Тошко

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Тошко

Мнениеот j1v » 10 Фев 2009, 18:42

При първи пост в стил предната му кандидатура и трия (ТРИЯ, не заключвам) темата

Тошко ти си ...
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Тошко » 10 Фев 2009, 19:23

Здравейте,

Първо искам да се извиня на всички за караницата която се получи предния път!

Искам да съм член на вашия форум защото определено тук качеството на темите и мненията е доста по-високо.

Някой който има желание да чете и да пише на автомобилна тематика, а няма много време може така да се каже да си начеше крастата по-бързо и по-качествено тук...

Имам проект който предполагам сте разгледали. А ако не сте лесно ще го намерите в тунинг.бг Мога да го пренеса тук. - в момента там форума нещо не излиза и предполагам че имат технически проблеми...

До този момент съм напълно готов да го покарам с оригиналните бутала на някакво скромно налягане примерно до 0.8 - зависи как ще се развият нещата, а аз ще бъда много внимателен...

В момента в който колата заработи и се настрои хубаво ще си поръчам хубави бутала и ще сложа "новата" глава с по-хубавите портове тогава вече целта ми е над 9:1 сгъстяване и около 1 бар буст... заедно с тази стъпка съм направил проучване къде могат да ми добавят и още малко дискове в касетите на автоматика така че да не буксува... о щях да забравя заедно с главата и буталата съм подготвил и едни по-хубави хедъри защото от тези малко ме е срам...

*** *** ***

Ще се радвам да ви отговоря на всички въпроси стига да не разваляме тона...

Предполагам че ще имам и още поне един проект в бъдещето, който ще е значително по-сериозен от 5 метрова 30 годишна лимузина с чугунен двигател и автоматик... - това съм хванал това правя - трудно или лесно тая работа трябва да се свърши...

Друго за сега не се сещам - ще изчакам да получа официална подкрепа на кандидатурата...

п.п. Живко, ай-пито ми още има бан :)
Тошко
 

Мнениеот koutomanov » 11 Фев 2009, 00:49

Пуснато на: Вто Сеп 30, 2008 7:08 pm Заглавие: Отговорете с цитат
COSWORTH-2 написа:
Тошко написа:
Пуууу вие сте страшни шубета и отрепки - гледате да не влезе някой с характер и знания за да не ви засенчи Laughing

Разбрах че сте обидили доста хора със сериозен опит и знания...

Така или иначе вие трябваше да ме искате вътре повече отколкото аз...

Но все пак гласуването си е гласуване - ако искате да вгорчите живота на Живко или някой друг неграмотен злобник с потекла лига можете да ме вкарате - ще спазвам всички правила, а и ще си сложа в подписа линк към онлайн продажба на хапчета за язва и разстройство Laughing

Най-якото е че дори псувам по-добре от враговете си Laughing
Ааааааа, не исках да се обаждам, ама по-голяма отрепка в случая от теб надали има. А за шубе??? Како ти верно ли си помисли, че някой го е шубе от плазмодий като теб. Айде мишувай си и не се ври там дет не е фри Laughing
А пък как псувам аз, не е за разправяне, обикновенно тъпанари като теб най-мноо да разкажат някоя история с кур и путка, толкова си могат тънкопишковците Very Happy Не се напъвай да не продъниш вимето отдолу Laughing
Чао унуфрий Very Happy


Лайнарчета сте се събрали тук - то е ясно Laughing
koutomanov
 
Мнения: 127
Регистриран на: 10 Яну 2006, 23:56

Мнениеот Гост » 11 Фев 2009, 01:56

E bravo! Taka do nikude nqma da stignem!

Puk i mi se struva che citata ne e samo na moe mnenie...

Haide da izchakame da vidim dali i koi shte mi podkrepi kandidaturata i togava veche da si govorim za koli!

Kolkoto do obidi i cinizmi vqrvam che vseki tuk e ne po-malko darovit ot men. I sami vidqhte che kato podhvanete nqkogo da obijdate i unijavate rabotata ne stava... Vecherq za glupaci e dobra postanovka mejdu drugoto...
Гост
 

Мнениеот toshko » 11 Фев 2009, 19:17

Сега разбрах че моята кандидатура ще трябва да поизчака по ред причини, които са известни на мосю льо Джив :) - ок на мен не ми е спешно, просто искам да мога да си пиша с грамотни хора и да мога да прочета и напиша смислени неща без много обяснения, които наистина ще са полезни.

Защото по другите форуми (аз пиша общо в един де....) някой нещо пита и примерно аз пиша и отговарям в една тема в продължение на два месеца и други потребители също пишат, обсъждаме и прочие и накрая автора на темата каже нещо от сорта, че примерно баща му не му разрешава или че не са му стигнали джобните : )))... - малко е гадно и безсмислено...

Броят се на пръсти случаите в които е имало реален резултат от форумната ми дейност... Например когато един потребител попита за смукатели за М10Б18 или 20 (какрая последно се оказа 2.2л. обема) - тогава седнах с формулите сметнах му резонанси, обеми на обединителя, даже толкова се постарах че стигнах до входовете на кутията за въздушния филтър и по отделно сметнах системите и като една цяла система и човека хвана и си ги направи точно по чертежа и аз си умрях от кеф! - ето я самата тема: http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... 0%B8%D1%8F

Ето и от къде ми започват чертежите: --- ооо те започват от първа страница... прочетете ми мненията в тази тема - аз съм много доволен! На втора страница вече се бях развихрил с цялата смукателна система... има даже обяснения под какъв ъгъл и защо да бъде дросела...

Тука една тема която е малко детска в началото, но иначе не знам някой да е писал нещо баш същото - http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=8&t=92065

Това пък го направих със собствените си ръце и въображение: http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=38&t=55133 - мисля че е първия в страната....

Тук ми е колата: http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a - скоро пак ще започна да я довършвам :) - че до сега ми беше доста студено...

Тук е темата на Сирокото на Ицо но на трета страница мисля че се получи много интересна дискусия за алуминиевите биели - http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... a&start=30 - не че ви интересуват знанията ми за металите, но може и това да е от значение...

Все пак тук си имате форум за грамотни хора...

До колкото схванах целта ми трябва да бъде да докажа и покажа пред вас две неща:

1. Че съм достатъчно грамотен и имам желание да се занимавам активно с тунинг

2. Че съм достатъчно възпитан за да не се карам с другите потребители, което също ми се струва постижимо...


*******************************************************

Това е причината да поискам тема без анкета - повечето от вас не ме ознават или имат някакви откъслечни впечатления от моите изяви, които са основно в словесни битки с Бачкатора... да с него мога да се псувам денонощно без почивка, то ако ме приемете ще му взема телефона и ще го правим само двамата : )))

Да не говорим, че и двамата всъщност се харесваме - аз нямам нищо против него, още повече че уважавам хора с постижения и пилоти, а той е и двете...

********************************************************

Другата причина да искам тема без анкета е че ми се иска някой да ме предложи както си му е реда... и понеже за тая работа има пречки в момента, които не зависят от хората които искат да ме предложат (сори : ))) ) ще чакаме докато някой ми издигне кандидатурата...

Друго не се сещам - питатйте... не ми се иска да звучи самохвално, но доста съм се интересувал от коли и имам някои познания които изненадват дори самият мен... - по тоя повод питайте Лео (Супермен) - за неговата кола доста си писахме... мисля че тогава успях да му дам някои насоки, а дали е така нека си каже той...

И не се вълнувайте чак толкова - дори да вляза няма да стане нищо особено - не бих писал във всяка тема защото вкусовете ми за коли са малко особени, пък и има двигатели за които просто нищо не знам... много е вероятно да си пиша само в моите теми и евентуално ако има теми за по-стари коли, а на другите места ще питам... а аз задавам доста смислени въпроси...

Поздрави!
toshko
 

Мнениеот maggkrabar » 11 Фев 2009, 20:37

ти изфлуди на корем дори без да те питат нещо - преставям си какъв ужас ще е ако някой попита нещо :shock: аз лично не можах да ти прочета всичко - твърде много е предвид липсата на съдържание. твърдиш че искаш да пишеш смислени неща без много обяснения, и в същото време правиш тонове обяснения за безмислени неща :D
maggkrabar
 

Мнениеот Гост » 11 Фев 2009, 20:42

maggkrabar написа:ти изфлуди на корем дори без да те питат нещо - преставям си какъв ужас ще е ако някой попита нещо :shock: аз лично не можах да ти прочета всичко - твърде много е предвид липсата на съдържание. твърдиш че искаш да пишеш смислени неща без много обяснения, и в същото време правиш тонове обяснения за безмислени неща :D


Еми харесай си един абзац който ти допада най-много и се ориентирай по него...

Като е кандидатура гледам да се представя възможно най-подробно :) всеки да си търси това което го интересува и така всички ще останат доволни.

Поне разгледа ли линковете?
Гост
 

Мнениеот El Camino » 11 Фев 2009, 22:19

:rolleyes:

Некой изчел ли е сичко :shock:
" ... мощността е само страничен продукт ... "
Аватар
El Camino
 
Мнения: 210
Регистриран на: 08 Май 2006, 15:42

Мнениеот 75 turbodelta » 11 Фев 2009, 23:21

тея теми в тунинга са безценни и дълги :D
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот maggkrabar » 12 Фев 2009, 00:45

Anonymous написа:
maggkrabar написа:ти изфлуди на корем дори без да те питат нещо - преставям си какъв ужас ще е ако някой попита нещо :shock: аз лично не можах да ти прочета всичко - твърде много е предвид липсата на съдържание. твърдиш че искаш да пишеш смислени неща без много обяснения, и в същото време правиш тонове обяснения за безмислени неща :D


Еми харесай си един абзац който ти допада най-много и се ориентирай по него...

Като е кандидатура гледам да се представя възможно най-подробно :) всеки да си търси това което го интересува и така всички ще останат доволни.

Поне разгледа ли линковете?


тоше, аз като свалям гадже не му обяснявам цялото си родословно дърво плюс подробности точно колко ми е дълъг и дебел и на какво мирише :D ясно че виде как гушнахме цунамиев и реши и ти да бъдеш гушнат. ама разликата е, че цунамиев въпреки че е диване - си е готин и става за гушкане. а ти просто си болен. тука всички сме готини, а не болни :D
maggkrabar
 

Мнениеот maggkrabar » 12 Фев 2009, 00:52

тошка, всъщност който и абзац от твоето творчество да си харесам в личен план, ти непременно ще се опиташ да дадеш и подробности за дължина, дебелина и аромат - мерси :D като та видя на пътя да даваш газ - не в подробен и отчайващ текс, а на пътя - с приятели, фенове, и разплакани девойки(от твоите мерки и форми) - ще преценя в личен план дали ме интересуват и останалите подробности. засега препочитам да посегна нагло на твоето его - а това не е никак трудно :D
maggkrabar
 

Мнениеот Гост » 12 Фев 2009, 01:40

Che az ne e kato da nqmam shofiorski staj...

Kolkoto do devoikite - yo don't want to go there!

Puk i texta ne e bil otchaivasht za tezi na koito e svurshil rabota... A tova deto go pisha nqkak ne izglejda da e procheteno... Mai ne e ot uchebnik... Mai vsichko e probvano na koli deto im se dava gaz... ;)

Ha! Za devoiki li shte si pishem?
Гост
 

Мнениеот maggkrabar » 12 Фев 2009, 02:40

Anonymous написа:Che az ne e kato da nqmam shofiorski staj...

Kolkoto do devoikite - yo don't want to go there!

Puk i texta ne e bil otchaivasht za tezi na koito e svurshil rabota... A tova deto go pisha nqkak ne izglejda da e procheteno... Mai ne e ot uchebnik... Mai vsichko e probvano na koli deto im se dava gaz... ;)

Ha! Za devoiki li shte si pishem?


първо правило при демонстриране на задни части - грамотност и уважение към "журито". трябва да има поне вид на марков парфюм! според теб дали някой ще ти чете глупостите, особено написани на маймуница на три педи скрол с мишката? че си грозен е ясно, ама неграмотен грозен вече е прекалено :D

просто изказвам мнение - липсват ти основни тактически аксиоми - като примерно, поне да беше пръснал с нещо преди да се расмърдиш :D
maggkrabar
 

Мнениеот Гост » 12 Фев 2009, 08:33

V tazi tema urocite po anatomiq ne bqha li zabraneni?

Priel sum da ne se psuvam s nikogo, tui che shte te pomolq da ne biesh arestanta dokato e s beleznici!

J1v, da ti napisha moeto ip da mu mahnesh bana? Che taka ne mi e mnogo udobno...
Гост
 

Мнениеот Тошко » 12 Фев 2009, 14:01

Айде другарчета - други желаещи да си поговорим има ли?

Някакви коментари или забележки?

Все пак тук имаме почти кандидатура...

Живко обеща да следи темата, но за съжаление противно на очакваното собствените му възпитаници започнаха да я пълнят с цинизми и обиди... Аз няма да се включа в този тон защото смятам че в това отношение съм се доказал и нямам какво повече да покажа... имам богат речник, но ми се струва безцелно да го упражнявам върху хора които не познавам...

Освен Ортиз и Бачкатора разбира се - но те са ръководители на кръжок по тарикатски говор в тунинг.бг...
Тошко
 

Мнениеот paco » 12 Фев 2009, 16:00

Добре ве Тошко..като си теоритик и обичаш да си черташ и смяташ нещата що не си направи един приличен изпускателен колектор за сенатора а нацвъка това "нещо".

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 12 Фев 2009, 16:32

paco написа:Добре ве Тошко..като си теоритик и обичаш да си черташ и смяташ нещата що не си направи един приличен изпускателен колектор за сенатора а нацвъка това "нещо".

РАСО


Защото има вариант турбината да е отдясно на мотора - използват се оригиналните чугуни и с един "Y" минават в една тръба и в турбото... проблема е че това трябва да мине под картера и после доунпайпа също обратно под картера - ограничението е тръбите да са до 63мм външно... отделно от това жегата...

Тръбата след турбото няма как да мине покрай стартера и кормилната кутия...

Другия вариант е турбото на мястото на сегашния чарджкулер... получават се едни дълги тръби - пак много жега под капака, а резултата отново не е равни дължини...

Следващ проблем - портовете са така разположени, че няма как да има един общ фланец като на 4 цилиндрова кола и затова фланците са 4...

Другата причина е че тръба 76 не може да излезе и да се върне от коша до пред радиатора и обратно...

... Имайте предвид, че съм рязал с флекс и съм заварявал само на тази кола и само по повод тия изпускатели и в момента гърнетата и всичко назад от кулера... не ми е основно занимание...

При монтирано всичко - нищо не се вижда от изпускателите, пък и като слагам бутала, глава и т.н. след като се порадвам с тези малко съм уговорил да ми направят по-хубави но пак със същия дизайн... Мястото в коша на Сенатор-А е по-малко от на Омега-А и Сенатор-Б и затова няма варианти...

Благодаря за въпроса!
Гост
 

Мнениеот Bad_Dog » 12 Фев 2009, 17:40

Айде и аз да те питам един въпрос?

Защо слагаш chargecooler? Колата очевидно не е за драг, т.е. краткотрайната ефективност не би трябвало да те интересува много.
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Мнениеот Manta2005 » 12 Фев 2009, 18:43

и пак въвъ връзка с кулера ситроенския от 2.5 дизел на XM, на морга може да се намери за безпари по принцип а питата му е трепач. не всяко ТНТМ е най доброто, защо не се огледа по готовите решения първо.

и преди те питах ама сега пак ща питам, как мислиш да охлаждаш чугуня кат се напече ( за главата говоря).
Manta2005
 
Мнения: 526
Регистриран на: 27 Апр 2006, 16:03
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот maggkrabar » 12 Фев 2009, 23:52

Manta2005 написа:и преди те питах ама сега пак ща питам, как мислиш да охлаждаш чугуня кат се напече ( за главата говоря).


ми решението е елементарно - степен на сгъстяване 6.5:1, разход 20 на 100 на празен ход и ще пее в хора щото е играч :D нещо като при бигачките от 1939г с щемпел на хитлер :D
maggkrabar
 

Мнениеот Тодор Василев » 13 Фев 2009, 01:38

Тодоре що не си измислиш някъкъв друг псевдоним че като те приемат ще настане объркване :lol: ако искаш мога да ти помогна с това .
Искаш да те поткрепя :shock: Аз съм зелена краставица у тоя форум и надали някои ще обърне внимание на мнението ми .
Ти си адвокат и обстоятелстването ти е професия ма в които и да е форум (освен някои литературен) постове като твоите биха се прочели единствено ако са хипер интересни и изпълнени със безплатни рецепти за успех или с неща които никои не знае.
Ако се стигне до гласуване и ми бъдат предоставени права да гласувам да ще гласувам в твоя полза. Но ще ти дам съвет синтезираи постовете си ако искаш хората да ги четат. :wink:

П.С. видях кола която се мереше на диното в хеед чито колектор беше направен от теобразни колена и колата извади доста добри коне за това което беше направено по нея :wink:
Аватар
Тодор Василев
 
Мнения: 159
Регистриран на: 10 Фев 2009, 12:46
Местоположение: София

Мнениеот maggkrabar » 13 Фев 2009, 01:51

ако става дума за рецепти мога да се включа със сандвичи с нискомаслено сирене и пълнозърнест хляб менте на микровълнова :D
maggkrabar
 

Мнениеот manta2005 » 13 Фев 2009, 10:46

maggkrabar написа:
Manta2005 написа:и преди те питах ама сега пак ща питам, как мислиш да охлаждаш чугуня кат се напече ( за главата говоря).


ми решението е елементарно - степен на сгъстяване 6.5:1, разход 20 на 100 на празен ход и ще пее в хора щото е играч :D нещо като при бигачките от 1939г с щемпел на хитлер :D


краси не защитавам Тодор но той има някой проблясъци във вярна посока, проблема е че още от начало ги смята всички за абсолютна истина, което не винаги е така. Иначе му се кефя на ТНТМ ентусиама при положение че решенията обикалят около него а той доста често ги търси в невярна посока.

А иначе проблема е че чугуна се напича още на първото даване на газ (а той иска да надува на 1 бар в бъдеще :) ) а кат се напече тва нещо почва да прави детонации когат си поиска...
manta2005
 

Мнениеот Cordoba16vt » 13 Фев 2009, 10:52

ако му се пусне анкета и аз бих гласувал за , поне на теория е силен а и се бори там, с каквото има. не виждам причина да се му се откаже че проекта му е калпав, важен е ентусиазма.

наистина трябва да си оправи тона и начина на писане което дразни всички и в тунинга :wink:
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 13 Фев 2009, 14:09

Bad_Dog написа:Айде и аз да те питам един въпрос?

Защо слагаш chargecooler? Колата очевидно не е за драг, т.е. краткотрайната ефективност не би трябвало да те интересува много.


Аз я направих един път с интеркулер и не ми хареса - много дълги пътища, теоретично дори повече от ф63 тръби не минават от никъде...

Интеркулера при ниски скорости не работи, а този двигател е много чувствителен на жега както Владо непрекъснато подчертава...

Освен това съобразих стила си на каране и целите за които е колата... харесвам пътища със завои - примерно Пампорово-Девин или София- Боровец или по планините... от тия места само към Боровец може да се кара с прилична скорост... Освен това обичам дрифтове и доста ми се отдават - там няма кой знае каква скорост...

- Цялата кола е направена за въртящ момент от ниски - автоматичната скоростна кутия също налага да имаш надуване и момент от ниско - иначе просто колата става магистрален прехващач... - тоест щом надуваш от 1500-1800 оборота и от място имаш 0.5+ бара буст (автоматика при пълна газ отива около 2200 оборота от място - тоест направо в турбо режим...)

Да не навлизам в подробности, но се сещате, пък и така по ми харесва и имам турбо пътища 76мм колкото ми е дросела и са общо две педи...

Играх си доста със сметки и стигнах до извода че постоянно пълна газ никога не се дава повече от 15-20-25 секунди... а чарджкулер който е подходящо оразмерен може да ми осигури винаги под 60 градуса през това време...
Гост
 

Следваща

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта