Страница 1 от 1

Втека е неква болест - Ивайло Иванов, JeepersCreepers

МнениеПубликувано на: 17 Дек 2009, 02:59
от Founder
Познаваме се от доста време , заклет Хонда фен си е ... гонят го някви странни мисли по главата - незнам от какво е :D

Нека той ви обясни сам :lol:

МнениеПубликувано на: 17 Дек 2009, 03:50
от Founder
Пускам ви и описанието му.

Аз бях до тук :D


Здравейте момчета

Казвам се Иво и никнейм-а ми е JeepersCreepers.Участвам в няколко форума : Хонда форум,Нисан форум ,ауди форум ,Мазда форум,Тунингбг форум и др.Ачо ме описва добре като болен мозък на тема втек и турбо ,самия аз карам хонда сивик 1,6 SOHC VTEC TURBO .Колата я получих на бартер за един акорд и доплащане /занимавам се основно със силов тунинг и внос на коли от Англия/,че така тази кола замалко да я продам но се отказах и реших да блясна в турбо средите  .Колата се правише около 6месеца като предварително събирах за нея доста материял как да се направи и всичко даде резултат 400 коня на 1,8 бара на диното в пловдив при Венци/последно колата се караше на 2,5 бара или около 500 коня по груби сметки / Нека споделя какво се крие в моята 2ра любима/1вата естествено е жена ми /:

Honda Civic 1.6 sohc vtec turbo

ACL bearings - race /tryst rods & main/
Scat rods /to 800hp/+arp studs
Hasting piston rings
Y.C.P pistons
Golden Eagle block guard
ARP head studs
Cometic head gasket
Throttle body 70mm custom
Intake manifold SKUNK2 pro series / портван за големия дросел/
Custom exhaust manifold
Турбо пътища на 63мм
Silicone hoses samco & JDM
Muffler inlet 76mm
Wastegate 38mm
Garrett T3/t4 /T04E 60trim/
Fuel pump BOSCH 044
GM map 3bar
Oil tank
Lightweight crank pulley only 0,8kg
Fidanza flywheel 3,150kg
SPEC stage 5 clutch + pressure plate
Injectors 780cc precision
Oil cooler
Inrecooler
Team Dynamics Monza White 16 inchs
Falken RS /tune series tyre/ Jap import
Wide band Innovate +uego controller
KONI
BOV
Electronic boost controller greddy E-01

Може би съм изтървал още куп неща по колата ,но както и да е само виждате колко усилия и любов има по колата 

Какво друго за мен да кажа .........ами занимавам се със тунинг и улични гонки от 1998г и много обичам драг рейсинга,но напоследък много съм се зарибил и по дрифтинга ,поради което силно се надявам да рождения си ден да си направя едно подаръче ЕВО 6  Непретендирам че знам кой знае колко за тунинга,но нсъм и за подценяване .Основното което ме е държало на крака е адреналина който се влива във вените когато се кача и натисна здраво педала на гаста ,честно казано мисля че правя всичко това само и само за да седна в колата и да забравя за всчкъкви кризи проблеми и да се наслада на притока на този адреналин /мисля че съм престрастен / Така ето и малко клипове и снимки на мойта кочинка 


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение Изображение
Изображение
[url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1782/104752083015602691971261010437bIHMSn8LmbXAj3qgrkT8.JPG]
Изображение[/url]
http://www.vbox7.com/play:cd9b8134
http://www.vbox7.com/play:6270dc2a
http://www.vbox7.com/play:cc2663c9

МнениеПубликувано на: 17 Дек 2009, 09:22
от dido
Променям на анкета, от мен ДА

МнениеПубликувано на: 17 Дек 2009, 10:48
от paco
dido написа:Променям на анкета, от мен ДА


Дай да не бързаме.... анкета се прави за 30сек. Както каза Живко
j1v написа:Практиката показва, че анкети пуснати преди представянето свършват зле, нека се представи и ще променим на анкета.

Да, представянето е пуснато от страна на колегата, но нека да се обади хондаджията , че е "жив" а другото лесно.
Всъщност от представянето не става ясно кой е работил по колата. Мерена е при Венци, но кой е майстора? Видно е правена с много мерак и колата е факт...завършен проект.

РАСО

МнениеПубликувано на: 17 Дек 2009, 11:23
от Tzenko
Paco, в момента нерегистрирани не могат да пишат тук заради Тошко ;) :)

МнениеПубликувано на: 17 Дек 2009, 12:12
от paco
Toшко..да ве :?

Цене въни анкетата ако можеш защото на мен ми наслагва възможните отговори и ми я пуска с по 3-4 отговора за ДА и толкова за НЕ :shock:

РАСО

МнениеПубликувано на: 17 Дек 2009, 14:52
от Tzenko
paco написа:Toшко..да ве :?

Цене въни анкетата ако можеш защото на мен ми наслагва възможните отговори и ми я пуска с по 3-4 отговора за ДА и толкова за НЕ :shock:

РАСО


Готово ;)

МнениеПубликувано на: 17 Дек 2009, 19:08
от whitepower
аз виждам само някакаква извадка от някакъв върдовски файл със елементи
а някакво инфо или фото кое как
и ти ли си правиш колата или някой друг

МнениеПубликувано на: 18 Дек 2009, 00:23
от Тодор Василев
Даите да видиме графики на тоя самалйот .

МнениеПубликувано на: 18 Дек 2009, 00:50
от anastas83
сам ли си праиш калата колега

МнениеПубликувано на: 18 Дек 2009, 11:24
от Cordoba16vt
без да звучи като заяждане ама много взеха да стават колите по 500 коня, ако може графика и малко повече спецификация на двигателя ...... запалване и управление на мотора най-вече.

МнениеПубликувано на: 19 Дек 2009, 09:04
от LordDigital
Silicone hoses samco & JDM


Не знаех че и джапанеско доместишко маркету шибат ЦиЦи-конови маркучета на ондите :shock:

МнениеПубликувано на: 21 Дек 2009, 22:15
от Тодор Василев
Тодор Василев написа:Даите да видиме графики на тоя самалйот .
:-k

МнениеПубликувано на: 21 Дек 2009, 23:48
от Founder
Момчета извинявам се за късните отговори ,но така е правилника немога да ви отговарям лично.И така на въпросите относно графиките на колата ми ,немога да ви ги дам ,защото аз самия ги нямам,останаха при Венци и се бяхме уговорили да ми ги прати че стана късно а аз бързах да се пребирам за Бургас,но така и не ми ги е пратил защото имал някви проблеми с лаптопа си ,ако мислите че нещо ви мятам дококото разбрах и той е от форума и ако види темата може да го потвърди.Относно колата ми кой е прави ще ви отговоря така : Всичко започна преди 2 3 години когато нямах и на идея как се прави конверсия от атмосферна към турбо кола.Но след година и нещо ровене по нета и форуми започнаха нещата да си идват на мястото и доста научих.Сам съм си правил проекта за колата кое как трябва да бъде и предвиждах краен резултат около 300 350 коня,защото все пак моя двг е едновалов и обикновенно ги правят около 300 коня.По миналата година по това време започнах малко по малко да събирам и да си купувам частите от англия предимно ,но ставаше доста бавно бавно защото всичко беше ужасно скъпо.Колата се вкара в бокса/в гаража на приятел/ и там се правеше защото имаше всякъкви налични инструменти и за около 5 месеца докато я завършим доста мъки имаше но се радвам че всичко свърши и резултата е повече от очакваното ,което за мен си е голяма крачка защото до сега съм тунинговал само атмосферни коли.
Колата се управлява от стоковото ецу ,което е супер яко и за сега нямам проблеми с него .Едиственото което му е правено е че е конвертирано за чип и ре мапнато от Венци.Другата ми електроника от която съм адски доволен е Грейдито ,чрез него мога да си направя страхотно корекции на буста като различни стойности на предавка на скорост и на обороти ! ААА добавих и лънч контрол и нещо като тракшън контрол и така колата направо може да се изтреля ,но проблема ми в кутията,защото за сега неможе да синхронизира на 8500рпм от 1ва на 2ра и немога да превключа на тези обороти /налага се на 7000 да превключвам/ Иначе от 2ра нагоре грижи нямам затова мисля да си върна старата кутия дано с нея да го елеминирам този проблем,въпреки че не ми се иска много защото с тази правя на 3та 200 а с другата по малко .Другото което ми направи спънка беше на диното като ми изгоря делкото ,просто неиздържа явно на напъна и всичко стана едно .Затова си закупих МСД запалване и ново делко което модифицирах леко с комплекта от МСД то.

За сега е това ако мога да отговоря на други въпроси питайте .

МнениеПубликувано на: 22 Дек 2009, 23:00
от Тодор Василев
Те това не е истина . ДАИТЕ ГИ ТЕЯ ГРАФИКИ ЧЕ ЩЕ СИ ПРЕРЕЖА ВЕНИТЕ НА ДЪЛГО :shock:

МнениеПубликувано на: 14 Яну 2010, 09:50
от COSWORTH-3
Тодор Василев написа:Те това не е истина . ДАИТЕ ГИ ТЕЯ ГРАФИКИ ЧЕ ЩЕ СИ ПРЕРЕЖА ВЕНИТЕ НА ДЪЛГО :shock:
Закъснял си с неколко десетилетия

Re: Втека е неква болест - Ивайло Иванов, JeepersCreepers

МнениеПубликувано на: 21 Апр 2010, 17:07
от JeepersCreepers
Колеги скоро ще ви направя нови снимки на колата с много по-големия кулер с 3 инчовите тръби и след това ще мине отново при бат Венци за донастройки но вече подготвена на 2,5 бара :)