от CynepMEH » 08 Окт 2008, 12:11
Здравейте.
Казвам се Леонид, викат ми Лео. На 27 години, работя като Уеб дизайнер. От София съм.
Запален съм по колите от скоро, за разлика от повечето. Има-няма 4-5 години. До скоро се занимавах предимно с кар аудио - имам няколко призови места по състезанията на ЕММА - качвал съм се на всички стъпала на стълбичката на призьорите.
Преди година купих 1999 Mitsubishi Eclipse GS. Европейска версия на втора генерация с атмосферен 4G63 двигател. 141 коня / 177 nm въртящ момент. За съжаление тези коли са много тромави поради теглото си - 1395 кг по документи, а и с музиката която монтирах се качиха между 70 и 100 килограма.
Реших да я турбинирам. В последствие се счупи мотора - скъсан клапан точно на средата. Така и не разбрах защо. Намерих си нов мотор - турбо от 1991 година. Оказа се, че съм ударил бинго, защото моторът беше редкия 6-болтов. С брутални биели и бутала, издържащи 25 конски сили повече от останалите, същевремено с огромни портове на главата в сравнение с по-късните еклипси.
Последва 7-месечна сага по поставянето на мотора и връзването на електрониката. Купуване на липсващите чаркове от щатите. Попадна ми купе от еклипс същата година като мотора, което беше липсващото звено. Изкарах инсталацията на моторната електроника и други дреболии, които ми помогнаха за завършване на проекта. Мисля, че такъв проект досега не се е осъществявал по света (четох в един руски форум за подобен, но прекъснат). 6-болтов мотор от 1ген, във купе от 2ген с електроника от 1ген. В крайна сметка се получи. Това, което е хубаво е, че моторът си работи с неговото ЕКУ т.е. 100% съвместимост.
ЦЕЛТА МИ Е СТРИЙТ КОЛА.
Съпоставима с бързи бегачки. Устрмен съм към 4х4 купе, от което да трансплантирам системата за задвижване. След това очаквам 400-500 коня на колелата, бууст около 1.5-2 бара. Дали ще се получи - не знам. Това ще опитам да направя.
При евентуален неуспех при намирането на 4х4 купе ще се задоволя с 300 коня на предно.
Ето и перформънс промените по колата ми в момента.
мотор
- турбо мотор 1г, 6 болтов
- 2g MAF sensor
- Manual Boost Controller
- 2g Turbo fuel pump
- K&N High flow air filter
- NGK Spark Plug Wires
- 2g Throttle body elbow
- 2g o2 housing
- Protane motor mount inserts
- EGR е премахнат
- AC е премахнат
- Balance shafts са премахнати
електроника
- 1G Socketed EPROM ECU
- EPROM chip for 2G MAF
- Ostrich 2.0 chip emulator, който ще смени чипа
- TunerPro RT (real time tuning software)
- Palm 3x за логване (кабелчето за връзка лети в момента)
- Stewart Warner Boost/Vacuum gauge (40PSI/-30 InHg)
задвижване
- Fidanza Aluminum flywheel (от алуминий 4-5 килограма срещу 9-10 сток)
- ACT 2100 pressure plate
- ACT street clutch
- Energy Suspension shifter polyurethane bushings
окачване
- Energy Suspension HyperFlex kit
- 17" Gia Cuzzo Reflexx Premium Silver
- 225x45 ZR17 Yokohama S306