Алекс Бурдин - кандидатура

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

влиза ли :

да
22
71%
не
9
29%
 
Общо гласове : 31

Алекс Бурдин - кандидатура

Мнениеот ICI » 10 Апр 2009, 20:23

Бях помолен от Алекс да му пусна кандидатурата, и ето.
Голям ентусиаст е, информиран и карач, това е от мен :D
-----------------------------------------------------------------------------------



Здравейте казвам се Александър Бурдин 27 г роден съм София и там съм израснал но от доста години живея в Исперих така че съм си исперихчанин . Средно ми образование е спортна паралелка че по исперих и лудогорието са модерни борбите и пехливаните .Доста след казармата(хванах последния набор дето карат по една година  ) се взех в ръце и записах ТТТ – по настоящем трябва да се дипломирам като автомобилен инжинер с много добър успех.Работя като управител на малката ми фирмичка (имам магазинче камион и отвреме на време правя някоя кола в гаражчето ми от ’99)
Някой ако не му се чете „искрено и лично” направо да преминава където пише проект „1”
За съжеление съдбата ми предложи тежко изпитание през 2007 пострадах много тежко при катастрофа не по моя вина едни мангали ми влязоха в платото нямаше как да избягам тъй като пътя беше обезопасен с мантинела и последва челен удар със сборна скорост над 160км/ч . В резултат на което последва 2 месечен период в болница и доста поледващи операции но предполагам не са предмет на кандидатурата но доста повлияха на живота и битието ми като цяло.
Преминаваме конкретно към проектите за кандидатстване.
Естествено първата ми кола беше жигула подари ми я по-големия ми брат който от години е в щатско.Та първата беше през ’97 януари за рождения ден тогасва бях на 15 и батко ми подари жигулка 1300 купена за 300$ от някъв мангал -пълен скрап. Тъй като работех при един майстор и заспивах с книгата „ аз ремонтирам лада „ (просто времента бяха такива) имах знанията и инструмента и лека полека си я реставрирах и изкърпих !За едно лято си я стегнах и почнах полека лека с изпълнения да дърпам ръчни да правя полицейски и т.н.
Та тогавашния тунинг беше рязани пружини< две стабилизиращи щанги,портната глава,рязани полички на буталата,Стърган маховик в местния багерен завод,олекотен кардан направен от тръба с малък диаметър и балансиран в Кубрат (някой ако му трябва още работят хората) и зимата само със заварен диференциал и шлайфана с 1.6мм глава. През годините успях да тотализирам 4 лади и да гръмна 6 мотора но в края на 2000 г като периодично си прехвърлях частите „бегачковите” части в следващото купе... Тотално се отказах от лада и си взех 316 ..
Извинявам се за хронологичното отклонение не ми се споменава през годините кви коли съм карал.Та през 2005 януари си гръмнах поредния мотор на Б16А (160коня) на сивика ми и реших да си взема пак една лада да си ходя из града  и да си нося рани неща с нея Та предпоследната ми кола беше 525 и добре се забавлявах зимата с нея. Викам си и ладичката мое да пързаля така както е сток и си пързалях.. от време на време ходих на полигона да си лъзгам и така .
2007-8 единственото нещо което можех да правя тъй като имах доста травми е да си седя тъжно вкъщи пред компа и да гледам у форумите Даже не бях и подозирал за съществуването на такъв свят.. единственото което знаех е rallycars.com И mobile.bg . ..


