Тошко извинявай, а ти кой беше? Адвоката за когото си мисля ли?:-)
Нека да уточня нещо. Не съм се появил тук за да
КРАДА чужди идеи или да експлоатирам някого или нещо.
Не виждам някъде да съм споменал, че авторски съм правил всичко от А до Я, а относно коментара, че не разбирам от автомобили ще се въздържа.
Искрено се
извинявам, че съм
собственик на първият такъв автомобил. Съдба, какво да правиш.
Относно автомобилите ми - извинявай, ако държиш ще ти кажа кое и къде е правено, но много
МОЛЯ да не публикуваш невярна информация. От всичко казано по-горе съм съгласен с едно - Косьо е главният
"виновник" този автомобил да съществува, както и че е помагал десетки пъти!
Всичките дивотии за тулол, бутала и прочее ще се направя, че не съм ги прочел. Но онзи чупещият и потрошващ всичко за втора година е Шампион на България, та може би цената на бутала и части си е струвала. Благодаря за комплимента - стигането до финала със потрошен автомобил за мен е повод за гордост, а не принизяване.
Ето ти и
потвърждение, че дори с помощта на
пряк конкурент и броня в броня това продължава да се случва.
Между другото не знаех, че "изгонен от сервиза на Иван Шопов" е синоним на "скаран".
Все пак още имаш възможността ако и когато пожелаеш да потвърдиш думите си с факти, а сипването с голямата лъжица надявам се да го умееш и очи в очи.
В повече обяснения какво представлява нескромната ми особа не смятам да влизам. Всеки има глава на раменете и може да си създаде своя собствена преценка.
anastas83,
Автомобила се продава, защото има нови идеи за друга концепция.
drigata,
Ако държиш ще го опиша дали в тази тема, дали за в бъдеще.
И понеже пропуснах да дам линкове към профили и прочее, всеки заинтересуван (и ти Тошко) може да потърси мнения и факти в
"Рали Клуб България" или
"Опел Клуб България". Държа да уточня, че в първият влизам доста рядко вече, а вторият не го посещавам от година и нещо.
Благодаря за мненията и вниманието.