искам да питам и да разкажа за себе си

За нерегистрирани.
Подлежи на сериозно модериране, без предупреждение ;-)

Модератори: Форум модератори, Voting

искам да питам и да разкажа за себе си

Мнениеот ventomana » 20 Ное 2007, 01:33

Здравейте на всички .

Макар и да искам да бъда член на този форум , все още мисля че не съм дорасъл за него за това няма и да подам молба за одобрение скоро време . (макар че преди да съм прочел правилата се опитах да се регистрирам)

Нека почна малко с пред история да разберете целите ми .

От малък съм се въртял с бащами около колите (бил е монтьор на вермето) и проявявам голям интерес . Прди около три години си взех Vento 1.9 TDI . (държа да поясня че всичко постигам с лични средства).

Покраи проблемите с него се отдалечих от бензиновите коли и започнах да чета много за дизелите и по специално за ваг групата (Но искам отново да съм в час с бензинките. И с новата ми кола начих доста неща до момента . ) В момента съм активен майстор (усмелявам се да го кажа защото съм се доказал) на дизели от ваг групата . Няма такъв дизел който да е минал през мен и да съм вдигнал рамене и да не съм го оправил .За сега работя с ваг-ком . Поради липсата на гараж за момента , работя на улицата и на място кадето ме повикат . Почнаха всеки ден да ми званят по много клиети и скоро трябва да се настаня поне в гараж .

Това беше моят начален проект .

http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0


а това профилите ми в форумите

http://vwclub-bg.org/forum/profile.php? ... file&u=883

http://www.tuning.bg/forum/profile.php? ... ile&u=7068

http://clubalfaromeo.com/forum/profile. ... ile&u=3558


Даржа да поясня че последно време предпочитам да пиша на лични с хора имащи нужда от помощ и такива който питам аз , от колкото да пълня форума с мнеията си .

Докато пооправях Вентото външно (вижда се че копувам истински работи) , бях пред дилемата да тунинговам дизеловия двигател или да сменям двигател с VR6 или GTI ABF . За VR6 бе безсмислено да се прави опажнението , по-добре беше да сменя ТДИ'то с VR6 . Но в този период се пусна за продажба не безизвестната Q4'ка на ЗЛИА . На прага бях да я купя , макар неяснотите по нея , но коментарите му във форума ме спряха . Така и мой клиент поиска Вентото и го продадох . Доста време търсих Венто VR6 което да ми хареса , но за момента нямаше добри оферти .

Идеята ми е да си взема по-нов дизел , за всекидневен автомобил , и да си направя с голяма част мой труд (то това е тръпката) бензинов турбо автомобил.

Докато си търсех автомобил , си взех евтина Алфа 155 2.0 16V '97 за 3700лв. да не ходя пеш а формата и ми харесва .
До тук по нея съм сменил като изникнали проблеми :

дебитомер бош с отстъпката 570лв
температурни датчици , все бош
и съм купил ламбда бош с кабела си за Алфата 175лв. с отстъпка.

Както се разбира не икономисвам пари от части.

За диагностика и ремонти който не мога ползвам Бобо.

Основния проблем на колата беше разходът на гориво 22л/100км. а като я купих 12.4 с много газ и клима.

Мисалта ми е да приведа автомобила в сток състояние в норми , и ако всичко е както трябва да турбинирам него.

Макар че още се двуомя него ли да правя или да търся VW VR6 , Alfa Q4 , Alfa 2.5 V6 .

Да се върна на въпроса !

Понеже искам да имам постоянен визуален контрол и да знам какво се случва с налягането на горивото , това ще ми върши ли работа

http://cgi.ebay.de/Benzindruckregler-Tu ... dZViewItem

ще се радвам като почна своя проект , незвисимо кава ще е колата да получа помош и съдеиствие от вас .

Целта ми е не кола за писта , а напълно обурудвана , всичко расиво направено , както казва Злия "вълк в овча кожа".

Мисля да не бързам , ще се ккупуват само истински неща . Не съм от хората който имат 2лв. в джоба сложили спортния филтър и сме номер едно .

