Bad_Dog написа:за - стига да спазва правилата, да брои до 10 преди да напише нещо прибързано и постигне мир с Бачи
Мирът е отдавна постигнат
Даже по-скоро не е имало друго освен изпускане на напрежението...
От няколко подобни изказвания стигам до извода че явно сте имали случаи в които е имало караници? Аз няма да нападам никого, нито ще се поддавам на провокации.
***********************************************************
Не знам какво още да добавя, писахме си на 5 страници в съседна тема...
Новото е мустанга, който упорито си остава мой
Сега се опитвам да му намеря полиуретанови тампони за задния мост щото всички мустанги потропват леко...
Качвах го на диагностика и установихме, че за да покрива евро-4 аванса му е настроен много рестриктивно - отива на +10 при рязка газ под 2500-3000 оборота и постепенно се качва, което ме навежда на мисълта за ремап... също така предвид странната карта на аванса и горивото му е малко при рязко ускорение от ниско (не че не върви...)
След като Фантазията и Живко ме водиха на Калояново и покарах малко с най-добрите навигатори стигнах до извода че ми трябва и още една кола
нещо специално за писта...
п.п. Мустанга показа образцово поведение по завоите - напълно балансирано като по релси без тенденции за недозавиване или свръх завиване...
обаче май издиша откъм накладки... доста...
Възможно ли е при нормално каране да няма нито вибрации нито шумове от спирачките, но когато загреят/изстинат да започват да вибрират? На мен ми се е случвало като са криви дисковете да са криви постоянно, като са изпечени накладките да свирят и т.н. но не ми се беше случвало да имам аномалии само при определени условия?