Митака - Dominic_6

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

ВОТ

ДА
19
83%
НЕ
4
17%
 
Общо гласове : 23

Митака - Dominic_6

Мнениеот dido » 27 Окт 2008, 17:29

Пускам му кандидатурата за приемане, дано да се увенчае с успех, че по проекта сигурно ще има доста въпроси. Колата е Audi Coupe 2.8 quattro, някои са го виждали на последното неосъществено италианско в Калояново. От вчера двигателят е свален и се почна - буталата и биелите ще са ковани, днес трябва да са им взели точните размери и да се поръчват. За надува ще се грижи лисхолм компресор (винтов) IHI от Мазда Кседос 9, като още го мислим къде ще се монтира - дали на мястото на климатика (който излита с 200) или отгоре на мястото на въздушния филтър. Другите работи той сам ще си ги каже.
Прикачени файлове
26102008161_resize.jpg
26102008161_resize.jpg (469.49 KiB) Прегледано 31558 пъти
26102008166_resize.jpg
26102008166_resize.jpg (427.62 KiB) Прегледано 31549 пъти
26102008167_resize.jpg
26102008167_resize.jpg (339.74 KiB) Прегледано 31545 пъти
26102008179_resize.jpg
26102008179_resize.jpg (416.49 KiB) Прегледано 31554 пъти
Последна промяна dido на 28 Окт 2008, 17:29, променена общо 1 път
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Гост » 27 Окт 2008, 18:41

аз съм за
Гост
 

Мнениеот 75 turbodelta » 27 Окт 2008, 18:49

Anonymous написа:аз съм за

чи добре ко :lol:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Dominic_6 » 27 Окт 2008, 23:43

Здравейте, казвам се Димитър Михайлов и съм от Пловдив. На 25 години съм и колите са ми хоби откакто се помня. Завършил съм Механо-техникум стругарофрезист, а в момента работя в склад за неръждаеми материяли като програмист и оператор на лазер и плазма.
Общо взето постоянно съм около машини, но колите са ми страст и много бих се радвал ако ме допуснете в вашето общество. Накратко за проекта ми: той сега тепърва започва с ковани бутала и биели по големи инжектори(440сс)и както спомена по горе Дидок, винтов компресор IHI. За по нататък сам предвидил полеуретанови тампони и коилоувъри. Засега е това, зора ми е да я запалим и да трагне, а после вече ще надграждаме и настроиваме.

Поздрави: Dominic_6

П.П.: Имам още доста да разкажа за себеси, но по нататък
Dominic_6
 

Мнениеот gad3n » 28 Окт 2008, 18:39

момчето го познавам и се е захванало сериозно с проекта от мен глас ЗА
PuntoPower :)

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Аватар
gad3n
 
Мнения: 291
Регистриран на: 10 Юли 2006, 22:38

Мнениеот OSRacing » 28 Окт 2008, 18:53

Има ЗА с две ръце и от мен, уцелил е колата, мотора, но не и компресора. нищо има време за всичко. Петък ще наминавам към вашия край, в Пловдив има доста ентусиасти, но колегата Димитър е захванал проект с много потенциал за развитие. ОТНОВО ЗА!!!

П.С. Как ще се справяте с надува? друга електроника предполагам?
Изображение
Аватар
OSRacing
 
Мнения: 237
Регистриран на: 31 Окт 2007, 15:36
Местоположение: София

Мнениеот Cordoba16vt » 28 Окт 2008, 19:03

ъъъ

какво е уцелил на мотора :oops:

Сори редактирах си грешката...
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот dido » 28 Окт 2008, 21:30

OSRacing написа:Има ЗА с две ръце и от мен, уцелил е колата, мотора, но не и компресора. нищо има време за всичко. Петък ще наминавам към вашия край, в Пловдив има доста ентусиасти, но колегата Димитър е захванал проект с много потенциал за развитие. ОТНОВО ЗА!!!

П.С. Как ще се справяте с надува? друга електроника предполагам?
Скоро ще се разбере дали ще можем да минем само с ремап на оригиналното ЕКУ или ще се минава на мега.
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OSRacing » 28 Окт 2008, 23:50

ЕМИ щото яде много бой попринцип :) не е като 2.2 ма поне мое му се сложи мега, че я иди мапвай 5-так с мега.... :shock:
Изображение
Аватар
OSRacing
 
Мнения: 237
Регистриран на: 31 Окт 2007, 15:36
Местоположение: София

Мнениеот dido » 29 Окт 2008, 09:07

Бай дъ уей, мегата може ли да управлява тва запалване?
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Cordoba16vt » 29 Окт 2008, 10:30

Cordoba16vt написа:



че попринцип е здрав бая и отнася много бой, е не е като 2.2 ма за 2.2 нема електроника, па после нема мапване...



това не съм го писал аз , заклевам се !

