Здрасти на всички! Казвам се Юли и от година и нещо живея в Чикаго.
Професионално се занимавам с писане на софтуер, а модването на коли и спортното каране са ми хоби.
Тази MX5 я имам вече 8 години и от ден 1 не съм се спрял да я човъркам. Много части са минали през нея и общо взето почти няма болт който да не съм развил по една или друга причина.
За шофирането: В началото повече ходех на писти, но напоследък се отдавам предимно на автокрос - предизвикателството за учене на ново трасе всеки път и огромното количество завои е просто краста
Последния сезон го изкарах със състезанията в Чикагския MX5 клуб, но понеже беше най бързата кола сред MX5 и 1-ва или 2-ра overall май надигат глас следващия сезон да ме "заточат" в отделен си клас
За колата: Конфигурацията в момента (по основните неща): Eaton компресор, AEM EMS компютър, AEM TwinFire кондензаторно запалване с бобини на всяка свещ, Aquamist метанол/водна инжекция, амортесьори правени по поръчка oт Jay Morris в Ground Control/Advance Design
Това са по-главните неща. Иначе ако се впусна в детайли на тема бушинги, щанги, пружини, амортесьори, куулери на масло, електроники сигурно мога цял ден да разказвам
Обичам не да купувам готови китове за инсталация, а да си вземам отделни модулчета и сам да си измислям кое как да инсталирам и монтирам.
Когато не съм омазан целия в масло въртейки гайки и болтове под колата, нормална картинка е да ме види човек с 3 лаптопа седейки до колата - на единия върви софтуера на ECU-то, на другия осцилоскоп вързан към разни сензори, запалването и инжекторите, а на третия програма която аз съм си писал да симулира какви импулси генерират сензорите на коляновия вал и разпределителните валове, та да си мисли ECU-to, че двигателя се върти и всичкото това за да си проектирам поредния нов начин по който да управлявам ECU-то от двигателя. Т.е. в електрониките на двигателя вече нищо заводско не е останало.
Снимки онлайн нямам много. Само ей тук едно албумче от преди няколко месеца. Един приятел измисли джантите (точен офсет за MX-5 и да запълват наличното мястото под калниците изцяло), после ги поръча да ги отлеят малките Китайчета и като пристигнаха обещах да му направя малко снимки на последното състезанеие как стоят на колата:
http://picasaweb.google.com/mx5files/94 ... #slideshow
Сандо ми каза за този форум и като разбрах, че има такова сборище на БГ ентусиасти, доста се зарадвах.