Здравейте - моля да бъда приет - ПРИЕТ

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

да бъде ли приет

Анкетата свършва на 19 Яну 2007, 15:36

ДА
25
100%
НЕ
0
Няма гласували
 
Общо гласове : 25

Здравейте - моля да бъда приет - ПРИЕТ

Мнениеот Cordoba 16vt » 05 Яну 2007, 15:23

Здравейте и моля за регистрация


От доста време се интересувам и се занимавам с силов тунинг.
Колата ми е Сеат Кордоба 1.8 16в с Т3 Супер 60 , бутала ИАСА, външен гейт 40 мм, МС 2 управление, в момента се кара на около 0.6 бара... предстои смяна на съединител ( сакс рейсинг притискател ) и рециклиране на скорости както и подмяната на нитовете с болтове на дифа. Целта е около 250-260 коня на колелата - правена е за каране не за драг.

линк към фв форума където може да прочетете повече за проекта ми :

http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopi ... 38&start=0


надявам се да ме приемете в вашия форум :)
Cordoba 16vt
 

Мнениеот hf hpe » 05 Яну 2007, 15:32

изглежда грамотно направена работата
аз съм за

П.П. и добаих анкета, с 14 дневен срок
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот dido » 05 Яну 2007, 16:06

=D>
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот KILLER GTI » 05 Яну 2007, 16:44

и аз съм замесен до някъде в проекта, както и още един от форума!
ЗА
KILLER GTI
 
Мнения: 245
Регистриран на: 30 Яну 2006, 01:38

Мнениеот Гост » 05 Яну 2007, 17:45

да - колектор и турбопътища са правени от Килъра. Всеки един етап от конверсията е съгласувана с него ( той започна работа на затворен мотор - това направих сам с помощ на един приятел) и подхода е - нови части за всичко - единствено интеркулера е втора употреба ( даже не знам от какво е но е ефективен)


както вече писах в фв форума - колата е за каране, концепция 250 кс на гумите при около 1 бар ( волен я смята турбината ), затова оставихме дългия входящ колектор и направихме къс изходящ.


След настройките наскоро колата полудя на 1 бар и има сериозен въртящ момент.

засега мотора мисля че като концепция и изпълнение е много добър за конете които гоня. усилено работя по въпроса с трансмисията и съединител (болтове за дифа са налични, чакам съединител, както и бууст контролер ( сега съм с кранче ) .
Гост
 

Мнениеот vlaa » 06 Яну 2007, 05:09

"Да", за колегата :D
vlaa
 
Мнения: 61
Регистриран на: 24 Окт 2006, 00:15
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » 06 Яну 2007, 19:37

И аз съм за , слушал съм доста за колата ;)
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот j1v » 06 Яну 2007, 21:37

Добре дошъл, регистрирай се, за да те активирам!
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Гост » 09 Яну 2007, 12:47

регнах се , чакам активация :wink:
Гост
 

Мнениеот j1v » 09 Яну 2007, 13:20

Anonymous написа:регнах се , чакам активация :wink:


Още снощи съм те активирал ...
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Cordoba16vt » 09 Яну 2007, 17:35

мерси :wink:
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 10 Яну 2007, 13:03

Да заповяда.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Cordoba16vt » 10 Яну 2007, 17:11

вътре съм и се ориентирам вече

скоро ще "лепна" и проекта:)
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София


Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта