Leo - CynepMEH - ПРИЕТ

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Вот

Да
15
83%
Не
3
17%
 
Общо гласове : 18

Leo - CynepMEH - ПРИЕТ

Мнениеот j1v » 08 Окт 2008, 11:36

По-късно ще си пусне "представяне"

http://www.drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2019
Последна промяна j1v на 21 Окт 2008, 11:08, променена общо 1 път
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот CynepMEH » 08 Окт 2008, 12:11

Здравейте.

Казвам се Леонид, викат ми Лео. На 27 години, работя като Уеб дизайнер. От София съм.

Запален съм по колите от скоро, за разлика от повечето. Има-няма 4-5 години. До скоро се занимавах предимно с кар аудио - имам няколко призови места по състезанията на ЕММА - качвал съм се на всички стъпала на стълбичката на призьорите.
Преди година купих 1999 Mitsubishi Eclipse GS. Европейска версия на втора генерация с атмосферен 4G63 двигател. 141 коня / 177 nm въртящ момент. За съжаление тези коли са много тромави поради теглото си - 1395 кг по документи, а и с музиката която монтирах се качиха между 70 и 100 килограма.

Реших да я турбинирам. В последствие се счупи мотора - скъсан клапан точно на средата. Така и не разбрах защо. Намерих си нов мотор - турбо от 1991 година. Оказа се, че съм ударил бинго, защото моторът беше редкия 6-болтов. С брутални биели и бутала, издържащи 25 конски сили повече от останалите, същевремено с огромни портове на главата в сравнение с по-късните еклипси.

Последва 7-месечна сага по поставянето на мотора и връзването на електрониката. Купуване на липсващите чаркове от щатите. Попадна ми купе от еклипс същата година като мотора, което беше липсващото звено. Изкарах инсталацията на моторната електроника и други дреболии, които ми помогнаха за завършване на проекта. Мисля, че такъв проект досега не се е осъществявал по света (четох в един руски форум за подобен, но прекъснат). 6-болтов мотор от 1ген, във купе от 2ген с електроника от 1ген. В крайна сметка се получи. Това, което е хубаво е, че моторът си работи с неговото ЕКУ т.е. 100% съвместимост.


ЦЕЛТА МИ Е СТРИЙТ КОЛА.
Съпоставима с бързи бегачки. Устрмен съм към 4х4 купе, от което да трансплантирам системата за задвижване. След това очаквам 400-500 коня на колелата, бууст около 1.5-2 бара. Дали ще се получи - не знам. Това ще опитам да направя.

При евентуален неуспех при намирането на 4х4 купе ще се задоволя с 300 коня на предно.


Ето и перформънс промените по колата ми в момента.

мотор
- турбо мотор 1г, 6 болтов
- 2g MAF sensor
- Manual Boost Controller
- 2g Turbo fuel pump
- K&N High flow air filter
- NGK Spark Plug Wires
- 2g Throttle body elbow
- 2g o2 housing
- Protane motor mount inserts
- EGR е премахнат
- AC е премахнат
- Balance shafts са премахнати

електроника
- 1G Socketed EPROM ECU
- EPROM chip for 2G MAF
- Ostrich 2.0 chip emulator, който ще смени чипа
- TunerPro RT (real time tuning software)
- Palm 3x за логване (кабелчето за връзка лети в момента)
- Stewart Warner Boost/Vacuum gauge (40PSI/-30 InHg)

задвижване
- Fidanza Aluminum flywheel (от алуминий 4-5 килограма срещу 9-10 сток)
- ACT 2100 pressure plate
- ACT street clutch
- Energy Suspension shifter polyurethane bushings

окачване
- Energy Suspension HyperFlex kit
- 17" Gia Cuzzo Reflexx Premium Silver
- 225x45 ZR17 Yokohama S306
CynepMEH
 

Мнениеот Гост » 08 Окт 2008, 12:13

П.С. малко подвеждащо написах по-горе. Моторът се счупи без да е пипан - атмосферен, а не защото съм го турбинирал :)
Гост
 

Мнениеот INTEGRALE » 08 Окт 2008, 15:08

Снимки :roll: :roll: :?: :?: :?:
Аватар
INTEGRALE
 
Мнения: 359
Регистриран на: 10 Мар 2007, 14:08
Местоположение: София

Мнениеот CynepMEH » 08 Окт 2008, 15:25

Разбира се :)
надявам се да са достатъчни

ето как изглеждаше мотора преди:
Изображение
Изображение

ето какво ме занимаваше от февруари до скоро
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
CynepMEH
 

Мнениеот kormev » 09 Окт 2008, 09:23

И от мен ЗА :)
Изображение
Аватар
kormev
 
Мнения: 160
Регистриран на: 10 Сеп 2007, 23:06
Местоположение: София-Благоевград

Мнениеот bib4o » 09 Окт 2008, 10:17

нямам право на глас, но съм ЗА с две ръце
bib4o
 
Мнения: 36
Регистриран на: 21 Авг 2007, 12:32

Мнениеот 75 turbodelta » 09 Окт 2008, 11:05

bib4o написа:нямам право на глас, но съм ЗА с две ръце

мръсни сектанти :lol: подушиха се и глеи ко става 8)
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот CynepMEH » 09 Окт 2008, 12:28

bib4o написа:нямам право на глас, но съм ЗА с две ръце


Бибчо и ти ли си с еклипс. Това ЕКУ от снимките да не е твоето ;)
CynepMEH
 

Мнениеот bib4o » 09 Окт 2008, 12:49

ама как само ме разконспирирахте дее.а :twisted:
bib4o
 
Мнения: 36
Регистриран на: 21 Авг 2007, 12:32

Мнениеот makaveli » 09 Окт 2008, 14:38

Цъкнах на “не” без да искам a исках да гласувам с “ДА”.
SRY
Надявам се е поправимо
makaveli
 
Мнения: 46
Регистриран на: 19 Мар 2006, 21:28

Мнениеот j1v » 09 Окт 2008, 16:53

makaveli написа:Цъкнах на “не” без да искам a исках да гласувам с “ДА”.
SRY
Надявам се е поправимо


ми май не е, ще го имаме впредвид :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот 93TSIAWD » 17 Ное 2008, 00:08

И даже не ми спомена че си кандидатствал, така е като влизам веднъж на 2 месеца...
2013 Mustang GT Premium + GT Track Package

няма вече 2003 530i

бивш проект:
93 Eagle Talon TSI AWD: 12.66@110.8mph с истински състезател зад волана
Аватар
93TSIAWD
 
Мнения: 140
Регистриран на: 05 Авг 2007, 15:35
Местоположение: NJ, USA


Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

cron