 30 лева тръбички...за още 60 мога да си направя всичкото от маркуч..
ама чудя се де.
Мисълта ми беше друга Ифчо, мани и проспиид, мани и сам да си ги правиш. Купуваш един кит за Пежо спирачни маркучи, моите излезнаха от ралидизайн 34 паунда. Само това вземи. Другото си го направи от медни тръбички. Ще ти дам адреса на фирмата, намира се на симеон, казваш с какви гайки трябва да са, какви тромпети, каква резба и ти ги правят.Ще ти излезне всичко, не повече от 100 лева, а и ще си абсолютно дигурен. Просто за мен няма кой да карбова, закримпва, монтира... и тн... спирачни накрйници както трява за маркуча и какво излиза? На мен кита за апаратите и носачите струва 90 лева. И 100лева са медните магистрали???...........За това става въпрос, и хем няма цигания, хем е по-сигурно така. Все още вярвам повече на Англичаните от бугаристанците. До са няма нито едно нещо дето да ни е кат хората.Нямам нищо против и проспийд, просто аз така мисля, че е по-добре, така го правя и споделям В моя кит са шест маркуча, два отпред, четири отзад, мека връзка към носача и от носача към апаратите. И да ти кажа има доста спирачни, метални магистралки от оригиналните, които ще използвам пак.ifcho написа:Е то маркуча дали ще е 3 метра или 40 см, броя на фитингите пак си оставв същия, пък то там е the weakest point..
ма все пак ще взема да послушам бачи и ще скокна до проспеед да видя какво могат да сътворят
Не разбирам как ще се намали вътрешното Ф с медните тръбички Иначе можеш и от титан, ако искаш, да си ги направиш. Моите ще са медни, просто се формоват по-лесно.С мостри не ми върши работа да нося, защото от там, от където ще минава магистралата ще има да се криви и изправя и медните са ми екстра. Ще вървят в купето по тунела на скоростите,през ръчната, от там през регулатора за спирачно усилие, после тройник зад седалките и от там долу.Аз също ще намина при Златков да проверя за тази оферта и, ако ме устройва и материяалът позволява формоване може и от там да напазарувам. Просто казвам принципно как стоят нещатаchill написа:Аз минах през Златков тия дни и той на мнението за тръбичките...обясняваше ми и че при тяхната астра ги криели през праговете за да не отплесне някой камък по планинските и да няма леле мале Обясняваше ми и за тръбички от някъв друг матерял (дали беше алуминии...не помня вече но ме офертираше да хода с мостра да смятаме парите и да ги прави).
Един въпрос...при варянта с медните тръбички, не се ли намалява вътрешното Ф откъдето тече скъпоценната животоспасяваща спирачна течност и има ли някъв резон тия тръбички да не са медни?
Е нали за това са армирани бе Ифчо Спокойно, няма им нищоifcho написа:Е то тръбичките аз ще ги прекарвам отвътре, само за маркучите е проблема камъните, щото само те стоят отвън.
COSWORTH-2 написа:. Ще вървят в купето по тунела на скоростите,през ръчната, от там през регулатора за спирачно усилие, после тройник зад седалките и от там долу.
Абе разбраме де просто бързо пиша Прав си, естествено, че първо през регулатора, за да не си намалям ръзнатаifcho написа:COSWORTH-2 написа:. Ще вървят в купето по тунела на скоростите,през ръчната, от там през регулатора за спирачно усилие, после тройник зад седалките и от там долу.
Няма ли да е по-оферта първо през регулатора, па после през ръчната
А аз за камъните не се притеснявам, Чил и Златков нещо се...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта