Стефан Стефанов / acperformance
Публикувано на: 23 Мар 2013, 20:30
Здравейте, искам да ви представя приятелчето на малкия ми братовчед, заедно готвят един проект и той подготви кандидатурата си, следва вие да решите
Здравейте, Казвам се Стефан Стефанов, роден съм 92-ра, завършил съм ПГТЕ Хенри Форд, София, специалност Автотранспортна техника, в момента следвам във UK, Automotive & Motorsport Engineering, 2-ра година. От малък съм се занимавам с коли и съм работил по сервизи, занимавал съм се тенекиджийство, после като механик, а след това и като диагностик. Състезавал съм се с картинг в България и Англия, но след това се пренасочих към по-нормалните автомобили.
След един малък проект с един мой съученик, след време решихме да се захванем с нещо по-мащабно, а именно да подготвиме кола за Time Attack, клас S2, Street до 2000 cc. Както повечето от вас знаят за клас стрийт, може просто да си купиш кола и да почнеш да караш, но ние решихме преди това да обновим всичко по-нея за да видим истинския резултат от труда ни.
В крайна сметка се спряхме на Opel Corsa A GSi, заради изключително леката конструкция и като цяло доста опростена сглобка. Така колата ще бъде лесна за обслужване и евентуални ремонти ако нещо се наложи. Решихме да е GSi, а не обикновен модел тъй като в GSi-то има доста неща които ще ни свършат работа, като по-голямо серво и по-голям главен спирачен цилиндър, усилен кош на мотора, двоен преден анти рол бар, различни главини и карета с които се спестява работа при насаждане на последвалия двулитров C20XE
По автомобила не остана почти нищо стоково, макар че ще се прави за клас стрийт. Някои от доработките включват :
Усилен кош, предно окачване FK - пружини и амортисьори FK с 35 мм сваляне, задно окачване GAZ Coilovers, предни носачи от Corsa B тъй като са по плътни, Анти рол бар от Opel Combo (Corsa B) с дебелина 25 мм, за разлика от стандартното при GSi - 20 мм, задно независимо задно окачване от Вектра 4х4, което ще замени целия заден мост от Корса-та и ще добави тегло отзад на доста леката задница, Импрегнирани спирачни маркучи, Powerflex тампони навсякъде, специални джанти Mattig SSF 13 цола с ЕТ 0, които пасват на спирачки 256 мм и тепърва следват още обработки по задните главини и спирачки и пасването на окачването към купето. На места купето беше в лошо състояние и беше заварено с телоподаващо, след това обработено с ръждо преобразувател WURTH, Цинков спрей на WURTH, накрая с боди и след това боядисан като десния ботуш на предното окачване беше едно от най засегнатите места.
Двигателя за начало ще е стоков, той ще се готви чак след като е сглобен автомобила и сме сигурни че във всички аспекти сме доволни от неговото представяне.
За регистрираните в Опел Форума - темата е тук : http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=102067&st=0
Малко снимки :
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1081_n.jpg
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4490_n.jpg
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 9213_n.jpg
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 3308_n.jpg
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2737_n.jpg
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7479_n.jpg
Разполагам с много богат снимков материал и ценоразпис на всичко което съм изхарчил по проекта и ще се радвам ако го одобрите да имам възможносста да обменим идеи и да подобрим колата.
Здравейте, Казвам се Стефан Стефанов, роден съм 92-ра, завършил съм ПГТЕ Хенри Форд, София, специалност Автотранспортна техника, в момента следвам във UK, Automotive & Motorsport Engineering, 2-ра година. От малък съм се занимавам с коли и съм работил по сервизи, занимавал съм се тенекиджийство, после като механик, а след това и като диагностик. Състезавал съм се с картинг в България и Англия, но след това се пренасочих към по-нормалните автомобили.
След един малък проект с един мой съученик, след време решихме да се захванем с нещо по-мащабно, а именно да подготвиме кола за Time Attack, клас S2, Street до 2000 cc. Както повечето от вас знаят за клас стрийт, може просто да си купиш кола и да почнеш да караш, но ние решихме преди това да обновим всичко по-нея за да видим истинския резултат от труда ни.
В крайна сметка се спряхме на Opel Corsa A GSi, заради изключително леката конструкция и като цяло доста опростена сглобка. Така колата ще бъде лесна за обслужване и евентуални ремонти ако нещо се наложи. Решихме да е GSi, а не обикновен модел тъй като в GSi-то има доста неща които ще ни свършат работа, като по-голямо серво и по-голям главен спирачен цилиндър, усилен кош на мотора, двоен преден анти рол бар, различни главини и карета с които се спестява работа при насаждане на последвалия двулитров C20XE
По автомобила не остана почти нищо стоково, макар че ще се прави за клас стрийт. Някои от доработките включват :
Усилен кош, предно окачване FK - пружини и амортисьори FK с 35 мм сваляне, задно окачване GAZ Coilovers, предни носачи от Corsa B тъй като са по плътни, Анти рол бар от Opel Combo (Corsa B) с дебелина 25 мм, за разлика от стандартното при GSi - 20 мм, задно независимо задно окачване от Вектра 4х4, което ще замени целия заден мост от Корса-та и ще добави тегло отзад на доста леката задница, Импрегнирани спирачни маркучи, Powerflex тампони навсякъде, специални джанти Mattig SSF 13 цола с ЕТ 0, които пасват на спирачки 256 мм и тепърва следват още обработки по задните главини и спирачки и пасването на окачването към купето. На места купето беше в лошо състояние и беше заварено с телоподаващо, след това обработено с ръждо преобразувател WURTH, Цинков спрей на WURTH, накрая с боди и след това боядисан като десния ботуш на предното окачване беше едно от най засегнатите места.
Двигателя за начало ще е стоков, той ще се готви чак след като е сглобен автомобила и сме сигурни че във всички аспекти сме доволни от неговото представяне.
За регистрираните в Опел Форума - темата е тук : http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=102067&st=0
Малко снимки :
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1081_n.jpg
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4490_n.jpg
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 9213_n.jpg
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 3308_n.jpg
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2737_n.jpg
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7479_n.jpg
Разполагам с много богат снимков материал и ценоразпис на всичко което съм изхарчил по проекта и ще се радвам ако го одобрите да имам възможносста да обменим идеи и да подобрим колата.