Здравеите , казавам се Любомир Семерджиев , на 23г съм от София и от тази година ще състезавам с моя проект , а именно Голф 1 които искам по долу да ви представя и наистина смятам че има много неща които бих могъл да науча тук както и не малко неща с които мога да бъда полезен на всеки тук
Малко повече за колата , автомобила е както споменах Голф 1 от далечната 1979г. , колата преди започване на проекта беше в окаяно състояние и не малко хора казаха че е невъзможно колата да се реставрира а камоли да се направи така че да отговаря на изискванията на БФАС и още по нереално да постигне нещо повече на Високопланинския шампионат . по долу ще пусна подробно снимки с реставрацията която започна от към купе ( нови поръчкови стъклопластови калници , капаци преден и заден , врати , нови прагове и всякакви колони греди стоики прочие ) процеса ми отне около 3 месеца след което колата постепенно започна да сдобива вид, пребоядисах я след което стигнахме до изграждането на ходовата част роубар и останалото обурудване като мотор и скорости останаха последни. по ходовата част са подменени всички тампони с пауърфлекс, в момента с еправят унибали за колата отпред и отзад, сложени бяга нови апарати спирачни от Г-60 , 280мм дискове Цимерман , нови стаб щанги , ДС3000 накладки , хидравлична ръчна , регулатори тилтон за спирачките , коиловъри на ФК със всички реглажи , а мотора и скоростите както споменах накрая защото по тях падна а и пада още работа. мотора е 1.8 КР , блока е шлаифан вече на 82.5мм защото такива ще се буталата които монтираме, цялото дъно е с кованяци , бутала буели колянов вал , лагери от С2 , маслена помпа и т.н, по главата разполагаме с валове 283/279 на каткамс , к-т клапани всмукателни изпускателни на шрик 31.5мм на 29.5 при стандартни 29.5 на 27мм , раздвижни колела и зъбчатка всичко това гарнирано с 48мм дросели на дебилас динамик и електроника на мотек . изпускателната система ни е суперспринт пълен комплект хедери ., тръби , задно гърне на 60мм е цялата генерация. , мотора е с 4 бобини преработени шаиби за канални ремъци и в общи линии краиния резултат ще бъда онагледен и тук със видео материал
за скоростната кутия бе поръчана "карантията" от Щатите , за нея , правозъби колела за всичките предавки , диф на 5.07 , куаив , нови болтове усилени синхрони муфи и прочие подменено . с две думи не се сещам нещо по конкретно за колата и се надявам да бъде един интересн проект за повечето хора тук както и аз ще допълвам снимков материал както и видео
Поздрави