Модератори: Форум модератори, Voting
nikolai_cosworth написа:неifcho написа:Кви са тия ужасно дълги постове и някой чете ли ги
VGZ написа:пресен пример от едно 4г63 на испанския тунер
ми super приятно четенеCordoba16vt написа:nikolai_cosworth написа:неifcho написа:Кви са тия ужасно дълги постове и някой чете ли ги
аз пък не мога да ви разбера - някой ви напише малко теория, и вие бягате... между редовете има доста истина и има какво да се научи. явно типа тунинг в бг "слагате DG от XY на D4G5 " ( тези кодове са имагинарни ), ви е повече по вкуса.
Може да не ви харесва ама не виждам и какво во пречи. Това че някой е наведен над книгите, може само да е в помощ.
Anonymous написа:VGZ написа:ïðåñåí ïðèìåð îò åäíî 4ã63 íà èñïàíñêèÿ òóíåð
Ñïåöèàëíî ïðè ìîÿ ìîòîð Ñêóøáàíäà íå ìîæå íàïúëíî äà ñå îòñòðàíè îñîáåíî òàçè ÷àñò ïîä è çàä ñâåùà...
Íî ïî-ãîëÿìàòà ÷àñò êîÿòî å çàä êëàïàíèòå è ñðåùó ñâåùà ìîæå äà ñå îòñòðàíè, êàòî ïëîñêîñòà íà êîÿòî ëåæàò êëàïàíèòå ñå ïðîäúëæè íà ôðåçà - òàñà ñè îòèâàò êúì 30-40% îò ïëîñêàòà ÷àñò íà ãëàâàòà è ñå äîáàâÿò êúì 2-3 êóáèêà êúì êàìåðàòà, îñòàíàëàòà ÷àñò ñúùî ìîæå äà ïîëó÷è èçâåñòåí íàêëîí, êàòî èäåÿòà ùå å úãëîâèÿ îòðàæàòåë* äà çàïî÷íå äà ñî÷è â äðóãà ïîñîêà çàùîòî ñåãà ñî÷è êúì ñâåùà...
...
koutomanov написа:Биелата непрекъснато се свива и разпъва - това се опитваше да каже колегата. Да не говорим, че някои биели идват със спецификация за клиренс до края на цилиндъра при 90 градуса преди/след ГМТ от поне 4мм примерно - тоест ако я видиш в действие ще се уплашиш - става на скоба - двигатели с прекалено малък клиренс могат да не чукат на празен ход и на лек товар и да тропат под товар и големи обороти - 2-3мм странично измятане на стоманена биела са в норма и не и пречат - факт!
toshko написа:Davai vaprosa togava.
koutomanov написа:samo da pitam za mernata edinica,siguren li si che e mm.?
j1v написа:toshko написа:Davai vaprosa togava.koutomanov написа:samo da pitam za mernata edinica,siguren li si che e mm.?
VGZ написа:Anonymous написа:VGZ написа:пресен пример от едно 4г63 на испанския тунер
Специално при моя мотор Скушбанда не може напълно да се отстрани особено тази част под и зад свеща...
Но по-голямата част която е зад клапаните и срещу свеща може да се отстрани, като плоскоста на която лежат клапаните се продължи на фреза - таса си отиват към 30-40% от плоската част на главата и се добавят към 2-3 кубика към камерата, останалата част също може да получи известен наклон, като идеята ще е ъгловия отражател* да започне да сочи в друга посока защото сега сочи към свеща...
...
американците са с много подобни и то чугунени глави и повечето решават проблема с тая зона като правят или главата или буталата скуиш зоната с лек наклон , в профил изглежда като клин с широката част към камерата в диапазон 2-4 градуса , така хем има помощ в ниските хем на високи няма шоково увеличение на налягането , което е предпоставка за детонация. шоково налягане=висока температура= детонация най общо казано ... също така при принудително пълнене са налице много предпоставки за бързо горене вцилиндъра -> високо налягане +висока температура е тука увеличаването на скороста на горене със нашия ефект започва да пречи , точно и по ради тая причина силните турбо мотори са с малък аванс , богати смеси, ниска степен на згъстяване и до колкот е възможно охладен въздух ... та тука тоя ефект явно пречи относно чугуна американците постигат удивителни резултати с такива тикви НО на драг стрип където няма време да се напече толкова ..даже чугуна има предимство при метаноловите изпълнения където алуминиевите имат тенденция да изстиват много бързо
anastas83 написа:тошко ти какво си учил
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта