Тошко

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Мнениеот anastas83 » 24 Фев 2009, 14:39

1.Тоше с най добри чуства би ли ми обяснил какво се случва с "масления клин" на биелния лагер кат биелата слкучи такъв ъгъл че да изметне 3мм.
2.Къв е тоя извън земен матрял че да се свива и разтяга даречем 4мм на дължина а той да е 130мм даречем това прави 3% и в това време се и гъне с по 2мм. , 3мм.
п.п има си два вида деформация пластична и еластична демек таз описана биела приминава еластичната и не се връща никога в изковната си форма
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот Гост » 24 Фев 2009, 17:49

paco написа:Мисля, че ако си достатъчно упорит и с малко късмет можеш да намериш флоу-а на почти всяка глава в интернет. Това за мен е занимавка за хора без работа...толкова ли няма какво да свършиш по Опел-а та си захванал т'ва.

РАСО


Не съм се захванал - давам идея... като ми изкристализира предполагам ще го направя за един ден...

А на портвани глави дебита има ли го? А пише ли какво и как се променя като изтъниш стеблото на клапана? и т.н. да не стигна до кораба на Ж.И. Кусто с цилиндричните платна...
Гост
 

Мнениеот Гост » 24 Фев 2009, 17:52

anastas83 написа:1.Тоше с най добри чуства би ли ми обяснил какво се случва с "масления клин" на биелния лагер кат биелата слкучи такъв ъгъл че да изметне 3мм.
2.Къв е тоя извън земен матрял че да се свива и разтяга даречем 4мм на дължина а той да е 130мм даречем това прави 3% и в това време се и гъне с по 2мм. , 3мм.
п.п има си два вида деформация пластична и еластична демек таз описана биела приминава еластичната и не се връща никога в изковната си форма



По първият ти въпрос - биелата не сключва ъгли защото измята в плоскоста на въртене на коляновия вал, а не перпендикулярно на същата... :wink:

По втория - Виж че има уточнения след това ама може да си ги пропуснал...

А по последния - да кой не е вадил криви биели :wink: ама колата е работила нали? Не ги е изкарала през блока и не е блокирала защото е имало достатъчно клиренс за тая работа :wink:
Гост
 

Мнениеот maggkrabar » 25 Фев 2009, 01:13

Anonymous написа:А по последния - да кой не е вадил криви биели :wink: ама колата е работила нали? Не ги е изкарала през блока и не е блокирала защото е имало достатъчно клиренс за тая работа :wink:
аз съм вадил доста криви биели. и не се сещам за свестен мотор - демек силен и динамичен, който да може да работи с крива биела. ако говорим за 4-5 литрови мотори по 150кс - може. но примерно 2 литра 200кс - забрави. въпросните "проекти" с толкова компромисни биели не се движат по улиците, а висят по гаражите и се тунинговат вечно :D
maggkrabar
 

Мнениеот anastas83 » 25 Фев 2009, 11:05

Преди 3 , 4 години колата ми направи воден удар та едната биела беше доста крива така като кренвирш си седеше дъртия ми я изправи на 10 тоната преса докато му се хилех като истерик, после даже ме накара да зглобим мотора :lol: колата се движи още ,ама е 60 коня :lol:
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот toshko » 25 Фев 2009, 14:09

Ми нищо де - нали е останал клиренс и не е имало удар на биела в блок, покривени валове и други катаклизми :wink:

Аз съм виждал "Н" биели на скоби при здрави бутала с леко по-голям луфт в буталния болт :wink: и това всичкото от зор...

В интернет пък съм виждал някаква хонда как беше дала примерно 350 коня на дино с криви биели и пичовете като отворили мотора и разбрали от какво тропа :lol:

- Ако някой е прочел една от темите които съм посочил щеше да види че пиковото налягане в Москвич и в М10Б-Ф1 1500 коня не се различава особено :wink: да кажем 30 до 50% :wink: - тоест двойно по-силният мотор не се нуждае от двойно по-здрави мотовилки... или ако се нуждае то не е заради налягането...

Тоест 60 коня мотор и турбо чудовище постигат приблизително еднакви налягания... ся - единия може да е 80-90-120 бара върху 50 квадратни сантиметра другия може да има 180-200 бара върху 80 квадратни сантиметра но това вече са подробности...

Апропо т.н. RAC рейтинг отчита именно площа на буталата при прието средно налягане в такта горене... това налягане винаги е приблизително еднакво +/- 30% за всички съвременни двигатели в дадена епоха...
toshko
 

Мнениеот maggkrabar » 26 Фев 2009, 01:42

кви налягания кви москвичи бе :shock: буталният болт умишлено е ексцентричен - ти еба мамата на всякви автопроизводители с теориите си и работещи кривещи се биели. свестен мотор не може да работи с биели, които се кривят като макарони. пробвай. като надереш бутала, цилиндри, валове и счупиш мотор - няма да пишеш толкова информативни постове. тука не става дума за москвичи.
maggkrabar
 

Мнениеот maggkrabar » 26 Фев 2009, 01:52

варианта на някаква руска школа от 73г биелите и да се мятот накъдето си искат е допустим. варианта на някой 1500кс драгстер пак да се гънят също е допустим - тези коли се правят със съвсем други допуски, с много по-хлабави цилиндри - поне 15-20 стотни хлабина. ама на що годе редовна кола подобни биели ще породят нечовешки вибрации, ще разрушат масленият филм, ще се претоварят буталата от блъскане в цилиндрите и кой още знае какво. един от факторите за мощен мотор е engine ballance - т.е. намаляане на вибрациите.
maggkrabar
 

Мнениеот toshko » 26 Фев 2009, 12:12

maggkrabar написа:варианта на някаква руска школа от 73г биелите и да се мятот накъдето си искат е допустим. варианта на някой 1500кс драгстер пак да се гънят също е допустим - тези коли се правят със съвсем други допуски, с много по-хлабави цилиндри - поне 15-20 стотни хлабина. ама на що годе редовна кола подобни биели ще породят нечовешки вибрации, ще разрушат масленият филм, ще се претоварят буталата от блъскане в цилиндрите и кой още знае какво. един от факторите за мощен мотор е engine ballance - т.е. намаляане на вибрациите.


Аз съм приел като своя мисия да се боря за реабилитация на АЗЛК - Москвич :!:

Достатъчно хубава кола е с достатъчно хубав и мощен двигател който на всичкото отгоре е и по-съвременен от всички двуклапанни 4 цилиндрови БМВ-та - по-дълги оригинални фази на газоразпределение - 286 ако не се лъжа, делкото си е на мястото и т.н.

Омръзна ми вече да се разправяме за биели - на всички е ясно защо се оставя достатъчен клиренс при 90 градуса и пак на всички е ясно че има мотори които при много зор дори с ковани биели успяват да ги сгънат...

Отвора за буталния болт може да е ексцентричен или по-скоро да не е по делителната на централно-осевата симетрия, НО АЗ ГОВОРЕХ ЗА ЛУФТ В ДУПКАТА НА БОЛТА :wink:
toshko
 

Мнениеот anastas83 » 26 Фев 2009, 12:58

Тоше имам другарче с москвич не ми говори колоко и велик задния мост онез ресьори ,скоростите , предницата ,мотора е минал покрай М10
Другарчето ми тръгна отзат напред смени моста, кардана ,ск.кутия ще смени и мотора :wink:
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот LordDigital » 27 Фев 2009, 09:26

anastas83 написа:Тоше имам другарче с москвич не ми говори колоко и велик задния мост онез ресьори ,скоростите , предницата ,мотора е минал покрай М10
Другарчето ми тръгна отзат напред смени моста, кардана ,ск.кутия ще смени и мотора :wink:


Москвича си има странен котков чар ,един мотор и доста недоУточнена периферия около него. Требе да си бая луд за да го караш сериозно ,нещо като е тоз идиот ей тука: http://www.youtube.com/watch?v=q7w_5HkU97w&feature=channel_page :roll: :roll: :roll: :roll:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот Cordoba16vt » 27 Фев 2009, 10:37

LordDigital написа:
anastas83 написа:Тоше имам другарче с москвич не ми говори колоко и велик задния мост онез ресьори ,скоростите , предницата ,мотора е минал покрай М10
Другарчето ми тръгна отзат напред смени моста, кардана ,ск.кутия ще смени и мотора :wink:


Москвича си има странен котков чар ,един мотор и доста недоУточнена периферия около него. Требе да си бая луд за да го караш сериозно ,нещо като е тоз идиот ей тука: http://www.youtube.com/watch?v=q7w_5HkU97w&feature=channel_page :roll: :roll: :roll: :roll:


то това изтропа на края......
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 27 Фев 2009, 16:10

Нали не е грях да харесваш москвичи? Защото аз съм влюбен в тях :oops: може да са всякакви ама са готини и са от ламарина и са с напълно естествени материали като не броим част от таблото и седалките... - оставени на атмосферните влияния се саморециклират :lol:
Гост
 

Мнениеот Cordoba16vt » 27 Фев 2009, 17:24

хе..

тук не се говори за москвичи :)

а за истински железа , по възможност , скъпи.

Аз затова не пиша колко харесвам стари мотори - Аво, и военните БМВ-та. Даже имам по едно от тези :) .
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот LordDigital » 27 Фев 2009, 17:51

Cordoba16vt написа:то това изтропа на края......


Нема изтропвания:) Маслото си беше оргинално кастролизирано ,блока скоро почистен и направен от сплваи от леки метали ,а при челно съпротивление клонящо към ЕДИНИЦА обдухването му е трудно въобразимо :wink:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот toshko » 27 Фев 2009, 18:44

Cordoba16vt написа:хе..

тук не се говори за москвичи :)

а за истински железа , по възможност , скъпи.

Аз затова не пиша колко харесвам стари мотори - Аво, и военните БМВ-та. Даже имам по едно от тези :) .


Аз винаги говоря за идеи и творчество - не ме интересуват марки и модели, а удоволствието от постигане на целта...

При всеобхватен тунинг, което даже в мащабите на този форум не е подходящо понятие... преправяне е по-точно... та при всеобхватно преправяне не е важно началото а края :wink:

Аз не се интересувам на всяка цена да бъда бърз, а нещата които правя да са нови и да ми доставят удоволствие... дори дадена посока за развитие да е отхвърлена защото има по-рационални решения аз нямам против да вървя в нея ако нещо ме привлича... ако например най-бързите коли се правят по път "А" но по път "Б" се правят най-еластични или най-приятни със сигурност няма да тръгна по път А... просто защото никой не ми плаща да го правя и да жертвам кефа за скорост или мощност...

Ако трябваше да се занимавам със състезания сигурно щях да гледам са съм модерен и в крак с новостите... Но сега ме интересува собственият ми кеф и справянето с технически задачи...

На морето Бай Костадин докато имаше дванайсетак (като бях студент) като отидех на морето Омегата оставаше в гаража и се придвижвах основно с дванайсетака :lol: единственото което бие по кеф дванайсетака е Сенатора :lol: много обичам и Жигули и 2106 - 1500 и 1600, както и ЗаЗ и джипа ЗаЗ... Не харесвам никоя от колите в които се вгражда ХЕ, но обичам да правя тунинг на ХЕ :idea: и смея да твърдя че резултатите са отлични...
toshko
 

Мнениеот Гост » 11 Мар 2009, 14:16

Айде да ме потормозите още малко че скоро току виж ме кандидатирали...

Някой ако има забележки... абе де да знам, колкото повече си мисля, толкова повече ми се струва че изобщо няма да ви преча или да се дразним взаимно. Попрочетох малко отворените проекти и от свободните раздели където каквото можах и ми харесва че видях само позитивни мнения и най-много ми харесва че на доста места четох без да мога да допълня нещо...

Тоест: Омръзна ми да съм едноок сред слепци :lol:

п.п. За именния ми ден получих уникален подарък от Фантазията, Емо и Митко (Парадокса) :lol:

Чугунена глава от 4 цилиндров Ленд Круизър, почистена и боядисана в черен мат с гравирано посвещение и дата и пожелания от тримата... ще и направя детайлна снимка ако някой прояви интерес :lol: - много готин подарък... всъщност аз по-оригинален подарък не бях получавал... че и комплект с домашни животни беше :lol: като я оставихме и от нея започнаха да изпълзяват разни животни бивши обитатели на двора пред HPS :lol:
Гост
 

Мнениеот Manta2005 » 12 Мар 2009, 18:17

Тоше, (извинявай че се обръщам така към теб) обаче, това ме озадачи, нарочно го поствам тук а не в тунинга от където е.

