Bambo MR2 - ПРИЕТ

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Вот

Да
24
96%
Не
1
4%
 
Общо гласове : 25

Bambo MR2 - ПРИЕТ

Мнениеот LordDigital » 17 Юни 2009, 07:52

Ще му дам възможност първо да напише за себе си и проекта и после обръщам на анкета.

Познавам човека от доста години ,още от форумите на Dir.bg. Главния виновник за създаването на форума на Нисан ,но после и той хвана верния влак като се прехвърли към Тойота сектата със МР2 Турбо. Колата беше класически БГ кош във които единственото интересно нещо беше може би единствената във света хибридна турбина между Ку-Клус-Клан и Хитачи! във крайна сметка за да стигне до платформа за нещо по-сериозно са наложи да си направи купе ,смени двигател и разни други дреболиики;)
Последна промяна LordDigital на 19 Юни 2009, 08:00, променена общо 1 път
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот 75 turbodelta » 17 Юни 2009, 11:32

да .... :wink:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Bad_Dog » 17 Юни 2009, 11:47

познавам Бамбо - ДА!
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Мнениеот dido » 17 Юни 2009, 12:07

:supz: да
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nikolai_cosworth » 17 Юни 2009, 12:48

da :)
Аватар
nikolai_cosworth
 
Мнения: 428
Регистриран на: 22 Ное 2006, 21:05
Местоположение: plovdiv

Мнениеот bambo » 17 Юни 2009, 12:56

От ентусиазъм, забравих да се представя:
Казвам се Стойко, приятелите ми казват Тони или Бамбо. На 31 години от Пазарджик. Работя в собствената си фирма която се занимава с доставка на интернет, продажба, поддръжка на компютърна техника. В свободното си време се занимавам с колите си, моделчета на лодки, коли, самолети, Също така се занимавам със поддръжката и работата с няколко вида тествова апаратура в сервиз Тойота в Пазарджик.
bambo
 

Мнениеот Toshko » 17 Юни 2009, 16:23

ЗА!

Кандидата иска от колата си същото, което аз искам от моята, занимава се с моделчета и е тойотаджия :P

Интересно ми е кои от работите по колата си извършил сам и за кои си използвал чужда помощ.

Тази Тойота с какъв междинен охладител на сгъстения въздух е и как смяташ да увеличиш капацитета му при евентуално повишаване на дебита през него?

Планирал ли си нещо за хедърсите?

С какви свещи караш и защо?

Главата GE ли е или някаква друга?
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот MX5 » 18 Юни 2009, 01:57

Anonymous написа:Много ще ме питат защо медни, а не иридиум, платина и т.н. - много просто - цената на медните свещи ми позволява да ги сменям със всяка смяна на маслото т.е. на всеки 7-8000км. И във моя случай мисля че това е по-добрия вариант, не виждам какво толкова ще спечеля от друг тип (не медни) свещи.


+1. Платина, иридий са пари хвърлени на вятъра освен ако не е някой бийтър, на който не смята човек да го пипа 100 хил. км. с едни свещи или кола с калпави бобини.
Освен това тия от иридий са много чупливи с тоя малкия електрод ...

Най яко са си точно тия медните NGK. За 5 кинта ги подменяш всичките като сменяш и маслото и всичко е ток.
Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот Joreto » 18 Юни 2009, 09:22

За :D
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 18 Юни 2009, 10:20

Joreto написа:За :D


чакам регистрация за да активирам
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот bambo_ » 18 Юни 2009, 13:27

Регистрацията изпратена, чакам потвърждение.

Искам да благодаря на всички които ме приеха, и на всички останали във форума. Надявам се да си бъдем взаимнополезни, и да успея да допринеса със нещо за развитието на това общество.

Поздрави, ще се видим "вътре" :wink:
bambo_
 

Мнениеот Toshko » 18 Юни 2009, 13:39

MX5 написа:
Anonymous написа:Много ще ме питат защо медни, а не иридиум, платина и т.н. - много просто - цената на медните свещи ми позволява да ги сменям със всяка смяна на маслото т.е. на всеки 7-8000км. И във моя случай мисля че това е по-добрия вариант, не виждам какво толкова ще спечеля от друг тип (не медни) свещи.


+1. Платина, иридий са пари хвърлени на вятъра освен ако не е някой бийтър, на който не смята човек да го пипа 100 хил. км. с едни свещи или кола с калпави бобини.
Освен това тия от иридий са много чупливи с тоя малкия електрод ...

Най яко са си точно тия медните NGK. За 5 кинта ги подменяш всичките като сменяш и маслото и всичко е ток.


+ още 1 :wink:

доста отдавна изпробвах всички възможни комбинации от електроди, със без резистор, медна сърцевина, платина и т.н.

И извода ми е медни свещи без резистор за по 3 лева бройката и честа смяна, само че аз карам с Шампион.

Варианта с медните свещи без резистор изисква или всяка да има 3-5К-ома лула или между бобината и делкото да има готин кабел с 3-6К-ома съпротивление. + карам само с медни кабели които сам си правя и 6 броя лули по 5к-ома Беру...

Преди като експериментирах иридиевите свещи не бяха толкова популярни, но сега за проба ще пробвам и с такива да видим какво ще стане...

За топлинното число също съм напълно съгласен.

Честито!
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот El Camino » 18 Юни 2009, 23:31

Добре дошъл Бамбо :D! Добре, че беше тая тема, че да науча, че се казваш Стойко :lol:.

П.С. Кафетата в Пазарджик правилно не ги знае, трябва аз като си идвам от Германия да му ги показвам. Трябва другия път да опитаме с ресторанти :P
" ... мощността е само страничен продукт ... "
Аватар
El Camino
 
Мнения: 210
Регистриран на: 08 Май 2006, 15:42

Мнениеот maggkrabar » 19 Юни 2009, 00:41

El Camino написа:Добре дошъл Бамбо :D! Добре, че беше тая тема, че да науча, че се казваш Стойко :lol:.

П.С. Кафетата в Пазарджик правилно не ги знае, трябва аз като си идвам от Германия да му ги показвам. Трябва другия път да опитаме с ресторанти :P
ти докарай от германия маздичката - че да видиш как вози тойота - отсега ти казвам, друса :D

бамбо, добре дошъл и от мен
maggkrabar
 

Мнениеот El Camino » 19 Юни 2009, 01:05

Две грешки е едно изречение:).
Че аз идвах с маздата, нали и правихме магии в БГ. И знам как вози Тойота, вервай ми :D
" ... мощността е само страничен продукт ... "
Аватар
El Camino
 
Мнения: 210
Регистриран на: 08 Май 2006, 15:42

Мнениеот bambo » 19 Юни 2009, 01:44

Нищо не знаеш :-)


П.С. А дали по някакъв нячин някой може да метне таз тема направо в "проекти" че да не преписвам всичко наново ?
bambo
 
Мнения: 27
Регистриран на: 18 Юни 2009, 13:25

Мнениеот LordDigital » 19 Юни 2009, 07:59

bambo написа:Нищо не знаеш :-)


П.С. А дали по някакъв нячин някой може да метне таз тема направо в "проекти" че да не преписвам всичко наново ?


Порацепих некои мнения ,аиде добре дошъл:)
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0


Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта

cron