Модератори: Форум модератори, Voting
paco написа:Мисля, че ако си достатъчно упорит и с малко късмет можеш да намериш флоу-а на почти всяка глава в интернет. Това за мен е занимавка за хора без работа...толкова ли няма какво да свършиш по Опел-а та си захванал т'ва.
РАСО
anastas83 написа:1.Тоше с най добри чуства би ли ми обяснил какво се случва с "масления клин" на биелния лагер кат биелата слкучи такъв ъгъл че да изметне 3мм.
2.Къв е тоя извън земен матрял че да се свива и разтяга даречем 4мм на дължина а той да е 130мм даречем това прави 3% и в това време се и гъне с по 2мм. , 3мм.
п.п има си два вида деформация пластична и еластична демек таз описана биела приминава еластичната и не се връща никога в изковната си форма
аз съм вадил доста криви биели. и не се сещам за свестен мотор - демек силен и динамичен, който да може да работи с крива биела. ако говорим за 4-5 литрови мотори по 150кс - може. но примерно 2 литра 200кс - забрави. въпросните "проекти" с толкова компромисни биели не се движат по улиците, а висят по гаражите и се тунинговат вечноAnonymous написа:А по последния - да кой не е вадил криви биели ама колата е работила нали? Не ги е изкарала през блока и не е блокирала защото е имало достатъчно клиренс за тая работа
maggkrabar написа:варианта на някаква руска школа от 73г биелите и да се мятот накъдето си искат е допустим. варианта на някой 1500кс драгстер пак да се гънят също е допустим - тези коли се правят със съвсем други допуски, с много по-хлабави цилиндри - поне 15-20 стотни хлабина. ама на що годе редовна кола подобни биели ще породят нечовешки вибрации, ще разрушат масленият филм, ще се претоварят буталата от блъскане в цилиндрите и кой още знае какво. един от факторите за мощен мотор е engine ballance - т.е. намаляане на вибрациите.
anastas83 написа:Тоше имам другарче с москвич не ми говори колоко и велик задния мост онез ресьори ,скоростите , предницата ,мотора е минал покрай М10
Другарчето ми тръгна отзат напред смени моста, кардана ,ск.кутия ще смени и мотора
LordDigital написа:anastas83 написа:Тоше имам другарче с москвич не ми говори колоко и велик задния мост онез ресьори ,скоростите , предницата ,мотора е минал покрай М10
Другарчето ми тръгна отзат напред смени моста, кардана ,ск.кутия ще смени и мотора
Москвича си има странен котков чар ,един мотор и доста недоУточнена периферия около него. Требе да си бая луд за да го караш сериозно ,нещо като е тоз идиот ей тука: http://www.youtube.com/watch?v=q7w_5HkU97w&feature=channel_page
Cordoba16vt написа:то това изтропа на края......
Cordoba16vt написа:хе..
тук не се говори за москвичи
а за истински железа , по възможност , скъпи.
Аз затова не пиша колко харесвам стари мотори - Аво, и военните БМВ-та. Даже имам по едно от тези .
"Докато мегата на моето или което и да било ръждиво желязо работи КАРТИТЕ на скъпата и евтината МЕГА са еднакви
За 2400 се купува Халтек Е8 и се монтира и даже се купуват малко датчици и остават 100-200 лева за 1-2 часа на дино
Има си различни ценови диапазони Мега или железен колектор не могат да струват колкото Халтек и колектор от неръждавейка
Само не знам защо се излагате като настоявате при това със смешни обяснения - кажете следното:
І. Ако желаете да оправдаете големи цени оправдавайте ги с гаранции, условия, корпоративни разходи по по-голям гараж или сервиз, заплати и т.н.
ІІ. Обаче окрупняването (глобализацията) винаги трябва да водят до поевтиняване - защо при вас не е така? Как голям сервиз се конкурира на пазар който е малък (малък брой поръчки) и пълен със свръх опитни и доказани занаятчии които съществуват с десетилетия преди вас и познават пазара - явно не по начини които са ви познати
ІІІ. Голяма цена се плаща за голяма гъзария, нещо уникално или наистина скъпо например цените на Драго за които се носят легенди никога не са ме дразнили, защото когато видиш нещо негово разбираш къде е разликата между ръждиво желязо и произведение на изкуството Цените на някои сервизи може и да са безбожни ама се дават да HKS и въобще ебати чарколяка...
И изведнъж световния безплатен проект движен от ентусиасти - Мегаскуирт стана 1200+ Евро... от които дори да махнем настройването 1000 лева (максимум въпреки че не стои 8-10 часа на диното) пак остават 1400 - за какво бе хора? Платката струва 20-30 долара с доставка, а частите ги има по списък??? Аз съм сглобил сигурно стотици комплекти млад техник запояването на една платка и разлитането на една елементарна схема дори на двуслойна платка отнема около час ако внимаваш и се разсейваш Колко да даде човек за комплект млад техник?
*********************************
Свилене щом ще си коментираме колите - нещо което ако си забелязал аз не съм правил за ваще до сега и ако ти прави впечатление съм те наругал на лични ама не защото ти точно си ми много симпатичен
Та вие сте не по-малко старт от скрапа даже бих казал доста повече и щи кажа че малко по-информираните хора си правят колите на задно или поне с подредена кутия, а алуминиевите биели е добре да ги изловите преди да кажат ОХ...
А опитите с механичните компресори Вортех са направо епохално усилие увенчало се с нищо... да не обяснявам как обосноваваш механичен компресор за 6.000 (цена само на детайла) на мястото на турбо и как трябвало да се изхвърли компютъра (в полза на АЕМ) на кола с ОБД за която има Е-менидж за 350 долара
Като ви дойде клиент за железен изпускател или турбо кит за атмосферен мотор не се опитвайте да му вземате пари все едно е дошъл с ЕВО или с желание за 500+ коня
п.п. ама те тия с евотата си имат къде да ходят и хем да не ги скуботят грозно и за вас остават само балъци като оня на който му беше разтегната пружината на вградения уейстгейт и се раздели с поне 1.000,00 лева... нали?-без да ти мигне окото май с астра беше човека
Нещо съм раздразнен... и от опит ви казвам че в такива спорове никой не е излизал на глава с мен - правете му сметката"
Manta2005 написа:малиии що попитах...... тоше по късо бре...
така на въпроса ми, ето виждаш ли че работоспособна мега не можеш събра ефтино с "платка за 20$" която да работи.
Още се чудя на адаша що ти се е вързал на глупостите да го слага мегата в джетроникова кутия. така когато запали и я настроиш ще си говорим пак.. междо другото що не си сложи моторникова инсталация на скинатора че поне там има повече пинове бре, лесно изнасяш мап-а в коша (3 кабела са ) и няма да валчиш тръба до вътре, имаш си запалване VR-сензор, и сичките шукариики на нормална инсталация.
НЯМА НОРМАЛНИ СРЕДНОСТАТИСТИЧЕСКИ РАЦЕРИ ТУНИНГАРИ И ДРУГА ПОДОБНА СГАН КОЯТО ДА МОЖЕ ДА СИ КУПИ, СГЛОБИ, ОКАБЕЛИ КЪМ ИНСТАЛАЦИЯ И НАСТРОИ СТЕНДАЛОН. ТАКА ЧЕ Е НОРМАЛНА ЦЕНАТА 1300+ ЛВ. ЗА МОНТАЖ И НАСТРОЙКА БЕЗ СОНДА.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта