Здравейте на всички,
казвам се Антон Вълчев на 24години съм от Плевен, по професия нямам нищо общо с колите.
Завършил съм строителен техникум, работя като строителен техник и уча задочно 4курс в ТУ-София. Още от „малък” съм запален по колите и моторите,но едно по лошо ПТП ме отказа от моторите. Стига толкова бози за мен.
1 –вата ми кола е доста далече от представите за „автомобил” които да направи впечетление
С каквото и да била, а именно Renault Clio 1,2RN 1991, започнах работа по него през 2004г.
И аз в началото като всяко хлапе нищо неразбиращо започнах с оптичния тунинг, но бързо разбрах каде е истината, за съжаление автомобила който имаш нямаше никакъв потенцял както се казва. Тогава се запознах с Тони (Volvofan) като за първи път видях турбо кола (незаводска) и се започна филма, който стана сериал без последна серия ето линк на първия ми самостоятелен проект
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=49334.0 вече не пиша там поради много причини.
2 – та кола е Citroen ZX.
Първо беше на Тони на жената сток 1,4 моно, но шило в торба не седи и премина атмосферното налягане , последва SWAP с TU5J4 или 1,6 16В от саксо втс с Т3 китайска
ребилдната.След конверсията теглото на автомобила дойде на 1180кг.Мотора е разреден с метална гарнитура до към 8,5:1. Електрониката е MS 2 extra, дюзи 309цц, генерация на 55мм. Първото което се предаде след преминаването на вакуума беше стандартия съединител, смених го с усилен Sachs (на които притискателя дойде AP racing), за сега колата върви на малъко налягане 0,5bar. Идеята ми е да участвам на тайм атак с колата, засега карах на пърото състезание в Плевен . Предстоят да се доработят спирачките с 4бутални апарати и 280мм дискове отпред, и предното окачване се гласи сега, както и оглозгването на купето,че 1180кг са множко. За сега толкова , скоро ще постна още снимки.