Модератори: Форум модератори, Voting
НеизбежноAnonymous написа:А и забравих...........повдигането на тиквата ше ми промени ли тайминга на валовете?
Anonymous написа:Изкопаване на буталата опция ли е?
Anonymous написа:Мотора не е много миниатюрен, смисъл буталата са 100мм (ковани - каквото и да означава това) и биелите са ковани също и са с 'автомобилни' размери - което само по себе си не означава нищо!!!
Притеснява ме степента на сгъстяване от 11,7:1 (макар че валовете са бая презастъпени, все пак двигателя започва да диша ефективно от 5000-6000об/мин). По некви калкулатори излиза че първоначално ще мога да надуя с 0,3 бара с 98бензин което ме съмнява ...!??!?
j1v написа:Иначе скуирта, специално за двете таблици за двата цилиндъра няма проблеми (Dual tables при наличи на extra firmware-а), но това с различните таблици според предавките не се сещам да има начин да стане.
Гост написа:
1. Начи при моторите увеличение на мощността с 10-20 коня означава преминаване в друг клас 600-750 или 750-1000 та наскоро гледах некви пичове с 318 с М62 и карб от Газ53 примерно, беха докарали прилична кола....въпреки че дроун тру е най-простата и естествено несъвършенна система, немат (засега) проблеми с двигателя. Та и викам дали да не изкубем тротълите и на карб (купих си некъв Вебер двукамерен за секи случай)?
2. Другото което ме блазни е, че колега швед изкара с Ротрекс от Априлиа РСВ на 0,6 бара така желаните 170коня...с поверкомандер (известен пижи бек за мотори), стокови дюзи, намалено сгъстяване 10:1 и нов ФПР. Па и сузуки са оставили вратичка в компютера и на елементарно ниво може да се базика сместа (+/-15% при различни обороти). Дали па да не го надуем през тротълите....?
Гост написа:
3.Плаши ме факта че ЕКУ-то следи нетипични за колите неща, като на коя скорост си....има различни карти за 4- от тях...игнишън и фюел картите за преден и заден цилиндър са различни (охлаждат се различно) та дали примерно Мегаскуирта ше се справи (по-скоро настрои)“
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта