Здравейте колеги.Казвам се Иван Коларов,но повечето ми познати в форумните среди ме познават като Кашалота
http://www.bmwpower-bg.net/forums/profi ... 0473ae8681 .Регистриран съм в Тунинг,Рали и БМВ форума и като цяло симпатизирам на тази марка.Проекта ми започна миналата година като вече е почти завършен и пожъна първите си плодове на състезанието на ДКБ тази събота и неделя на Дракон,Калояново.Колата пристигна стандартно БМВ Е30 318ис след което претърпя две трансплантации на мотора които се уточни вече:S50B32-3200cc 321hp от М3 Е36.
След уточнението на мотора,преди неговото слагане прецених,че първо трябва да помиля за сигурността и Сашо Христов реши от части този проблем:Спирачките бяха преработени от стандартните еднобутални апарати с 286мм спирачни дискове на четири бутални Брембо от G55 AMG и дискове 310мм от Fiat Coupe Turbo,след което той монтира Rollcage,спортна седалка Sandler и 4 точкови колани Sparco,като всяка част е c хомологация.
Окачването е D2 коуловър(с дебело стъбло,отново по съвет на Сашо
),както има и пълен кит Powerflex тампони навсякъде.
При монтажа на мотора,монтиран от Tornado Performance tuning,бяха претърпяни много промени по предния мост на автомобила,картерната вана на самия мотор,маслената му помпа,наложи се да сложим бензинова помба на 7,5 бара(външна),както и по кардана и тунела на колата тъй като исках да карам със 6-степенната кутия от Е36-цата.Диференциала е 3.91 шпер.
Колата е с пълен m-technik 2 външен тунинг,двете странични задни стъкла,както и задното са от лексан,махнати са всички тапицерии и кори и ненужни ламарини и купето.
Имам подробни снимки на всеки детаил на колата но просто в момента не мога да ги кача,но ще го направя най-късно утре следобяд.Надявам се да бъда удобрен и да мога да получа още съвети от хора,вещи в силовия тунинг,за спомагане на моя проект,а ако и аз мога да поомогна на някого ще бъда много щастлив да се отзова.