Бурдин написа::) Нещо като изпит.Или по скоро да ми покажеш колко съм невеж.
Е никой не се е родил научен но не бих направил нещо по колата си ако не съм наясно от последствията.
Благодаря за въпроса.
Конкретния отговор за да може по-лесно буталата да се мажат от пръскалките и да се избегне задиране на бутало освен това както знам най-големи загуби от триене в двг има имено м/у буталото и цилиндъра .С това действие намаляваме триещата площ отам и загубите и се намалява загряването на буталата-маслото.И се намаля масата на буталото с ~5gr .направено е закръгление и самия отрез е полиран за да не се спука по ъглите който са концентратор на напрежение.
Ако има допълнителни въпроси моля.
Аз съм още зелен у тоя форум та да изпитвам
Не мога да знам дали си веж или не веж щото не ми е ясно тея дупки за какво служат и по тази причина те попитах . Едно знам със сигурност
там където се намират дупките дето си направил ако има триене (чертите дето са другото бутало) това е явен признак че буталото е задирало по някъква причина което от своя страна е признак за нередност