Втека е неква болест - Ивайло Иванов, JeepersCreepers

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Прием

Да
16
67%
Не
8
33%
 
Общо гласове : 24

Втека е неква болест - Ивайло Иванов, JeepersCreepers

Мнениеот Founder » 17 Дек 2009, 02:59

Познаваме се от доста време , заклет Хонда фен си е ... гонят го някви странни мисли по главата - незнам от какво е :D

Нека той ви обясни сам :lol:

No Limit Performance - ЧАСТИ ЗА СИЛОВ ТУНИНГ - Нови и втора употреба!

www.Facebook.com/NoLimitPerformanceBg

Web: www.NoLimit.bg
Skype: NoLimit-bg

моб.:088888 76 75
моб.:0894 538 770

* възможност за ДОСТАВКИ НА СТОКИ ОТ АНГЛИЯ И САЩ!!!
Аватар
Founder
 
Мнения: 349
Регистриран на: 31 Авг 2008, 13:16
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Founder » 17 Дек 2009, 03:50

Пускам ви и описанието му.

Аз бях до тук :D


Здравейте момчета

Казвам се Иво и никнейм-а ми е JeepersCreepers.Участвам в няколко форума : Хонда форум,Нисан форум ,ауди форум ,Мазда форум,Тунингбг форум и др.Ачо ме описва добре като болен мозък на тема втек и турбо ,самия аз карам хонда сивик 1,6 SOHC VTEC TURBO .Колата я получих на бартер за един акорд и доплащане /занимавам се основно със силов тунинг и внос на коли от Англия/,че така тази кола замалко да я продам но се отказах и реших да блясна в турбо средите  .Колата се правише около 6месеца като предварително събирах за нея доста материял как да се направи и всичко даде резултат 400 коня на 1,8 бара на диното в пловдив при Венци/последно колата се караше на 2,5 бара или около 500 коня по груби сметки / Нека споделя какво се крие в моята 2ра любима/1вата естествено е жена ми /:

Honda Civic 1.6 sohc vtec turbo

ACL bearings - race /tryst rods & main/
Scat rods /to 800hp/+arp studs
Hasting piston rings
Y.C.P pistons
Golden Eagle block guard
ARP head studs
Cometic head gasket
Throttle body 70mm custom
Intake manifold SKUNK2 pro series / портван за големия дросел/
Custom exhaust manifold
Турбо пътища на 63мм
Silicone hoses samco & JDM
Muffler inlet 76mm
Wastegate 38mm
Garrett T3/t4 /T04E 60trim/
Fuel pump BOSCH 044
GM map 3bar
Oil tank
Lightweight crank pulley only 0,8kg
Fidanza flywheel 3,150kg
SPEC stage 5 clutch + pressure plate
Injectors 780cc precision
Oil cooler
Inrecooler
Team Dynamics Monza White 16 inchs
Falken RS /tune series tyre/ Jap import
Wide band Innovate +uego controller
KONI
BOV
Electronic boost controller greddy E-01

Може би съм изтървал още куп неща по колата ,но както и да е само виждате колко усилия и любов има по колата 

Какво друго за мен да кажа .........ами занимавам се със тунинг и улични гонки от 1998г и много обичам драг рейсинга,но напоследък много съм се зарибил и по дрифтинга ,поради което силно се надявам да рождения си ден да си направя едно подаръче ЕВО 6  Непретендирам че знам кой знае колко за тунинга,но нсъм и за подценяване .Основното което ме е държало на крака е адреналина който се влива във вените когато се кача и натисна здраво педала на гаста ,честно казано мисля че правя всичко това само и само за да седна в колата и да забравя за всчкъкви кризи проблеми и да се наслада на притока на този адреналин /мисля че съм престрастен / Така ето и малко клипове и снимки на мойта кочинка 


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение Изображение
Изображение
[url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1782/104752083015602691971261010437bIHMSn8LmbXAj3qgrkT8.JPG]
Изображение[/url]
http://www.vbox7.com/play:cd9b8134
http://www.vbox7.com/play:6270dc2a
http://www.vbox7.com/play:cc2663c9

No Limit Performance - ЧАСТИ ЗА СИЛОВ ТУНИНГ - Нови и втора употреба!

www.Facebook.com/NoLimitPerformanceBg

Web: www.NoLimit.bg
Skype: NoLimit-bg

моб.:088888 76 75
моб.:0894 538 770

* възможност за ДОСТАВКИ НА СТОКИ ОТ АНГЛИЯ И САЩ!!!
Аватар
Founder
 
Мнения: 349
Регистриран на: 31 Авг 2008, 13:16
Местоположение: Ямбол

Мнениеот dido » 17 Дек 2009, 09:22

Променям на анкета, от мен ДА
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот paco » 17 Дек 2009, 10:48

dido написа:Променям на анкета, от мен ДА


Дай да не бързаме.... анкета се прави за 30сек. Както каза Живко
j1v написа:Практиката показва, че анкети пуснати преди представянето свършват зле, нека се представи и ще променим на анкета.

Да, представянето е пуснато от страна на колегата, но нека да се обади хондаджията , че е "жив" а другото лесно.
Всъщност от представянето не става ясно кой е работил по колата. Мерена е при Венци, но кой е майстора? Видно е правена с много мерак и колата е факт...завършен проект.

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Tzenko » 17 Дек 2009, 11:23

Paco, в момента нерегистрирани не могат да пишат тук заради Тошко ;) :)
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

Мнениеот paco » 17 Дек 2009, 12:12

Toшко..да ве :?

Цене въни анкетата ако можеш защото на мен ми наслагва възможните отговори и ми я пуска с по 3-4 отговора за ДА и толкова за НЕ :shock:

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Tzenko » 17 Дек 2009, 14:52

paco написа:Toшко..да ве :?

Цене въни анкетата ако можеш защото на мен ми наслагва възможните отговори и ми я пуска с по 3-4 отговора за ДА и толкова за НЕ :shock:

РАСО


Готово ;)
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

Мнениеот whitepower » 17 Дек 2009, 19:08

аз виждам само някакаква извадка от някакъв върдовски файл със елементи
а някакво инфо или фото кое как
и ти ли си правиш колата или някой друг
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот Тодор Василев » 18 Дек 2009, 00:23

Даите да видиме графики на тоя самалйот .
Аватар
Тодор Василев
 
Мнения: 159
Регистриран на: 10 Фев 2009, 12:46
Местоположение: София

Мнениеот anastas83 » 18 Дек 2009, 00:50

сам ли си праиш калата колега
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот Cordoba16vt » 18 Дек 2009, 11:24

без да звучи като заяждане ама много взеха да стават колите по 500 коня, ако може графика и малко повече спецификация на двигателя ...... запалване и управление на мотора най-вече.
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот LordDigital » 19 Дек 2009, 09:04

Silicone hoses samco & JDM


Не знаех че и джапанеско доместишко маркету шибат ЦиЦи-конови маркучета на ондите :shock:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот Тодор Василев » 21 Дек 2009, 22:15

Тодор Василев написа:Даите да видиме графики на тоя самалйот .
:-k
Аватар
Тодор Василев
 
Мнения: 159
Регистриран на: 10 Фев 2009, 12:46
Местоположение: София

Мнениеот Founder » 21 Дек 2009, 23:48

Момчета извинявам се за късните отговори ,но така е правилника немога да ви отговарям лично.И така на въпросите относно графиките на колата ми ,немога да ви ги дам ,защото аз самия ги нямам,останаха при Венци и се бяхме уговорили да ми ги прати че стана късно а аз бързах да се пребирам за Бургас,но така и не ми ги е пратил защото имал някви проблеми с лаптопа си ,ако мислите че нещо ви мятам дококото разбрах и той е от форума и ако види темата може да го потвърди.Относно колата ми кой е прави ще ви отговоря така : Всичко започна преди 2 3 години когато нямах и на идея как се прави конверсия от атмосферна към турбо кола.Но след година и нещо ровене по нета и форуми започнаха нещата да си идват на мястото и доста научих.Сам съм си правил проекта за колата кое как трябва да бъде и предвиждах краен резултат около 300 350 коня,защото все пак моя двг е едновалов и обикновенно ги правят около 300 коня.По миналата година по това време започнах малко по малко да събирам и да си купувам частите от англия предимно ,но ставаше доста бавно бавно защото всичко беше ужасно скъпо.Колата се вкара в бокса/в гаража на приятел/ и там се правеше защото имаше всякъкви налични инструменти и за около 5 месеца докато я завършим доста мъки имаше но се радвам че всичко свърши и резултата е повече от очакваното ,което за мен си е голяма крачка защото до сега съм тунинговал само атмосферни коли.
Колата се управлява от стоковото ецу ,което е супер яко и за сега нямам проблеми с него .Едиственото което му е правено е че е конвертирано за чип и ре мапнато от Венци.Другата ми електроника от която съм адски доволен е Грейдито ,чрез него мога да си направя страхотно корекции на буста като различни стойности на предавка на скорост и на обороти ! ААА добавих и лънч контрол и нещо като тракшън контрол и така колата направо може да се изтреля ,но проблема ми в кутията,защото за сега неможе да синхронизира на 8500рпм от 1ва на 2ра и немога да превключа на тези обороти /налага се на 7000 да превключвам/ Иначе от 2ра нагоре грижи нямам затова мисля да си върна старата кутия дано с нея да го елеминирам този проблем,въпреки че не ми се иска много защото с тази правя на 3та 200 а с другата по малко .Другото което ми направи спънка беше на диното като ми изгоря делкото ,просто неиздържа явно на напъна и всичко стана едно .Затова си закупих МСД запалване и ново делко което модифицирах леко с комплекта от МСД то.

За сега е това ако мога да отговоря на други въпроси питайте .

No Limit Performance - ЧАСТИ ЗА СИЛОВ ТУНИНГ - Нови и втора употреба!

www.Facebook.com/NoLimitPerformanceBg

Web: www.NoLimit.bg
Skype: NoLimit-bg

моб.:088888 76 75
моб.:0894 538 770

* възможност за ДОСТАВКИ НА СТОКИ ОТ АНГЛИЯ И САЩ!!!
Аватар
Founder
 
Мнения: 349
Регистриран на: 31 Авг 2008, 13:16
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Тодор Василев » 22 Дек 2009, 23:00

Те това не е истина . ДАИТЕ ГИ ТЕЯ ГРАФИКИ ЧЕ ЩЕ СИ ПРЕРЕЖА ВЕНИТЕ НА ДЪЛГО :shock:
Аватар
Тодор Василев
 
Мнения: 159
Регистриран на: 10 Фев 2009, 12:46
Местоположение: София

Мнениеот COSWORTH-3 » 14 Яну 2010, 09:50

Тодор Василев написа:Те това не е истина . ДАИТЕ ГИ ТЕЯ ГРАФИКИ ЧЕ ЩЕ СИ ПРЕРЕЖА ВЕНИТЕ НА ДЪЛГО :shock:
Закъснял си с неколко десетилетия
Аватар
COSWORTH-3
 
Мнения: 940
Регистриран на: 24 Авг 2009, 09:12

Re: Втека е неква болест - Ивайло Иванов, JeepersCreepers

Мнениеот JeepersCreepers » 21 Апр 2010, 17:07

Колеги скоро ще ви направя нови снимки на колата с много по-големия кулер с 3 инчовите тръби и след това ще мине отново при бат Венци за донастройки но вече подготвена на 2,5 бара :)
JeepersCreepers
 


Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта

cron