Dinox - AE86

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Прием

да
25
100%
не
0
Няма гласували
 
Общо гласове : 25

Dinox - AE86

Мнениеот Bad_Dog » 30 Юни 2009, 15:55

Доста от вас знаят, че имах АЕ86, което продадох. Човекът, който го купи е мой близък приятел и колега. Една от причините да му я продам е, че е истински фен, ще се грижи за нея и ще я скъса от каране. Живко може да потвърди, че е значително по-чест гост на Калояново от мен. Той си има и страничен проект - Лотус 7 реплика, но нека той да разкаже подробности.
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Dinox - AE86

Мнениеот dinox_dinox » 30 Юни 2009, 16:22

Привет на всички!

Казвам се Данаил. Започнах един проект с два броя реплики на Lotus 7 които са на фаза шаси + събрани части - двигатели(2х4AG), диференциали, част от окачването. За съжаление миналата година отсъствах и се наложи да ги замразя. Както вече разбрахте към тях добавих и королата на Асен :-) Ще ми бъде приятно да бъда с вас!...
dinox_dinox
 

Мнениеот Tzenko » 30 Юни 2009, 16:38

Промених на анкета ..
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

Мнениеот chill » 30 Юни 2009, 17:28

За такова ли говорим? http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... 450-op.jpg
Имах удовоствието да карам такова чудо веднъж (беше кейтърам де) :? и са флюбих, уникална машина ! :D
Аватар
chill
 
Мнения: 411
Регистриран на: 22 Мар 2007, 18:31
Местоположение: София

Мнениеот drigata » 30 Юни 2009, 18:44

е те такъв дзвер имаше на сливен(първия кръг по драг) :lol:
Аватар
drigata
 
Мнения: 336
Регистриран на: 05 Фев 2009, 12:44

Мнениеот j1v » 30 Юни 2009, 18:50

За :!:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот dinox_dinox » 30 Юни 2009, 19:48

chill написа:За такова ли говорим? http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... 450-op.jpg
Имах удовоствието да карам такова чудо веднъж (беше кейтърам де) :? и са флюбих, уникална машина ! :D


Да!!
dinox_dinox
 

Мнениеот Alfons » 30 Юни 2009, 21:28

j1v написа:За :!:

+1 :D
Изображение
Аватар
Alfons
 
Мнения: 208
Регистриран на: 23 Фев 2008, 18:02
Местоположение: София

Мнениеот Joreto » 30 Юни 2009, 21:32

За :D
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Пачо » 30 Юни 2009, 21:37

Za :D
Keep It Simple
Изображение
Пачо
 
Мнения: 617
Регистриран на: 30 Авг 2006, 17:07

Мнениеот anastas83 » 30 Юни 2009, 23:15

покажи някоя снимка де
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот dinox_dinox » 01 Юли 2009, 00:02

anastas83 написа:покажи някоя снимка де


За королата следващия път ще сложим стойка за камерата защото е снимана предимно жабката - http://www.vbox7.com/play:1a62cf0a :-)

За лотуса проекта изглежда така:

http://www.ninov.org/?q=gallery&g2_item ... ewsIndex=1
http://www.ninov.org/?q=gallery&g2_item ... ewsIndex=1
dinox_dinox
 

Мнениеот MX5 » 01 Юли 2009, 00:16

Lotus 7 :supz:
Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот paco » 01 Юли 2009, 00:20

Ъъъ от снимките на Лотус-а нищо не се отваря..ЗА :shock:
:lol:

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот INTEGRALE » 01 Юли 2009, 00:40

Щом Лошото куче го промотира -Аз съм ЗА
:wink: :wink: :wink:

Лотуса кърти миФки -много е готин.Успех с направата :wink: :wink: :wink:
Аватар
INTEGRALE
 
Мнения: 359
Регистриран на: 10 Мар 2007, 14:08
Местоположение: София

Мнениеот drigata » 01 Юли 2009, 10:21

интересно ми е.....за :lol:
Аватар
drigata
 
Мнения: 336
Регистриран на: 05 Фев 2009, 12:44

Мнениеот Toshko » 01 Юли 2009, 12:00

На чертежите се вижда силует на двигател, това Ford Cologne V6 ли е?

Защото ако е такъв... :D най-малкия е 2.0 90 коня, после има 2.3 100-110, 2.6 и 2.8 156 и 160 коня и т.н., до Форд Експлорер 4.0 160 коня и забележи! :arrow: Форд Мустанг 2005 - 4.0 210 коня :wink:

Сдвоените портове на този двигател му позволяват във високи да се пълни много добре, докато в ниски се наблюдава "ограбване" помежду цилиндрите...

2.6 и 2.8 без отваряне с Гарет Т3 0.48 или най-добре 0.63 А/Р и от 50 трим нагоре компресор, правят 230 коня :D забележи със сток картата на запалването, само с отместено назад 2-3 градуса статично...

А сега може ли снимки на малко заварени една за друга тръби?
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Bad_Dog » 01 Юли 2009, 12:10

Двигатели и на двете машинки както пише по-горе ще са Тойота 4AGE първо поколение с Т50 кутия (ако останат кутии както ги е подкарал Данаил). С тези двигатели нещата са ясни и не се очакват подводни камъни. Корави са и носят много на бой!

Тръбите не са тръби, а правоъгълни профили (Данаил да ме поправи, ако греша).

П.П. Чакам го да се научи да ги прави както трябва, за да си поръчам едно :-({|= :-({|=
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Мнениеот Гост » 01 Юли 2009, 12:40

Не съм бил влязъл - Тошко

Bad_Dog написа:Двигатели и на двете машинки както пише по-горе ще са Тойота 4AGE първо поколение с Т50 кутия (ако останат кутии както ги е подкарал Данаил). С тези двигатели нещата са ясни и не се очакват подводни камъни. Корави са и носят много на бой!

Тръбите не са тръби, а правоъгълни профили (Данаил да ме поправи, ако греша).

П.П. Чакам го да се научи да ги прави както трябва, за да си поръчам едно :-({|= :-({|=


Мога да се подпиша, че на чертежа има V6 Форд... А има ли някакви снимки от самото правене, ако ще да е само на купчина части - да оплакнем окото?
Гост
 

Мнениеот Гост » 01 Юли 2009, 14:04

Toshko написа:На чертежите се вижда силует на двигател, това Ford Cologne V6 ли е?

Защото ако е такъв... :D най-малкия е 2.0 90 коня, после има 2.3 100-110, 2.6 и 2.8 156 и 160 коня и т.н., до Форд Експлорер 4.0 160 коня и забележи! :arrow: Форд Мустанг 2005 - 4.0 210 коня :wink:

Сдвоените портове на този двигател му позволяват във високи да се пълни много добре, докато в ниски се наблюдава "ограбване" помежду цилиндрите...

2.6 и 2.8 без отваряне с Гарет Т3 0.48 или най-добре 0.63 А/Р и от 50 трим нагоре компресор, правят 230 коня :D забележи със сток картата на запалването, само с отместено назад 2-3 градуса статично...

А сега може ли снимки на малко заварени една за друга тръби?


Не - силуета е само примерен и няма нищо общо с действителността... И за двата съм приготвил по един 4AG както съм писал горе. За сега не мисля да ги турбинирам при предполагаемо тегло около 650 кг. - едва ли ще осигуря достатъчно сцепление... Имам и един тойотски 2TG който купих с идеята да го турбинирам, но за сега не е добре комплектован и ще стои като резерв.

А снимки на шасито през уикенда - старите съм забутал защото са от преди две години, а всичките тези неща се случват на 90 км от софия :-) Сега виждам, Че Bad_dog е обяснил и за профилите - основното пространствено шаси е квадрат 25х25х1, тунела на скоростите и диференциала е от по-малкия профил 20х20х1. Има само една тръба която е финала на коша зад седалките. Естествено ролбара, ако има такъв, ще е тръбен също...
Гост
 

Мнениеот Toshko » 01 Юли 2009, 16:15

Аз гласувах ЗА.

Направи си сам сектата трябва да се подкрепя :lol:
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Toshko » 01 Юли 2009, 16:32

Ами аз забравих най-важното - природознанието :lol:

Има ли данни в документацията по която работиш каква е твърдостта на шасито и в какви мерни единици е?

За сравнение шасито на Де Томазо Пантера, което също е от правоъгълни профили има твърдост около 14.000 нютуна на милиметър, а след модификации, изразяващи се в дребни усилки тук там достига 15.000 и дори 18.000 нютуна на мм...

Аз това го разбирам така: хващаш колата за стойките на предните пружини и за стойките на задните и започваш да напъваш със съответното рамо - трябват ти 18.000 нютуна на края на рамото (обикновенно е един метър) за да поддаде шасито 1 мм...

Следващ въпрос - има ли точна спецификация за материала и неговите свойства твъдост, еластичност и т.н.? От гледна точка на деформационните зони това е важно...

Колкото до това дали да слагаш турбо, ами турбото винаги си трябва :lol: и няма такова нещо като достатъчно мощна кола...
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот j1v » 01 Юли 2009, 16:51

Чакам регистрация
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот dinox_dinox » 02 Юли 2009, 07:09

j1v написа:Чакам регистрация


Мисля, че имам - dinox ...
dinox_dinox
 

Мнениеот j1v » 02 Юли 2009, 09:09

dinox_dinox написа:
j1v написа:Чакам регистрация


Мисля, че имам - dinox ...


Заминал е тоз, регни се наново
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Следваща

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

cron