"Докато мегата на моето или което и да било ръждиво желязо работи КАРТИТЕ на скъпата и евтината МЕГА са еднакви

За 2400 се купува Халтек Е8 и се монтира и даже се купуват малко датчици и остават 100-200 лева за 1-2 часа на дино


Има си различни ценови диапазони Мега или железен колектор не могат да струват колкото Халтек и колектор от неръждавейка

Само не знам защо се излагате като настоявате при това със смешни обяснения - кажете следното:

І. Ако желаете да оправдаете големи цени оправдавайте ги с гаранции, условия, корпоративни разходи по по-голям гараж или сервиз, заплати и т.н.

ІІ. Обаче окрупняването (глобализацията) винаги трябва да водят до поевтиняване - защо при вас не е така? Как голям сервиз се конкурира на пазар който е малък (малък брой поръчки) и пълен със свръх опитни и доказани занаятчии които съществуват с десетилетия преди вас и познават пазара - явно не по начини които са ви познати

ІІІ. Голяма цена се плаща за голяма гъзария, нещо уникално или наистина скъпо например цените на Драго за които се носят легенди никога не са ме дразнили, защото когато видиш нещо негово разбираш къде е разликата между ръждиво желязо и произведение на изкуството Цените на някои сервизи може и да са безбожни ама се дават да HKS и въобще ебати чарколяка...



И изведнъж световния безплатен проект движен от ентусиасти - Мегаскуирт стана 1200+ Евро... от които дори да махнем настройването 1000 лева (максимум въпреки че не стои 8-10 часа на диното) пак остават 1400 - за какво бе хора? Платката струва 20-30 долара с доставка, а частите ги има по списък??? Аз съм сглобил сигурно стотици комплекти млад техник запояването на една платка и разлитането на една елементарна схема дори на двуслойна платка отнема около час ако внимаваш и се разсейваш Колко да даде човек за комплект млад техник?

*********************************

Свилене щом ще си коментираме колите - нещо което ако си забелязал аз не съм правил за ваще до сега и ако ти прави впечатление съм те наругал на лични ама не защото ти точно си ми много симпатичен

Та вие сте не по-малко старт от скрапа даже бих казал доста повече и щи кажа че малко по-информираните хора си правят колите на задно или поне с подредена кутия, а алуминиевите биели е добре да ги изловите преди да кажат ОХ...

А опитите с механичните компресори Вортех са направо епохално усилие увенчало се с нищо... да не обяснявам как обосноваваш механичен компресор за 6.000 (цена само на детайла) на мястото на турбо и как трябвало да се изхвърли компютъра (в полза на АЕМ) на кола с ОБД за която има Е-менидж за 350 долара

Като ви дойде клиент за железен изпускател или турбо кит за атмосферен мотор не се опитвайте да му вземате пари все едно е дошъл с ЕВО или с желание за 500+ коня

п.п. ама те тия с евотата си имат къде да ходят и хем да не ги скуботят грозно и за вас остават само балъци като оня на който му беше разтегната пружината на вградения уейстгейт и се раздели с поне 1.000,00 лева... нали?-без да ти мигне окото май с астра беше човека

Нещо съм раздразнен... и от опит ви казвам че в такива спорове никой не е излизал на глава с мен - правете му сметката"



може ли да ми обясниш (не се заяждам) как ТИ ще сглобиш РАБОТЕЩА мега за по-малко от 450-500лв.? (и това без много екстри по нея). Колко струва една широколентова сонда? Някога пускал ли си ел инсталация в кола? (визирам моторна) И колко време ще ти трябва на ТЕБ да настроиш една мега (без значение на дино или не или двете заедно) като времето го искам в часове.

Не защитавам горните цифри в цитата (и аз смятам че са малко завишени) но съм много далеч от твоите цифри.
Manta2005
 
Мнения: 526
Регистриран на: 27 Апр 2006, 16:03
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Гост » 12 Мар 2009, 19:03

От тук: http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=102301

http://www.tuning.bg/forum/download/file.php?id=143402&mode=view

http://www.tuning.bg/forum/download/file.php?id=142171&mode=view

http://www.tuning.bg/forum/download/file.php?id=142174&mode=view

http://www.tuning.bg/forum/download/file.php?id=142175&mode=view

Първо пускам тези линкове да се види че нито съм циганин нито съм циция - всичко си изпипвам и си купувам хубави неща когато трябва.

Имам и Мега и Иновейт както се вижда и всичко ми е ново.

Мегата гола за 6 цилиндров мотор, програмирана и с базови настройки за да запали колата съм я взел за 450 лева (трябваше да е под 400 ама аз мрънках там за едни работи да са други) и съм доплатил после още 250 лева за да може да управлява соленоид за управление на уейстгейт и стъпков мотор... в тия 250 лева са включени соленоид и стъпков мотор, но стари, както и включване на мегата към оригиналната букса на джетроника :wink:

Тоест инсталирането в колата отнема едно "ЩРАК" щото мегата вече ми е в кутията на оригиналния компютър с оригиналната букса и прекарване на едно маркуче в купето :wink:

По кабелите на отпадналия вече дебитомер се командват двата допълнителни соленоида :wink: а ТПС-а си остава на старите кабели, като хартисва и един за температура на въздуха :lol:

Широколентовата сонда струва 400 лева :wink: - ко не беше и по-малко :wink:

Просто мен никой не ме товари... Искам да си плащам частите и труда отделно и го правя... Също така когато плащам за нещо не желая да плащам времето за самообучение на мастора и факта че няма оборотни средства и му се налага да обикаля!!!

Сериозните майстори имат повечето необходими материали и не си губят по два дена в обикаляне - кой няма да се съгласи с това?
Гост
 

Мнениеот Гост » 12 Мар 2009, 19:12

Извинявай! Забравих да ти кажа че съм пускал доста инсталации...

Да не говорим че съм със скоростна кутия с електронно управление - сещаш се - спорт, зима, нормално, отделно че е доста умна... а колата е модел 1978 :wink: трябваха ми един куп датчици в това число оптичен за скорост, друг ТПС... трябваше да се смени запалването и да стане от електронно на компютърно заради сигнала за товар от картата на запалването....

Бях си имплантирал електронно управляеми конита с три режима отзад... това включва - захранване, компютър (продава се заедно със самите конита и копчето ) :lol: инсталация и т.н. - разкарах го защото не са достатъчно твърди...

За настройването на мегата смятам да използвам специализирана помощ!
Гост
 

Мнениеот Гост » 12 Мар 2009, 19:45

Даже ще допълня още нещо за да стане ясна позицията ми!

Давам пример със себеси без да обръщате внимание на това обаче приемете следното - един средно сръчен физически и умствено нормално развит (поне :wink: ) с техническа грамотност придобита от любознателност а не професионално е напълно в състояние да направи изпускателен колектор от черна стомана - доказано!

Да не говорим че в оная тема става въпрос за "компактен" колектор - тоест две колена и две тръби - просто е обидно това нещо да струва толкова много пари!!! при това за турбо при това с цена на метала от 60 лева!!!

Нямам нищо против даването на пари на специалисти и майстори, но въпроса е не колко, а за какво! За нещо красиво, нестандартно, функционално и качествено - бих дал и мисля че всеки би дал, но за нещо което може да ти го направи малко дете??? - защо да давам пари?

На всичко отгоре стана ясно че изработката всъщност струва 60 лева... тоест клиента ако отиде с два фланеца и турбо на стойка нагласено където му е мястото ще плати 60-100 лева и така колектора ще му излезе 250-300 лева най-много :wink:

За красотите на някои майстори си заслужава ама за ръждиви грозотии е направо кощунство!

а 2400 НЕ включва широколентома сонда за мегата! - питал съм щото ми беше интересно!
Гост
 

Мнениеот Manta2005 » 12 Мар 2009, 22:07

малиии що попитах...... тоше по късо бре...

така на въпроса ми, ето виждаш ли че работоспособна мега не можеш събра ефтино с "платка за 20$" която да работи.
Още се чудя на адаша що ти се е вързал на глупостите да го слага мегата в джетроникова кутия. така когато запали и я настроиш ще си говорим пак.:). междо другото що не си сложи моторникова инсталация на скинатора че поне там има повече пинове бре, лесно изнасяш мап-а в коша (3 кабела са ) и няма да валчиш тръба до вътре, имаш си запалване VR-сензор, и сичките шукариики на нормална инсталация.

НЯМА НОРМАЛНИ СРЕДНОСТАТИСТИЧЕСКИ РАЦЕРИ ТУНИНГАРИ И ДРУГА ПОДОБНА СГАН КОЯТО ДА МОЖЕ ДА СИ КУПИ, СГЛОБИ, ОКАБЕЛИ КЪМ ИНСТАЛАЦИЯ И НАСТРОИ СТЕНДАЛОН. ТАКА ЧЕ Е НОРМАЛНА ЦЕНАТА 1300+ ЛВ. ЗА МОНТАЖ И НАСТРОЙКА БЕЗ СОНДА.
Manta2005
 
Мнения: 526
Регистриран на: 27 Апр 2006, 16:03
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Гост » 12 Мар 2009, 22:08

Извинявайте но ще допълня и още малко...

На цената на скъпата мега човек може да получи хубава САМООБУЧАВАЩА се електроника!!!

При всички положения цената е поне 2800 щото 400-те пари (ако не те натоварят) за иновейт или АЕМ-Уего(това е доста по-скъпо ама все тая) ги плащаш винаги, при това тука нямаме "монтаж" на сондата :lol:

Абе ужас!

И даже не знам защо се вълнувам при положение че аз си имам източник на части на нормални цени, компетентни съвети и професионална помощ... но мисля че като всеки нормален човек реагирам когато пред очите му се мошеничества и мародерства!

Да си мълча и да се правя на хитър, осведомен и мълчащ си човек ли?
Гост
 

Мнениеот Гост » 12 Мар 2009, 22:14

Manta2005 написа:малиии що попитах...... тоше по късо бре...

така на въпроса ми, ето виждаш ли че работоспособна мега не можеш събра ефтино с "платка за 20$" която да работи.
Още се чудя на адаша що ти се е вързал на глупостите да го слага мегата в джетроникова кутия. така когато запали и я настроиш ще си говорим пак.:). междо другото що не си сложи моторникова инсталация на скинатора че поне там има повече пинове бре, лесно изнасяш мап-а в коша (3 кабела са ) и няма да валчиш тръба до вътре, имаш си запалване VR-сензор, и сичките шукариики на нормална инсталация.

НЯМА НОРМАЛНИ СРЕДНОСТАТИСТИЧЕСКИ РАЦЕРИ ТУНИНГАРИ И ДРУГА ПОДОБНА СГАН КОЯТО ДА МОЖЕ ДА СИ КУПИ, СГЛОБИ, ОКАБЕЛИ КЪМ ИНСТАЛАЦИЯ И НАСТРОИ СТЕНДАЛОН. ТАКА ЧЕ Е НОРМАЛНА ЦЕНАТА 1300+ ЛВ. ЗА МОНТАЖ И НАСТРОЙКА БЕЗ СОНДА.



Еми защото Сенатора ми е с всички възможни екстри и цветовете и буксите са като на съвременна кола :wink: и да му разпоря читавата инсталация за да присаждам...

Иначе с течение на времето сигурно поне съм я удвоил... даже все си мисля леко да я картографирам че вече взех да забравям...

Моя Джетроник също си има доста пинове - даже май хартисват малко...

******************

Значи съм прав - щом ти казваш че нормалната цена е 1300-1400 (с което съм съгласен щото и намен ще ми излезе толкова или съвсем малко по-малко) значи тяхната цена е поне с 1.000 лева по-висока... което е гнусно като се има предвид че наистина има електроники които се самообучават и са с по-читаво упътване и софтуер и са на тия пари...
Гост
 

Мнениеот ifcho » 12 Мар 2009, 23:30

Кви са тия самообучаващи се електроники :shock:
Аватар
ifcho
 
Мнения: 62
Регистриран на: 24 Юни 2009, 13:00

ПредишнаСледваща

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

cron