Здравейте на всички .
Макар и да искам да бъда член на този форум , все още мисля че не съм дорасъл за него за това няма и да подам молба за одобрение скоро време . (макар че преди да съм прочел правилата се опитах да се регистрирам)
Нека почна малко с пред история да разберете целите ми .
От малък съм се въртял с бащами около колите (бил е монтьор на вермето) и проявявам голям интерес . Прди около три години си взех Vento 1.9 TDI . (държа да поясня че всичко постигам с лични средства).
Покраи проблемите с него се отдалечих от бензиновите коли и започнах да чета много за дизелите и по специално за ваг групата (Но искам отново да съм в час с бензинките. И с новата ми кола начих доста неща до момента . ) В момента съм активен майстор (усмелявам се да го кажа защото съм се доказал) на дизели от ваг групата . Няма такъв дизел който да е минал през мен и да съм вдигнал рамене и да не съм го оправил .За сега работя с ваг-ком . Поради липсата на гараж за момента , работя на улицата и на място кадето ме повикат . Почнаха всеки ден да ми званят по много клиети и скоро трябва да се настаня поне в гараж .
Това беше моят начален проект .
http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
а това профилите ми в форумите
http://vwclub-bg.org/forum/profile.php? ... file&u=883
http://www.tuning.bg/forum/profile.php? ... ile&u=7068
http://clubalfaromeo.com/forum/profile. ... ile&u=3558
Даржа да поясня че последно време предпочитам да пиша на лични с хора имащи нужда от помощ и такива който питам аз , от колкото да пълня форума с мнеията си .
Докато пооправях Вентото външно (вижда се че копувам истински работи) , бях пред дилемата да тунинговам дизеловия двигател или да сменям двигател с VR6 или GTI ABF . За VR6 бе безсмислено да се прави опажнението , по-добре беше да сменя ТДИ'то с VR6 . Но в този период се пусна за продажба не безизвестната Q4'ка на ЗЛИА . На прага бях да я купя , макар неяснотите по нея , но коментарите му във форума ме спряха . Така и мой клиент поиска Вентото и го продадох . Доста време търсих Венто VR6 което да ми хареса , но за момента нямаше добри оферти .
Идеята ми е да си взема по-нов дизел , за всекидневен автомобил , и да си направя с голяма част мой труд (то това е тръпката) бензинов турбо автомобил.
Докато си търсех автомобил , си взех евтина Алфа 155 2.0 16V '97 за 3700лв. да не ходя пеш а формата и ми харесва .
До тук по нея съм сменил като изникнали проблеми :
дебитомер бош с отстъпката 570лв
температурни датчици , все бош
и съм купил ламбда бош с кабела си за Алфата 175лв. с отстъпка.
Както се разбира не икономисвам пари от части.
За диагностика и ремонти който не мога ползвам Бобо.
Основния проблем на колата беше разходът на гориво 22л/100км. а като я купих 12.4 с много газ и клима.
Мисалта ми е да приведа автомобила в сток състояние в норми , и ако всичко е както трябва да турбинирам него.
Макар че още се двуомя него ли да правя или да търся VW VR6 , Alfa Q4 , Alfa 2.5 V6 .
Да се върна на въпроса !
Понеже искам да имам постоянен визуален контрол и да знам какво се случва с налягането на горивото , това ще ми върши ли работа
http://cgi.ebay.de/Benzindruckregler-Tu ... dZViewItem
ще се радвам като почна своя проект , незвисимо кава ще е колата да получа помош и съдеиствие от вас .
Целта ми е не кола за писта , а напълно обурудвана , всичко расиво направено , както казва Злия "вълк в овча кожа".
Мисля да не бързам , ще се ккупуват само истински неща . Не съм от хората който имат 2лв. в джоба сложили спортния филтър и сме номер едно .
Извинявам се за дългият разказ. Ще се радвам ако бъде прочетен до край .