проект „1”
Та един ден гледах клипчето дето в лотус моторспорт тунинговаха една петица и направо изхвърлиха „руския тракторен двигател” и сложиха 2.0 фиатски двигател с 4-дросела и 190 коня реших и аз да си направя мойта така.
Окачване рязани наполовина пружини от моргата с дебелина 16мм мисля че бяха от 300е две стабилизиращи щанги и чисто нови амортисьори от паджеро и заздравени ботуши на подкалника отзад амортисьори от волво комби чисто нови двойни рязани пружини и раздвижни реактивни щанги и изпилени ограничители на секторната кутия за по голям лок
Двигател заводски 1.6 ланча 105 коня .Тъй като ми се запали колата от спукан маркуч от на бензина инсталацията стана на юфка дадох на един познат да ми я навърже отново (комутатор делко и т.н) за съжеление не можах да намера оргиналните части и си я направих с каквото намеря свърза обаче не работеше както трябва заради аванса и реших проблема кардинално с аванс порцесор който се настройва ръчно + - 50 от нормалната крива на аванса на делкото което е без вакум. По мой сметки направих степента 11.5 към 1 с валове от 2.0 и лек порт и някъв вебер дето го намерих пак на вторични е един куп жигльори му направих смесите и разбира се си сложих и газ (пропан бутан) след пожара беше малко смешен еър бокса жило за газ от лада нива за една седмица работа някъде. И отворен диф 4.44 количката беше само за дрифт минала е около .и разбира се седалка волан и колани.
Ето и малко снимки на 30г лада...
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Old air filter burn one day and replace it by handmade air box:D.
All %uckin car start to flame
Изображение
Изображение

Имам и други проекти (сивик,318т,320т,525т,) в който са вложени много повече средства и труд.

С удоволствие ще отговоря на всякакви въпроси .
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

клипчета

Мнениеот Бурдин » 10 Апр 2009, 21:00

Благодаря Ици
Малко клипчета :
лада сток http://vbox7.com/play:5070b22d
и нестокова http://vbox7.com/play:880165dd тука е 105 коня
http://www.youtube.com/watch?v=noFBMwcg6Rs
http://vbox7.com/play:f76b99a0

Хондички сток http://vbox7.com/play:9a70eb86
сток http://www.youtube.com/watch?v=qHz5I5mjbpQ
сток на газ http://vbox7.com/play:252f6ca3
И тук Изображение
това е като минавам чисто доста модифицирана взех 2-ро място с/у заводската Ц2(190 коня) на Ивайло Ненов на ит във взрна за съжеление качвах колата на шиканите буквално на милиметри от гумите и точно преди финала ми мърда горния десен шарнир в носача и се качвам на гумите :
това е като се обръщам следвшата обиколка ...
Изображение

Първи стъпки в дрифта по таван дори бях успял да навия волана наляво но уви много зазаха ми че съм имал лека преднина срещу ивайло..
Мотора в момента го продавам и има Сериозните намерения за 2,2 задно с турбо Сивик .

Баварка 318 тунингована до6900 рпм http://www.youtube.com/watch?v=P6FdMbVHyEk
http://vbox7.com/play:0ade9b87
http://vbox7.com/play:1eea4db3
и 320 до 8200 -8300 http://vbox7.com/play:0b54d99b :twisted: :oops:
Бурдин
 

Мнениеот maggkrabar » 10 Апр 2009, 23:21

аз съм за. момчето е фен.

алекс, имай предвид, че тук хората са доста по-цивилизовани от останалият бг свят. и форумните волности не са позволени :D
maggkrabar
 

Мнениеот Гост » 10 Апр 2009, 23:40

maggkrabar написа:аз съм за. момчето е фен.

алекс, имай предвид, че тук хората са доста по-цивилизовани от останалият бг свят. и форумните волности не са позволени :D
:) Доста изненадващ вот за мен Ясно е че форума е сериозен предполагам се забялязва и отношението ми по начина на съставяне на кандидатура предполагам 100% по правилата който разгледах.

Тук е мястото да вметна че никъде по никой форум не съм си озволявал да пиша каквито и да било интерпретаци,свободни съчинения спам и прочее иначе казано глупости на техническа тематика Такава за която е този форум.
Признавам че досега преди да вляза съм гледал с насмешка на повечето форуми по ред причини обаче имам доста смешни лични съобщения от рода на :Здрасти колега!

"Искам да те попитам тази Хонда от аватара твойта ли е, понеже аз имам същата(чака ме над канала да взема книжка след 3 месеца ) ? "
и продължението е :lol:
"Мойта е 1.4 16В 1994 г. 75к.с. Казаха ми че може да стане 90 кс. само с една смяна на гарнитура. Вярно ли е ?"

Няма да казвам от кого е само ще спомена че е от рали форума.
това та аз предимно съм ползвал и-нет в някоя заличка да видя обява в мобиле.бг и кво да видя куп тинейдвъри който си чатят и си пишат кви ли не лъжи така че изобщо не съм вземал насериозно .

а вие тука как ще реагирате на въпроса "ъъ туин турбо колко коня вдига :? " и 4 карборатора стават ли на газ :wink:
Така че преполагам времето ще покаже :) .
Гост
 

Мнениеот maggkrabar » 10 Апр 2009, 23:49

Anonymous написа:
maggkrabar написа:аз съм за. момчето е фен.

алекс, имай предвид, че тук хората са доста по-цивилизовани от останалият бг свят. и форумните волности не са позволени :D
:) Доста изненадващ вот за мен Ясно е че форума е сериозен предполагам се забялязва и отношението ми по начина на съставяне на кандидатура предполагам 100% по правилата който разгледах.


ама то и аз съм форумна нинджа :D при това черна - едно време бях розова нинджа :D нали се сещаш, че всичко което се изпише по форумите е съвсем различно на живо. правило номер 1 - интернета си е интернет, няма нищо общо с реалността. пожелавам ти успешна кандидатура. тва не означава, че в дрифтинга ще ти оставя да си поемеш дъх :D
maggkrabar
 

Мнениеот Burdin » 11 Апр 2009, 13:51

малко снимки от подготовката на ходичката.
След няколко десетки хиляди споменям си че една вечер бях изгорил 2 резервоара на планинското в шумен ей так да тренирам :) .
От каране беше станал пълен скрап и видях коляновия вал през блока .
Изображение
Изображение
Изображение

Зялостно подпиване на купето и повтаряне на точковите заварки на носещи елементи .
И боядисване в стил рулетка :lol: черно червено любимите ми.
Изображение
Изображение

ето и подготовката за боя
Изображение
Изображение
Изображение

Маялко дани за мотора.
Алуминиеви маховик и шайби.5.3кг разлика.
Изображение
Разликата м/у оргиналните бутала и биели и болтове 40 гр
Полиране ба биелите и изрязване на прозорчета. и баланс до +- 1гр.
Изображение
Така изглежда мотора преди монтирането в коша.
Изображение
За сферка пробвам дали става маховика оиначе съединителя е ексиди нормален .
Главата е портната и полирана .
Кутията с щорт шифтър и карбонови синхрони.
Така изглежда в коша Изображение
и Вече напълно готов състезателен вид
Изображение
Изображение
От вътре махнах 16кг смола
Изображение

Генерация на 63мм с оргиналния колектор е струва ми се вче е по добре в средните с него.
това е тест на спирачките 282 мм с феродо дс2000 реших че по агресивно няма да мога да го загрея по италянските.
Преправих си и помпа 16/16 от акорд като си сложих други по дълги тръбички регулатор за задните спирачки и леко измених захвашането на спирачния педал като му напваравих хода по къс .

Изображение
Изображение


Ето така изглежда в готов вид
Но тук все още е със заводското окачване.
В този вид взех 3-то място на Ит във Варна като след мен останаха доста коли със сликове а мойта все оше не беше олекотена.
Изображение
Изображение
Изображение


Това е със 4 конита и правени пружини 6/4 кг/мм мерих ги на хидравлична преса която показва налягането оттам силата на натиск и :arrow: самата твърдост в кг/мм Просто няма х вече пукнат лев...
Изображение

След това събрах раздвижни предни и задни носачи и железни маркучи за спирачките както и пълен кит полеуретан.
Изображение

Има доста подробности копйто пропускам но който му е интересно да пита. Има и още лъскави снимки някой ако му се гледа.
Понеже я изтаваних хондичката и съм я прежали всичко по няе си е непокътнато с изключение на дясната страна на травана и шофьорската врата.И съм решил да си направя сивик със задно 2.2 турбо проект който ще почна след като си завърша дрифтачката
318 ис
ИзображениеИзображение
Изображение

Горе имаше клип ето така се държи не бетона някой ако е пропуснал.
http://vbox7.com/play:f6446c92
на 1060 кг със сликове мишелин н21 даде 13.2 на пистата в острово но не претендирам за вярност на резултата С Х5 5.0 туин турбо съм равен както и с 600 хонда цбр 99.
Смятам че е добра като за начало и мисля тази година да се Занимавам по обстойно с нея и да напиша всичко за проекта.
Burdin
 

Мнениеот Бурдин » 11 Апр 2009, 18:27

Явно maggkrabar ми е най-големия фен 8) .Знаех си :D .
Някой няма ли да ме захапе за нещо :lol: :? .
Бурдин
 

Мнениеот Пачо » 11 Апр 2009, 21:07

ЗА.
Един от малкото трезво мислещи дет пишат в дрифтинг.бг.
Keep It Simple
Изображение
Пачо
 
Мнения: 617
Регистриран на: 30 Авг 2006, 17:07

Мнениеот 75 turbodelta » 11 Апр 2009, 21:23

за :wink:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот rango » 11 Апр 2009, 22:18

za :mrgreen:
Аватар
rango
 
Мнения: 66
Регистриран на: 16 Яну 2009, 19:31
Местоположение: Асеновград

Мнениеот paco » 12 Апр 2009, 01:25

Няма какво да коментирам...ЗА :wink:

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Тодор Василев » 14 Апр 2009, 11:19

Би ли споделил какво точно се получава като отрежеш прозорчета на буталата 8-[
Аватар
Тодор Василев
 
Мнения: 159
Регистриран на: 10 Фев 2009, 12:46
Местоположение: София

Мнениеот Бурдин » 14 Апр 2009, 12:10

:) Нещо като изпит.Или по скоро да ми покажеш колко съм невеж.
Е никой не се е родил научен но не бих направил нещо по колата си ако не съм наясно от последствията.
Благодаря за въпроса.

Конкретния отговор за да може по-лесно буталата да се мажат от пръскалките и да се избегне задиране на бутало освен това както знам най-големи загуби от триене в двг има имено м/у буталото и цилиндъра .С това действие намаляваме триещата площ отам и загубите и се намалява загряването на буталата-маслото.И се намаля масата на буталото с ~5gr .направено е закръгление и самия отрез е полиран за да не се спука по ъглите който са концентратор на напрежение.
Ако има допълнителни въпроси моля.
Бурдин
 

Мнениеот Manta2005 » 14 Апр 2009, 12:27

Бурдин написа:Конкретния отговор за да може по-лесно буталата да се мажат от пръскалките и да се избегне задиране на бутало освен това както знам най-големи загуби от триене в двг има имено м/у буталото и цилиндъра .С това действие намаляваме триещата площ отам и загубите и се намалява загряването на буталата-маслото.И се намаля масата на буталото с ~5gr .направено е закръгление и самия отрез е полиран за да не се спука по ъглите който са концентратор на напрежение.
Ако има допълнителни въпроси моля.


вече съм гласувал но ще те попитам не беше ли по-лесно да направиш шахматно разположени полусферчни ямички в полите на буталата, тогава хептен щеше намалиш триенето (образуват се маслени възглавнички) а и няма да отслабваш буталата с отвори в тях, просто ми е интересна концепцията с прозорците (не бях я срещал от времето на двутактовите нЯща, но там е друга бира)
Manta2005
 
Мнения: 526
Регистриран на: 27 Апр 2006, 16:03
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Александър » 14 Апр 2009, 12:30

това е разликата от близо Изображение
Вижда се къде е трило старото бутало .Предполагаемия минус е че ще се износват повече но кой е карал бегачка 100 000.Тва го видях от един блок дето си купих от един състезател но и него гръмнах заради висока степан на сгъстяване нямаше кой да върне аванса и без валове просто ги стопих после купих нова глава нови бутала и пак :( .
и тия за чисто нови ръчна изработка.
Александър
 

Мнениеот ICI » 14 Апр 2009, 12:47

Имаше някъде тук снимки на бутала на Клио 1.8 с доста по-големи отвори оригинални...
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Manta2005 » 14 Апр 2009, 12:52

Александър написа: нямаше кой да върне аванса.


това на хондата ли?

защото ако е на нея е грехота, като гледам снимките това е някой от В-теците а техните ЕКУ-та поне лесно минават в почти стендалон, толкова са "отворени" че няма на къде повече.

П.С. радваме ентусиазма ти и то много.
Последна промяна Manta2005 на 14 Апр 2009, 12:53, променена общо 1 път
Manta2005
 
Мнения: 526
Регистриран на: 27 Апр 2006, 16:03
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Гост » 14 Апр 2009, 12:53

Manta2005 написа:вече съм гласувал но ще те попитам не беше ли по-лесно да направиш шахматно разположени полусферчни ямички в полите на буталата, тогава хептен щеше намалиш триенето (образуват се маслени възглавнички) а и няма да отслабваш буталата с отвори в тях, просто ми е интересна концепцията с прозорците (не бях я срещал от времето на двутактовите нЯща, но там е друга бира)

При двутактовите са буталото е елемент на газоразпределенито :? и там размера и формата на отворите определят вазите.

Интригуваш въпрос Бях се сетил и за това но си избрах този варянт.
1 .просто вече имах такива бутала и копирам реших че щом вече го е правил това някой работило е и аз съм карал/ползвал значи е надежно.
2. имах съмнения че няма да мога да ги изработя точно освен това има едно явление маслен клин(не този който се наблюдава при плъзгащите лагери) което се получава когато маслото навлезе в пукнатина и те се затвори остатъка масло продължава напред към сърцевината на детайла и дълбае докато цепката стане по цялата ширина :arrow: тогава вече буталото ще е счупено.смятам че ако не се знае точната технология (аз не я знам и не го правя) не трябва да се прави но всеки обича да експериментира.
Незнам кое е по удачното решение точно заради тсакива въпроси реших да кандидатствам тук :) .
Гост
 

Мнениеот Александър » 14 Апр 2009, 13:04

На хондата втек б16а2 160 к.с Срамота ама то тогава нямаше кой да питам Всичко сам правя и не бях се замислял стана за една вечер че аз като захапя карам по цяла нощ и без гърнета избщо неразбрах :oops: .и така :oops: .Предполагам бъдещата обмяна на опит и информация ще предпази всеки от подобни нелепи грeшки :oops: .
Пък точно по екутата станд алон системите съми много скромни познанията за сега :) .
Александър
 

Мнениеот Manta2005 » 14 Апр 2009, 15:14

Александър написа:На хондата втек б16а2 160 к.с Срамота ама то тогава нямаше кой да питам Всичко сам правя и не бях се замислял стана за една вечер че аз като захапя карам по цяла нощ и без гърнета избщо неразбрах :oops: .и така :oops: .Предполагам бъдещата обмяна на опит и информация ще предпази всеки от подобни нелепи грeшки :oops: .
Пък точно по екутата станд алон системите съми много скромни познанията за сега :) .


кога е това тогава?
Uberdata, Crome са проекти от доста години (мисля че са дори и преди Hondata). Но както и да е а точно Б16А2 е с централа или P28 или P30 които са едни от най благодатните след P78 за тЮнинг.

дай мейл да ти ги метна....

П.С. интерфейса им е като за олигофрен юзер от Бронкс :)
Manta2005
 
Мнения: 526
Регистриран на: 27 Апр 2006, 16:03
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Гост » 14 Апр 2009, 15:31

има много инфо но тогава повече наблягах на пиленето на гуми :oops: п28 и не бутам от страх да не счупя нещо.. Alexander_pb@abv.bg предварително благодаря :)
Гост
 

Мнениеот Cordoba16vt » 14 Апр 2009, 16:07

гласувах за ама >>>

махни газта от ладата :)

никакви арабски дрифтове - това е пълна простотия особено срещу публиката ! една спукана гума и са чао.

обещай да развиеш дрифтачката :) :) :)
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот Александър » 14 Апр 2009, 16:19

Мерси на всички гласували :partyman: .
Дрифтачката е главна цел за тая година :twisted: .
Александър
 

Мнениеот fixxer » 14 Апр 2009, 21:56

за
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот Joreto » 15 Апр 2009, 09:17

за
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Следваща

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

cron