Модератори: Форум модератори, Voting
chill написа:За такова ли говорим? http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... 450-op.jpg
Имах удовоствието да карам такова чудо веднъж (беше кейтърам де) и са флюбих, уникална машина !
anastas83 написа:покажи някоя снимка де
on tошко не ги разбира он ги е измислил и живее сред тях
кво се пулиш ве?
Bad_Dog написа:Двигатели и на двете машинки както пише по-горе ще са Тойота 4AGE първо поколение с Т50 кутия (ако останат кутии както ги е подкарал Данаил). С тези двигатели нещата са ясни и не се очакват подводни камъни. Корави са и носят много на бой!
Тръбите не са тръби, а правоъгълни профили (Данаил да ме поправи, ако греша).
П.П. Чакам го да се научи да ги прави както трябва, за да си поръчам едно
Toshko написа:На чертежите се вижда силует на двигател, това Ford Cologne V6 ли е?
Защото ако е такъв... най-малкия е 2.0 90 коня, после има 2.3 100-110, 2.6 и 2.8 156 и 160 коня и т.н., до Форд Експлорер 4.0 160 коня и забележи! Форд Мустанг 2005 - 4.0 210 коня
Сдвоените портове на този двигател му позволяват във високи да се пълни много добре, докато в ниски се наблюдава "ограбване" помежду цилиндрите...
2.6 и 2.8 без отваряне с Гарет Т3 0.48 или най-добре 0.63 А/Р и от 50 трим нагоре компресор, правят 230 коня забележи със сток картата на запалването, само с отместено назад 2-3 градуса статично...
А сега може ли снимки на малко заварени една за друга тръби?
on tошко не ги разбира он ги е измислил и живее сред тях
кво се пулиш ве?
on tошко не ги разбира он ги е измислил и живее сред тях
кво се пулиш ве?
dinox_dinox написа:j1v написа:Чакам регистрация
Мисля, че имам - dinox ...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта