Поредното болно момче ......
Казвам се Стоян Андонов, на 25 години от София.
Тази дума фен/щина за мен е сляпа и като цяло вярвам че успешни са конкретни модели а не дадена марка.
Притежавам Toyota Supra mkIV която купих от darcosi в атмосферно-автоматично съсояние преди по-малко от 4 години и честно казано от началото бях наясно със себе си че това ще е моя проект ...
На кратко какво съм правил
Двигател: Трансплант от 2jz-GE към 2jz-GTE от Aristo
Къстъм инсталация суап на супрови картер и водна помпа
Трансмисия: Трансплант от А340Е към R154 от mk3 7m-gte все още в процес, 3,76 Torsen диф, къстъм кардан, spec stage 3+ съединител, нова оем камбана r154 към 1jz, оем нов маховик + абсолютно всичко ново помпи лагери и т.н.
Интериор: OEM Recaro от EVO III + HKS boost meter
Спирачки: Предни - от LS400 315mm 4 бутални опозитни
Задни - 307мм jdm под съображение за 15" драг сликове
Окачване: Жълт Билщайн с мод за регулиране по височина
Изпускателна система: 90мм изработка на ADV
Линк към галерия със разни снимки покрай работата
Колата извади 365 RWHP при 1,2бара с автоматика и сток всичко по мотора дупката отгоре е fuel cut ...
Системата заводски е с твърде малки гейтове за да разтовари ако няма задържане в изпускателната система поради което с 90-те мм генерация (която е правена с друга цел) няма как да я спра освен с фуел кът от HKS FCD паразита
Линк за графиката
Бъдещите планове са само планове и за сега ще се въздържа относно тях !