Извинявам се за дългият разказ. Ще се радвам ако бъде прочетен до край .
ventomana
 

Мнениеот ventomana » 20 Ное 2007, 02:06

И да вметна . Времето което даде Алата на божурище е 16.5 сек , без олекотяване . Само бях изкарал около 40'те килограма инструменти , който обикновенно возя в багажника си .
ventomana
 

Мнениеот maggkrabar » 20 Ное 2007, 02:17

е па аз си купих за 1500лв прогнила тойотка 1.6 1984г. смених и свещите и на божура дадох 17.01 - с резервната гума и 95 от ОМВ. една стотна и щяха да я обявят за бигачка :D та толков труд за 16.50 струва ли си :shock:
maggkrabar
 

Мнениеот ventomana » 20 Ное 2007, 02:33

maggkrabar написа:е па аз си купих за 1500лв прогнила тойотка 1.6 1984г. смених и свещите и на божура дадох 17.01 - с резервната гума и 95 от ОМВ. една стотна и щяха да я обявят за бигачка :D та толков труд за 16.50 струва ли си :shock:


Все още нищо не е правено по колата , само сменям развалените части и съм сложил свещи денсо иридиум . А времето от Бужурище го дадох за образно състояние на колата , а не че съм направил рекорд. Даже е време , с което искам да изкажете мнение , дали е нормално за този автомобил .

Пак казвам . Ако се приведе колата в състояние за сток автомобил всичко да и е наред (вървеж/разход) , мисля нея да турбинирам .
ventomana
 

Мнениеот anastas83 » 20 Ное 2007, 13:20

искаш ли един в6 3 литра 210кс. от 154 на 80000км. със скорости полуоси главини спирачки пълен комплект качен на "магарето готов за слагане" :?:
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот hf hpe » 20 Ное 2007, 17:22

anastas83 написа:искаш ли един в6 3 литра 210кс. от 154 на 80000км. със скорости полуоси главини спирачки пълен комплект качен на "магарето готов за слагане" :?:

имаш ЛС
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот ventomana » 21 Ное 2007, 01:44

anastas83 написа:искаш ли един в6 3 литра 210кс. от 154 на 80000км. със скорости полуоси главини спирачки пълен комплект качен на "магарето готов за слагане" :?:


Честно да ти кажа , не.

Днес докато разтривах колата и доста буксувах по влажните Софийски улици , се замислих за няколко неща .

Трябва си кола 4х4 . Което е равно на Alfa 155 Q4

Но след като бях прочел цялата тема на "j1v" , реших че е по добре да правя този мотор с който съм в момента . По масов е , и каквото и да се случи за 3500-4000лв мога да взема цяла такава кола .


Искам пак да попитам , тов анещо ще ми върши ли работа , да знам дали да го купувам , че моят приятел си идва от германия началото на другия месец .


http://cgi.ebay.de/Benzindruckregler-Tu ... dZViewItem

Харесал съм си и един изпускателен колектор за турбото , но тези дни ще пусна офертата да кажете дали да го взимам .
ventomana
 

Мнениеот Misho 605 SVti » 21 Ное 2007, 11:13

Този манометър да ти мери налягането на празен ход. Като надуе турбото трябва да си сложиш перископ с лампа под капака, за да му видиш показанията.

Аз лично предпочитам комбинацията от регулатор под капака и манометър в купето... и то с ел. датчик, да не си измиеш някой ден очите с бензинец, че и по-лошо.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот hf hpe » 21 Ное 2007, 11:32

това което си харесал е регулатор, с манометър
аз останах с впечателние, че ти трябва само манометър за контрол

за времето на божура, е много добро за този автомобил

относно бъдещето развитие вариантите са много стига да имаш желание, време и финанси
мотори които можеш да приспособиш лесно в коша има количество
също така има възможност да сложиш 4х4 на твоят мотор(стига да намериш всичко необходимо)
има възможност и най-малкото за шпер
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот ventomana » 21 Ное 2007, 12:35

Може да съм се изказал неправилно .

Търся такъв манометър , с регулатор , който в бъдеще време като се сложи турбото да ми е от полза за регулиране на налягането . В момента искам да го монтирам ра видя какво е налягането в рейката , данеби от там да идва високия разход на гориво . Да имам развален вакумен регулатор .

Сега видях че го има и в нашенско , даже е и по-евтин .Има и ище един варянт. Кажете кой да взема.

http://topspeed.bg/product.php?iid=45

или

http://topspeed.bg/product.php?iid=47
ventomana
 

Мнениеот Misho 605 SVti » 21 Ное 2007, 13:01

Нали целта ти е да турбинираш двигателя в крайна сметка?

За да можеш да контроолираш налягането на бензина, трябва да ти е отворен капака (совен ако не си му изрязал дупка и през нея отгоре да ти се показва манометъра).

Това респективно означава, че двигателят ще ти работи на празен ход, когато турбото няма как да надуе, за да се променят стойностите на налягането на бензина.

Така че файда никаква, освен да мериш налягането на бензина на празен ход.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот hf hpe » 21 Ное 2007, 13:45

дори и да турбинираш мотора
такъв регулатор може и да не ти дотрябва
Бобо си е с оригиналния и няма ядове
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот ventomana » 21 Ное 2007, 18:31

Послушах ви и взех само манометър . Не остана време днес, та утре ще търся тойник и маркучи и ще видя какво е налягането .

Дават го без вакум 2,8-3,2

Регулирано с вакума 2,3-2,7

Ако всичко е ок , добре , ако не ще купя нов регулатор .

Ако е заминал този , пак същия ли да взема ? При каране с турбо , ще иска ли той да се смени и да е по-голямо налягането в рейката ?

И пак да питам за да почвам да купувам частите , защото идеята ми е да събера 90%от частите и тогава да се разглобява колата , неща да се прави много време .

При положение че искам да я карам за всекидневка , как ще е по-добре , на сток карантия ли да се кара или да сменям ?

Все пак искам да се изкарат максимални коне , но колата да си работи нормално и като цяло да е един надежден автомобил .

Давайте акъли и савети какво да купувам , да почвам едно по едно .

Турбо и турбо пътища , интеркулер , бензинова помпа , инжектори и каквото трябва още .

Давайте предложения за испускателен колектор , да се прави ли или да търся готов .
ventomana
 

Мнениеот hf hpe » 21 Ное 2007, 19:44

както писах Бобо си кара с нормалният регулатор, но с големи дюзи

за сток карантии незнам какво визираш, но тази кола е с степен на сгъстяване 10,5:1
та ще трябва или бутала или разреждане с гарнитура(подложка)

Бобовата е с подложка и държи все още на около 220 к.с.

опредлено, ще трябва да помислиш за друг съединител

и според мен ежедневка и максимални коне не се съчетават
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот ventomana » 21 Ное 2007, 20:13

Добре де , щего нарека така .

"Търся максимални коне за ежедневка "

За съединителя , давайте предложения и оферти , от каде да диря и какъв . Искам да не страшно агресивен , та да имам нещо като полу съединител . Тоест да не троши врата при потегляне на светофара .

С обикновенните бутала и разреждане като при Бобо със сандвича който са правили , само 220 кс. ли може да се постигне ?

Аз търся нещо над 240кс , та ако може и над 300кс да извадиме , но колата да си става за вскидневно каране . Тоест , стабилен празен ход , външен и вътрешен вид и да е надежна , да си ходя на екскурзий с нея .

Понеже не съм много в час , давайте савети и предложения за бутала , биели и каквото трябва . Целта е колата да се прави веднъж , да не се налага после да ъпдейтваме .

Ако трябва да мина някаде да се огледа колата и да се мисли план за деиствие . Да споделя моите идеи , но да се има в предвид че до голяма степен в осъществяването на проекта (труд и работа) искам да учавствам аз .

П.С. Бях си харесал тази баница за донор , но не мога да го измисля как да я внеса без да и плащам акциз.

http://cgi.ebay.de/Alfa-155-Q4-Turbo-Un ... dZViewItem

Ако на някой му трябва нещо от ebay.de да казва , началото на следващия месец си идва моя човек и може да го докара !
ventomana
 

Мнениеот hf hpe » 22 Ное 2007, 10:04

ако искаш 300 к.с. определно ще ти трябват бутала
като за твоя мотор никой не предлага по каталог, трябва да си поръчваш

на мен ми се върти една друга идея в главата, но трябва да я проверя за да съм 100 процента сигурен
да се сложат 84мм бутала, заедно с биелите от турбо мотор
шииките на коляновият вал на двата мотора са с еднакъв диаметър
тия дни ще имам възможност да направя замерваният и ще пиша

относно ку4ката можеш да я внесеш, без да я регистрираш
и да си прехвърлиш всичко в твоето купе
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот ventomana » 22 Ное 2007, 14:08

Като даде този жокер се сетих за тази оферта , имаме 3 дена да реагираме !

http://cgi.ebay.de/Lancia-Delta-Integra ... dZViewItem
ventomana
 

Мнениеот ventomana » 22 Ное 2007, 14:15

Иначе днес направих замерването на налягането в инжекциона , явно има поне едно нещо което работи нормално в тази Алфа .

2.5 бара регулирано с вакума

3.0 без вакума
ventomana
 

Мнениеот hf hpe » 22 Ное 2007, 15:41

ventomana написа:Като даде този жокер се сетих за тази оферта , имаме 3 дена да реагираме !

http://cgi.ebay.de/Lancia-Delta-Integra ... dZViewItem


това са буатала за 8 клапанова версия
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот Lukan » 22 Ное 2007, 21:14

Съжалявам ,че мога малко да ви охладя страстите, но тези 300 к.с. от 2.0 Tween spark мотора,леко ми се струват химерни. Искам да видя как ше се оправите с аванса на запалването най-малкото ( освен ако не сложите стенд алоун),после нещо вътрешностите на мотора май няма да издържат. И най-накрая ми се струва много по-разумно подменянето на целия мотор 2.0 турбо от фиат купе.Мотивът ми е че цената на един такъв мотор ,заедно с чип за него би била не повече от 3000 лв. и ще разполагаш с готови 240-50 коня,както и с мотор носещ доста на ъпгрейд. Тая ралта с турбо конверсията ми е афиф малко.Това е мое мнение и не ангажирам никой с него.
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот hf hpe » 22 Ное 2007, 22:21

Лукане колкото и да не ти се вярва, но на Бобо алфата е факт
явно не си сюразглеждал такъв мотор, но за мен той е някаква еволюция
на старият си фиатовски мотор
има разлика само в главата заради двете бобини и вариатора на смукателният вал
между другото същият мотор го има и във версия с по една свещ

П.П. на Бобо алфата си е с оригиналната електроника :wink:
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот Lukan » 22 Ное 2007, 22:41

И колко коня викаш е на Бобо алфата :wink: ? А и някак не виждам кое е по-изгодно и надеждно,да ъпгреидваш турбо мотор или да конвертираш атмосферен :roll: ? Я направи една ценова сметка на момчето,пък да видем кое ще е по-добре :?:

п.п сигурно JTS мотора ще е много изгоден като цена,пък камо ли и после да го конвертиташ на турбо :P
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот hf hpe » 23 Ное 2007, 00:33

докторе кой говори за целесъобразност и пари в този форум :?:
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот ventomana » 23 Ное 2007, 12:30

Добре де , ако Lukan сеокаже прав , и ако на мен не ми се прави гимнастиката да сменям мотора с от на фиат купе . И да кажем че съм се навил да продам алфата и направо да взема Фиат купе .
Кой от двата мотора е по-добър и ще е по-добър за ъпдеит ? 190кс или 220кс.
ventomana
 

Мнениеот Lukan » 23 Ное 2007, 18:19

Ми как ти се стува 6 години световен рали шампион ,срещу туин спарк .Ми мотора на купето е същия като на Ланча Делта Интеграле,аз няма какво да се оказвам прав :wink: аз съм си. Най-чиста работа ще ти е да си купиш купе турбо,което си е и с нужната кутия ( с виско шпер).И да тръгнеш от 190 коня да градиш нагоре.Повярвай ми :lol: този мотор може да се ъпгрейдва МНОГО :D ,нещо в което не съм убеден за Туин спарка :twisted:
По-добрия мотор е 2.0 16v и не случайно има много повече разработки и ъпгрейди отколкото за 2.0 20v мотора.
Освен това ако не намериш купе 16v турбо можеш да си вземеш Купе 2.0 16v атмосферен и да го конвертираш в турбо,което пак е по-перспективно и изгодно от алфовия вариант
Последна промяна Lukan на 23 Ное 2007, 18:23, променена общо 1 път
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Следваща

Назад към Отворени дискусии

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron