Модератор: Форум модератори
LordDigital написа:paco написа:За съжаление тоя оил филтър си е задължителен и за нормалните втулкови турбини и то почти на 100%. Проблема е че никога не е ясно какво остава по маслените магистрали след отварянето на един мотор а при ребилдване придружено с хонинговане и т.н. гаранция, че дори и след щателно измиване с препарат винаги оставя по нещо. След подобна процедура се слага задължително филтър поне за първите "критични" 1000км.
Още един начин да си прецакаш успешно турбината е ако в процеса на мапване се одави здраво няколко пъти, което води до разводняване на маслото. Вискозитета драстично спада дори и на 20W60 .
РАСО
Tva za feed filter na Ftulkovite turbini mi zvuci kato meko kazano brutalno preigravane:) Ako beshe verno ,moita turbina da e stanala na neuznavaem GYZ sled kato si lap-osvah bloka sys kamyni za ostrene na nozove ,i celia bokluk poznai kyde otide - a tva beshe predi pone godina i 10 000km...
Lukan написа:Нещо май се поразширихте в тез коментари.Аз имах предвид ,че е есенциално за лагерниците да има филтърче,а за втулковите не че не е хубаво,но не толко фатално явно.Аз никога не съм имал филтърче досега на втулканяците ,пак чак такива грижи ,наистина не съм имал.
paco написа:Мисли и прави каквото искаш, но аз така съм решил и така и ще го направя. В карайна сметка нали това дето правим е индивидуална дисциплина и всеки решава сам как да си потроши колата.
Ако все пак турбото ти беше финиширало на първите 1000км май друго щеше да кажеш
РАСО
j1v написа:LordDigital написа:paco написа:За съжаление тоя оил филтър си е задължителен и за нормалните втулкови турбини и то почти на 100%. Проблема е че никога не е ясно какво остава по маслените магистрали след отварянето на един мотор а при ребилдване придружено с хонинговане и т.н. гаранция, че дори и след щателно измиване с препарат винаги оставя по нещо. След подобна процедура се слага задължително филтър поне за първите "критични" 1000км.
Още един начин да си прецакаш успешно турбината е ако в процеса на мапване се одави здраво няколко пъти, което води до разводняване на маслото. Вискозитета драстично спада дори и на 20W60 .
РАСО
Tva za feed filter na Ftulkovite turbini mi zvuci kato meko kazano brutalno preigravane:) Ako beshe verno ,moita turbina da e stanala na neuznavaem GYZ sled kato si lap-osvah bloka sys kamyni za ostrene na nozove ,i celia bokluk poznai kyde otide - a tva beshe predi pone godina i 10 000km...
Недей разваля търговията бре, някой щеше напраи гуша покрай таз ралта
tabakoff написа:А дали ключовите думи не са две за лагерниците - филтър + рестриктор?!
Lukan написа:tabakoff написа:А дали ключовите думи не са две за лагерниците - филтър + рестриктор?!
Така е ама специално за наште момчета с Кослортите е важно отде си взимат мазането на турбината,щот стандартно е от главата и там дебита е по-малък,т.е. тряя да мерят кво остава кат налягане след рестриктора.А ако е като при TZ тогава си требе рестриктор и филтърче.За филтърчето съм сигурен ,че не го е имало на туй гр.А страшилище
Questions and Answers
Oil Filters And Turbochargers
Q. I've an SUV turbocharged vehicle, 1.9 liter Diesel. Lately the turbocharger has been giving problems related to pick-up and wear. The turbocharger manufacturer says that the oil filter should be 99% efficient for particles of dust 20 microns size at rated oil flow of 47 lpm.
Need to know:
If there exists any specs concerning the oil filter particulate efficiency for the smooth performance of turbocharger?
Make and part number of the oil filter that meets above specifications.
Thanks!!!!
Sharad
India
A. You can get specifications for a particular oil filter at the filter manufacturers web sites.m Fram, AC Delco etc.
If there is doubt, get your oil filters from the dealer.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта