j1v написа:dinox_dinox написа:j1v написа:Чакам регистрация
Мисля, че имам - dinox ...
Заминал е тоз, регни се наново
регнах
Модератори: Форум модератори, Voting
Toshko написа:Ами аз забравих най-важното - природознанието
Има ли данни в документацията по която работиш каква е твърдостта на шасито и в какви мерни единици е?
За сравнение шасито на Де Томазо Пантера, което също е от правоъгълни профили има твърдост около 14.000 нютуна на милиметър, а след модификации, изразяващи се в дребни усилки тук там достига 15.000 и дори 18.000 нютуна на мм...
Аз това го разбирам така: хващаш колата за стойките на предните пружини и за стойките на задните и започваш да напъваш със съответното рамо - трябват ти 18.000 нютуна на края на рамото (обикновенно е един метър) за да поддаде шасито 1 мм...
Следващ въпрос - има ли точна спецификация за материала и неговите свойства твъдост, еластичност и т.н.? От гледна точка на деформационните зони това е важно...
Колкото до това дали да слагаш турбо, ами турбото винаги си трябва и няма такова нещо като достатъчно мощна кола...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта