Тошко

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Мнениеот Гост » 13 Мар 2009, 13:07

Самонастройващи се май е по-правилно да се каже.

Има една английска такава, която си пише сама картите особено тези за горивото. Естествено изисква се широколентова сонда.

Халтека ако не се лъжа ако му притъпиш чувствителноста за излизане от затворен режим (closed loop) т.е. делта ТПС да трябва да е по-голяма за да излезе, може да си пише сам част от картите...

За Мотек съм сигурен че може да го прави. Да не говорим че за 1200 евро и малко нагоре има дори и Мотеци... без екстри и джунджурии ама Мотек :wink: - дали не е по-добър от Мега? Веярно че е цена на гол компютър ама като имаш Мотек ще прежалиш ако трябва и още толкова за да заработи и поне всичко ще е културно направено и качествено...


За тая работа в повечето случаи трябва да е включен лаптоп в стендалоуна защото писачката на карти е компютърна програма, единствено английската електроника го прави сама.
Гост
 

Мнениеот Bad_Dog » 13 Мар 2009, 22:49

Тошко,

наистина ли след като си прочел толкова неща за най-различни електроники си пропуснал тази програмка

http://www.ideasandsolutions.biz/MegaLogViewer/

?
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Мнениеот Гост » 14 Мар 2009, 19:57

Bad_Dog написа:Тошко,

наистина ли след като си прочел толкова неща за най-различни електроники си пропуснал тази програмка

http://www.ideasandsolutions.biz/MegaLogViewer/

?


Ама аз не съм прочел много неща за много електроники.

Когато трябваше да си купувам електроника съм се образовал ама колкото да направя обоснован избор. Иначе самия монтаж е като на аларма или касетофон стига да знаеш кое какво е и да можеш да разчиташ схема... а ако има и подробно упътване става съмсем елементарно.

Бях се спрял на Халтек но преди мен един приятел си взе и като прочетох упътването и се борихме двамата със софтуера установих че мегата печели по точки с наполовина по-малко жици и много по-просто меню :wink: пък и ми я предложиха на такава цена че просто се отказах от по-скъпа електроника... при положение че с Мега мога да си оказвам сам квалифицирана самопомощ :lol:

Това не го знаех и даже благодаря за линка защото ми предстои точно с това да се занимавам :P
Гост
 

Мнениеот toshko » 16 Мар 2009, 13:18

Като така и така си имам тема и не мога да пускам нови теми никъде, ще използвам да попитам за една кола която ме интересува в моманта.

Колата е Субару Легаси 3.0 боксер - 2004 г. Въпросите които имам във връска с тази кола са общо взето два - три

1. Има ли достатъчно мощност в ниски... защото съм карал пробно една Трибека и ми направи впечатление че няма мощност никъде :lol: и мотора работи в повишен режим без това да се отразява в повишено вървене...

2. Верни ли са слуховете за чупещото се окачване и че било въздушно... и до колко са верни

3. може ли да поддържа висока скорост в ниски обороти... например 160 при 3000 оборота е прилично...
toshko
 

Мнениеот Tzenko » 16 Мар 2009, 16:52

Опитай с тези въпроси в Субару форума ;)

Този цирк го кога :) :?:
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

Мнениеот 75 turbodelta » 16 Мар 2009, 17:16

докато някои админ заключи темата :idea:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот toshko » 16 Мар 2009, 19:41

Кое е цирк? Тази тема нали е да си чатим в нея без да се псуваме?

Пък и аз не съм цирков артист :wink: и се държа естествено... ако някой смята че се държи като циркаджия значи така му харесва - аз какво мога да направя?
toshko
 

Мнениеот Гост » 16 Мар 2009, 19:54

Нали сме се разбрали че като ни омръзне да си пишем някой ще ми пусне анкета и ще има гласуване без да се псуваме...

Нещо като кастинг - доста въпроси сме обсъждали - прегледайте назад или питайте нещо ново...

А за субароото просто ми мина през акъла...
Гост
 

Мнениеот maggkrabar » 16 Мар 2009, 23:05

Anonymous написа:А за субароото просто ми мина през акъла...
бе ти явно квото и да ти мине през акъла го изтърсваш на момента :D
maggkrabar
 

Мнениеот Гост » 17 Мар 2009, 12:12

maggkrabar написа:
Anonymous написа:А за субароото просто ми мина през акъла...
бе ти явно квото и да ти мине през акъла го изтърсваш на момента :D


Че това лошо ли е? - Човек без задни мисли :lol:

За суборото продължава да ми минава през акъла обаче. Вярно ли че били с въздушно окачване :shock: - това не съм подозирал че може да е така :shock:
Гост
 

Мнениеот toshko » 16 Апр 2009, 18:53

Следващият ми тунинг проект е електромобил - може да ме напсува някой, но никъде не е казано че перформанса и електромобилите са в противоречие!

Напротив - гледах клипче как Тесла Роудстър върви като залепена няколко обиколки на Льо Ман зад Астон Мартин ДБ-9...

Та смятам да започна период на проучване на възможностите за електрическа конверсия на нещо като Опел Калибра или Омега-А - и двете са с много добра обтекаемост и тежат съответно 1300 и 1240 килограма базово...

Ето една страхотна тема в тунинг.бг - не е моя - само съм писал в нея, но си заслужава да се прочете всеки ред!!!
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=2&t=91543

Тази идея ми дойде след като от дете съм мечтал за Мустанг, рисувал съм си мустанги в тетрадките и т.н. даже след като се обзаведох с мустанг един приятел ми показа че от преди 4-5 години стои една рисунка на мустанг която съм направил от вътрешната страна на голфа му с пръст по чернилката (тъкмо му беше гръмнал двигателя)... та като се обзаведох с Мустанг осъзнах че това бучащо и мятащо се нещо е отживелица без перспектива и е кола за манияци... пък и съм свикнал на идеално тихи коли с кожени седалки и автоматик и така ми се роди идеята за електромобила...

Не ме замеряйте с камъни - ще си довърша сенатора :lol: и тогава...
toshko
 

Мнениеот Alexander_Burdin » 22 Апр 2009, 15:56

Тва е много интересно още по-интересно е от къде ще се сдобиеш с компонентите да го сглобиш.
Аз като гледах един ден сравнения м/у два мотоциклета драгстери единя беше ел направо останах ей така :shock: значи разходите за ел драгстера бяха 2.14 $ за целия ден за "гориво"

Аз лично бих се интресувал как ли ще се отрази постояния въртящ момент на една дрифтачка .и ще е много гот да покарам днеска за 10$ и да стопя 20 чифта гуми.

Успех от мен и ако има някаква информация за елдрифтмобил моля сподели я.
Аватар
Alexander_Burdin
 
Мнения: 246
Регистриран на: 20 Апр 2009, 21:24
Местоположение: Исперих

Мнениеот anastas83 » 22 Апр 2009, 23:28

тва е саита на брат ми :D ако нешто може да питате и мен 8)
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот fixxer » 23 Апр 2009, 09:45

Ти Тошко се захващаш с поредния обречен проект, който дори неможеш да финансираш... и какви са тия избушени електромотори... бъдещето е в Hi-Pa http://www.pmlflightlink.com http://www.hipadrive.com/ и тук можеш да поразгледаш - http://www.lightningcarcompany.co.uk

И да допълня че е най-добре да си купиш един тролей и да му се радваш
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот Гост » 23 Апр 2009, 12:03

fixxer написа:Ти Тошко се захващаш с поредния обречен проект, който дори неможеш да финансираш... и какви са тия избушени електромотори... бъдещето е в Hi-Pa http://www.pmlflightlink.com http://www.hipadrive.com/ и тук можеш да поразгледаш - http://www.lightningcarcompany.co.uk

И да допълня че е най-добре да си купиш един тролей и да му се радваш


Не съм се захванал още, не виждам кое му е обреченото - най-простия вариант е акумулатори, мощен реостат и мощен електродвигател, за финансирането не ми е ясно кой е по на ясно дали мога - Аз или Ти :shock:

Да не говорим, че в мобилето се продава електрическа баничарка Рено за 10.000, която ако я купя моментално получавам евтин и безшумен градски автомобил :wink:

Ако си спомняте през 60-те и 70-те е имало страшно много от зелените малки самосвалчета които оригинално са електрически :idea: - използвани са за зареждане на магазини в центъра и много други неща... има запазени и работещи и до днес... без никакви ремонти... 30-40 години... :idea: някои са още електрически, други са преоборудвани с малки дизелови двигатели...

Колкото до сенатора- на една кутия за въздушен филтър и едно монтиране на мегаскуирт съм от завършването му :D - профила за кутията е сгънат вече на абкант и даже съм отрязал две от 4-те страни... за съжаление не ми достига времето...
Гост
 

Мнениеот Гост » 23 Апр 2009, 12:07

Само да допълня... вариантите освен тези мотори Костов закоито става въпрос са доста :P например Елмот :wink: - първите в света с конусовиден ротор който е по-ефективен при оказване на спирачна сила и рекоперация на ток... Елмот е бил част от телферния мега завод който си е имал (и още си има) дори доменни пещи за да произвежда метала от който се отливат статори и ротори за моторите и дори корпусите на телферите... а капацитета на завода е бил достатъчен да задоволи световното потребление на телфели при условията на ядрена война :shock: - факт.
Гост
 

Мнениеот Alexander_Burdin » 23 Апр 2009, 13:12

:roll: хич да не е те "хапе кучето" :) а този сенатор :? за какви цели ще е?
Аватар
Alexander_Burdin
 
Мнения: 246
Регистриран на: 20 Апр 2009, 21:24
Местоположение: Исперих

Мнениеот Toshko » 23 Апр 2009, 13:32

Alexander_Burdin написа::roll: хич да не е те "хапе кучето" :) а този сенатор :? за какви цели ще е?


За същите за които си купих Мустанг :lol: само дето няма да ме дразни и да се ядосвам, има шумоизолация :lol: , звучи добре, а не се дере като гладен тигър, автоматик е и не трябва да ръчкаш някакви скорости дето са толко дълги че по път със завои стоиш само на трета :lol: и от време на време втора... освен това с него няма опасност да се очистиш при дрифт с 80 до 120 защото просто не дрифти с тази скорост...

За всякакви - с него бих участвал в дрифт шампионата или както там се казва... позволява майсторско шофиране при запазване на пълно спокойствие - мога да си напиша името с него, да се подпиша и накрая да врътна даже и точката на подписа си...

Правя го от люов към техниката и правенето на нещо - идва ми отръки когато обаче имам време и си обичам колата, намирам я също така и за красива...

Вече даже съм готов да я дам на някой да я довърши, но за съжаление моя майстор е много зает и се лигави - приемам всякакви предложения - има да се прави въздушна кутия, да се монтират радиаторите на чарджкулера и двете помпички, да се опъне изпускателната система от даунпайпа назад (имам гърнета, тръби, колена, стойки, тампони всичко на 70мм по мои чертежи са гърнетата), да се монтира едно допълнително радиаторче, да се смени масления радиатор (и сега си има и си имам и нов със все тръбите и т.н.) и да се върже и настрои мегата, която вече е в кутията на джетроника и е с оригиналната му букса... а да и датчик за ТПС и въздух и стъпково моторче - и тях ги имам и соленоида за управление на уейстгейта също го имам и мегата ми управлява стъпков мотор и буст...

Ако някой знае колко време ще му отнеме без настройката - да пита допълнително или да казва колко струва...

Тенекеждия и бояджия съм си намерил - стиснали сме си ръцете и човека само чака да му закарам движеща се кола.

п.п. абе ще я използвам за всичко за каквото става :D
Toshko
 

Мнениеот Alexander_Burdin » 23 Апр 2009, 14:13

:) Не ти остава много имаш ли някакви кадри как върви ?
Аватар
Alexander_Burdin
 
Мнения: 246
Регистриран на: 20 Апр 2009, 21:24
Местоположение: Исперих

Мнениеот Гост » 23 Апр 2009, 15:54

Alexander_Burdin написа::) Не ти остава много имаш ли някакви кадри как върви ?


Нямам - преди имах един страхотен клип на едно шосе с възвишения и падини - идеално право...

Аз съм в Сиера 2.0 двуваловата, отзад е сенатора с пуснат мигач да изпреварва и светнати халогени 8) ... Сенатора свири с клаксон и двамата даваме газ до дупка от 60... :lol: :shock: :?

Сиерата не е никак бавна :wink: сенатора минава с трясък та чак запушва микрофона и докато аз със сиерата развия 120 вече се вижда как вече се е спуснал по нанадолнището, изкачиел е отсрещния баир и точно изчезва... като стигнахме до там след известно време движение с пълна газ камерата показва как шосето напред е чисто и няма и следа от сенатор... - е те така върви :P с 200 където му кажеш...

***********

Ами да кажи-речи всичко ми е направено инсталирани са всевъзможните сонди, изпускатели, датчици, тербо, води, по-голям воден радиатор, дупки в капака, маслена помпа, абе страшно много неща, по-големи спирачки, дюзите съм преработил, бензиновата помпа е друга и т.н. и т.н. та чак до друга скоростна кутия и диференциал...

ама тия маркученца и врътни и филтри не знам до кога ще се разправям с тях... да не говорим че аз поради липсата на опита на истински монтьор измислям някакви неща дето никъде не съм ги виждал, па ги чертая па то после се оказва друго па аз съм мислил едно... като съм гледал истински майстор как се справя си е доста по-бързо и ефективно... аз утрепах 6 часа само за да си сложа датчика за положение на коляновия вал, а преди това с новото колело (такова със зъбци 61-2 май беше) което имплантирах прецаках шпонката на коляновия вал и семеринга та и това съм поправял :lol:

Аз разбирам от двигатели и турбини и други такива карантии като се сблъскам с периферията и ми става лошо :lol:
Гост
 

Мнениеот Гост » 07 Май 2009, 13:55

Понеже позачитам отворените проекти ще кажа само едно за темата на Joreto - Мерцедеса е е бати колата! - може да звучи като изказване на някой селянин дето друго не знае ама го казва някой който има два опела и се чувства напълно предаден от тая сбъркана марка която никога не е била наясно дали иска да прави коли или баничарки и има не повече от 3-4 свестни модела... (Адмирал, Сенатор, Омега и Астра от старите...)..

При мери - трябва ти колектор - на ти колектор от дизел, искаш свястна глава и здрави бутала - имаш си по рождение, абе всичко!

Искам да питам какво точно е турбото на Joreto? Гледам че има противопомпажни отвори, а не е много голямо... някаква съвременна разновидност на голямо Т3 (60, супер 60) или нещо друго е?

А тия мотори искат по-бедни смеси защото са с относително къси и бавни валове с доста малко презастъпване... Освен това мерцедесите разчитат доста на подобряване на пълненето от смукатели и изпускатели, така да се каже 20-тина от 180-те му коня са в ауспусите (9.2:1 просто не е достатъчно за 180-185 коня при под 6000 оборота и нормално пълнене за двуклапанен мотор от порядъка на 75-80% ВЕ :wink: )

- това води до логичния извод че изпускателната фаза е или равна или малко по-дълга от смукателната и продължава доста до късно, разчитайки на пулсации в ауспусите... (затова мери пее така с оригиналните чугуни и гърнета)

- което ако е вярно би трябвало да ни подсети че трябва да дадем разпределителния вал малко в предварение, това ще облекчи и работата на гарнитурата и на турбото...
Гост
 

Мнениеот Joreto » 07 Май 2009, 18:01

Турбото е китайка т3/т4 със следните характеристики ->

.50 A/R Compressor
Compressor Wheel : Exducer: 3" , Inducer:2"
.63A/R Turbine
Turbine Wheel : Exducer: 2.2", Inducer:2.58"

Тези противопомпажни отвори са по-скоро за парлама при тези турбина. Честно казано аз съм много доволен от този мотор, доста по-запазен е от предишния и според мен тегли доста повече от 2.5-16в-то при едно и също налягане.

Валчето още не е пипано защото първо искам да изчистя всички дефекти които покаже мотора тъй като доста време е седял без да се кара и след това може да се развърти да видим какви ще са резултатите.
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Гост » 07 Май 2009, 18:15

Да знаеш че на тоя дъртугел чугуна на блока му е така узрял че повече няма да мръдне!

Сенатора ми е изтребил барем 3 комплекта бутала а блока си стои като твоя с оригиналния хонинг :lol:

Изхода на тая турбина е за до или около 300 коня за 3.0... ама 300 на тоя мотор се усещат като повече в сравнение с 4 цилиндровите :P

Мога ли да се повозя някой път, че ми е много интересно :P
Гост
 

Мнениеот Joreto » 07 Май 2009, 18:26

Мен блока не ме притеснява, това което очаквах беше да замине гарнитурата и някой и друг семеринг да почне да тече. Казват ,че тези турбина стига за ~350whp или ~400 на вала ама ще се види ако/когато се качи на дино (пък и от времена и терминална скорост на 402м). За момента целта е да постигна показателите на Турбо Техникс и Mosselman ~ 280 - 300 кс на вала при ~ 0.5 , като най-важното е да е надеждна ;)

П.П. за возенето няма проблем, който не е поискал него не съм возил :P
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Гост » 07 Май 2009, 18:42

Това за конете го казвам с оглед разпределителния вал и оригиналните изпускатели... мотора е направен да диша свободно...

Ако го дадеш в предварение и сгъстиш колата на 9.4 или 9.6 и с още малко по-голяма турбинна част нямаш никакъв проблем за 400 коня...

Ама аз лично за 400 коня бих пуснал 2 стотни на финен хонинг :roll: - нещо от тоя сорт и масло 10W60 и сегменти със съобразен с увеличената обиколка ключ...

Ама мисля че ти опитно ще го напипаш до къде може с това турбо и с вал на белег...
Гост
 

Предишна

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

cron