:shock:
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот j1v » 29 Окт 2008, 10:35

Ха така ... ми като за начало можеш да си смениш паролата, а после да се замислиш на кой си я давал или кой ти бара у пц-то :lol:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот dido » 29 Окт 2008, 11:18

По-скоро някой вместо "цитат" е натиснал "промени" :lol: щото вчера го нямаше. Ако той сам си беше променял мнението (или някой друг от неговия акаунт), щеше да го пише отдолу.
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ICI » 29 Окт 2008, 13:42

и аз съм ЗА, на Калояново се видяхме и има сериозно отношение към проекта си.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот dido » 29 Окт 2008, 16:47

Потвърждавам за сериозните намерения към проекта. Освен това съм длъжен да кажа, че винаги ми е помагал много, особено що се отнася до изрязването на някой детайл на лазера.
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OSRacing » 29 Окт 2008, 18:04

Аз съм този с промени-то..... леле много съм прост......................... извинявам се
Изображение
Аватар
OSRacing
 
Мнения: 237
Регистриран на: 31 Окт 2007, 15:36
Местоположение: София

Мнениеот Cordoba16vt » 29 Окт 2008, 18:38

OSRacing написа:Аз съм този с промени-то..... леле много съм прост......................... извинявам се




:axe:


:lol:

оглупех това като го видях сабайле :)



(сори за спама ама не можах да се въздържа)
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот Cordoba16vt » 29 Окт 2008, 18:56

dido написа:Бай дъ уей, мегата може ли да управлява тва запалване?


не, не може

аз съм за и Бат Живко , кога ще ми дадеш гластност тук в таз партия :)

:partyman: :partyman:
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот dido » 29 Окт 2008, 19:16

Cordoba16vt написа:
dido написа:Бай дъ уей, мегата може ли да управлява тва запалване?


не, не може

аз съм за и Бат Живко , кога ще ми дадеш гластност тук в таз партия :)

:partyman: :partyman:
Демек вариант е да се мине на EDIS6 с VR датчик :roll: . Тва в случай, че решим да разкараме оригиналното ЕКУ, де.
Изобщо, засега въпросът с електрониката е малко мъгляв. Първо да оправим железата, пък електрониката после. За бутала засега сме се спрели на Woessner, биелите клонят към Integrated Engineering (и двете по предложение на Ицо - gad3n, там той движи работите). Маховикът така или иначе е за смяна, щото е демпферен и нещо се е прецакал, та ще поръчаме една Фиданка. Съединителят ще е ТАКЪВ (засега имаме добри отзиви за такъв сложен на едно американско Allroad 2.7t) с притискател LUK, лагер SACHS, пък керамиката ква е идея си нямам. Дюзи 440сс вече има благодарение на Callahan. Powerflex тампоните аз съм поел ангажимента да ги поръчам, ама съм мноооо сериозен :oops: . Компресора вече писах че го има, благодарение на jamie, а кулера е от Спринтер. Койлоувърите още не сме ги измислили.

П.П. Орлине, какво не му харесваш на компресора?
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Dominic_6 » 29 Окт 2008, 19:42

Здравейте, много бладаря на Дидо, че ги написа тези работи вместо мен. Доста време би ми отнело ако трябваше да ги пиша аз. Както написах по-горе: със средно образование(прост стругар) съм и ме няма много много с компютрите все още, макар че полагам доста усилия в тази посока. За мое съжаление съм зле и с английския и все още съм като кълвач на бетонен стълб като седна пред клавиатурата. Това знам, че може да е само в мой ощърб но не смятам че е най-важното за перформанс-тунинга.
Благодаря на всички мои приятели които ми помагат да осъществя тази моя мечта(проекта ми).
Благодаря и на тези които гласуват за мен и вярват че от моят кошник ще излезе расов бегач. Аз ще се постарая, а в последствие ще видим какво ще се получи.

Поздрави: Dominic_6
Dominic_6
 

Мнениеот vinitu » 30 Окт 2008, 10:53

и от мене за
vinitu
 

Мнениеот COSWORTH-2 » 30 Окт 2008, 12:36

vinitu написа:и от мене за
Ми ок. Щом така си решил :lol:
COSWORTH-2
 
Мнения: 16777214
Регистриран на: 07 Яну 2010, 14:29

Мнениеот Dominic_6 » 03 Ное 2008, 15:44

Колеги, моля дайте някаква идея откъде мога да си поръчам ковани бутала дето да станат за моя мотор(AAH) 2.8 V6? Само те ми са проблемни за намиране. Филма с тоя мотор е голям. Ако някои има идея откаде моля да каже?!
Dominic_6
 

Мнениеот dido » 07 Ное 2008, 17:06

Буталата ше са висеко, че вьоснер са ебават и нямат такъв модел
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dido » 15 Ное 2008, 18:30

Нещо май активно гласуващите са значително намалели. Последната седмица нямаме нито един глас пуснат. Дайте да видим ше влиза ли, няма ли?
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Следваща

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта

cron