MX5 написа:Anonymous написа:Много ще ме питат защо медни, а не иридиум, платина и т.н. - много просто - цената на медните свещи ми позволява да ги сменям със всяка смяна на маслото т.е. на всеки 7-8000км. И във моя случай мисля че това е по-добрия вариант, не виждам какво толкова ще спечеля от друг тип (не медни) свещи.
+1. Платина, иридий са пари хвърлени на вятъра освен ако не е някой бийтър, на който не смята човек да го пипа 100 хил. км. с едни свещи или кола с калпави бобини.
Освен това тия от иридий са много чупливи с тоя малкия електрод ...
Най яко са си точно тия медните NGK. За 5 кинта ги подменяш всичките като сменяш и маслото и всичко е ток.
+ още 1
доста отдавна изпробвах всички възможни комбинации от електроди, със без резистор, медна сърцевина, платина и т.н.
И извода ми е медни свещи без резистор за по 3 лева бройката и честа смяна, само че аз карам с Шампион.
Варианта с медните свещи без резистор изисква или всяка да има 3-5К-ома лула или между бобината и делкото да има готин кабел с 3-6К-ома съпротивление. + карам само с медни кабели които сам си правя и 6 броя лули по 5к-ома Беру...
Преди като експериментирах иридиевите свещи не бяха толкова популярни, но сега за проба ще пробвам и с такива да видим какво ще стане...
За топлинното число също съм напълно съгласен.
Честито!