shopaza

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

ВОТ

ДА
17
52%
НЕ
16
48%
 
Общо гласове : 33

shopaza

Мнениеот Гост » 21 Сеп 2008, 23:52

На доста от хората съм познат от тунинг.бг с някой от тях се познаваме лично.Та сега накратко за мен.Аз съм младеш на почти 19 години който го влече тунинга на автомобили.И така страста ми по високите скорости и тунинга започна като бях още на 12 тогава започнах даходя при чичо ми в неговия сервиз.Той беше състезатал по мото бол и правеше и тунинговаше коли.Та от тогава дойде мойта страст по колите.Запознах се преди няколко години с хората от TN MOTORSPORT който имат един ситроен АХ на божурище и от тогава покрай тях понаучих някой неща и тънкости за което съм им доста благодарен :ok: И се заехме с един приятел и екипа на TN MOTORSPORT да правиме сегашния проект БМВ-то беше Е30 М20Б20 мотор лабав отсякаде.Здобихме се със М20Б25 направихме конверсията и го сложихме в купето сложихме и шпер 3.46 малко прасе и от тук започна сичко ето така изглеждаше в началото.
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767461
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767485
Тук на следващия ден след като се боядиса пресно пресно излезнало от камерата
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767505
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767524

Обаче за лоша беда след даване една неделя на газ на пистата колата скуса изпускателен клапан и то не като се даваше газ а като се паркираше колата.
Ето последствията.
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767649
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767660
Буталото беше доста засегнато но за щастие нямаше надрано по цилиндъра.
И от тук почнаха лудостите.
Решихме да го правиме 2.7.Намерихме перфектен кол.вал от 2.4 турбо дизел кован як здрав :D блока го свалихме с 2мм-а здобихме се с биели 130мм-а от М20Б20 неговия си оригинален мотор какъвто си беше.буталата бяха сменени и бяха от тези дето са със по голямата степен на згъстяване 9.5:1 оригинално.А със дизеловия вал го дават 10.5:1 маховика го изпртихме в кърция да се олекоти.и сега е олекотен с 15% и е балансиран.Почнахме да портваме главата и се оказа че е доста зле и е изпасана много и постоянно излизаха дупки.Доста търсихме глава но все бяха доста зле.Накрая се принудихме и поръчахме от германия оригинална чисто нова да купиме.Излезна ни 1400 лева с безброй отстъпки.През това време почнахме да правиме по старата глава дросели
Ето снимки.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767754
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767768
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767785
Направихме ги от карбуратори имаше хиляди мъки тук докато ги напаснеме и докато изрежеме сичко излишно на фреза и да запълниме ненужните дупки и да ги направиме да са перфектни.Ние търсихме от М5 да сложиме ама неможахме да намериме читави.
А през това време пристигна и новата глава :dancing:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767823
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767839
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767843
Дойде така както се вижда на снимката в кашона.
И се започна стъргането и пиленето
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767851
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767931
Оригинално размера им е 35мм-а а след растъргването станаха 39мм-а
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767933
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767935
Тук главата е със новия си вал който е 276 градуса правиха го в гърция заедно със маховика.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767859
Почна се едно търсене на хубави колектори за атмосферен двигател но сичките бяха адски лешове раждясали с едни грозни заварки и едни дествени дупки на 36мм-а :lol: Но един ден случайно докато се ровех да търся намерих една обява на един пич от БМВ форума който продаваше такива колектори нераждаеми на 39мм за М20Б25 на супер цена която беше близко до подарък за тези колектори.Поръчахме ги и на следващия ден дойде очакваното обаждане от Куриера че имаме пратка отидохме взехме я и какво да видиме.Беше още по добре от очакваното.БЯХА ПЕРФЕКТНИ.
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7770683
Почна зглабянето генерацията беше изцяло на Ф76 нераждавейка само с крайно гърне правено в гърция по поръчка
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767962
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767967
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767968
Ето тука малко снимка отдолу сондата как е захваната.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767973
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767979

Тук вече зглобихме мотора и сложихме изпускателите.Много са красиви :giggle:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767941
Тук вече готовите дросели със реила и наредени дюзи и пуснати кабели за електрониката.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7770946
Тук вече сичко е на колата наредено и започва великото окабеляване.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7770949
Електрониката е подобрена версия на МС пак е на базата на МС но с подобрения правени от TN MOTORSPORT
Тук вече сичко е окабелено и сме готови да настройме и да запалиме.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767951
А ето и първото му глъдки въздух
http://vbox7.com/play:f8f2ad07.
А ето и малко актуална информация Гте-ка какво показа след пълното настройване на колата.
402m - 13.84 sec term. speed 169km/h 0 - 100 5.71sec TN MOTORSPORT

Ето малко клипове от стартове с БМВ-то
Ето един наскоро нашумял клип с една астра Ц20ХЕ комби .Тук имаше старт но НЕ за да видиме кой ще бие а да се види каква е разликатавъв вървенето.Дадохме и 50 метра пред нас да е и на финала бяхме 50-60 метра пред нея.В БМВ-то бяхме 2-ма оператор бях АЗ а "пилота" беше собственика на колата.
http://vbox7.com/play:f24e6106
А това е клип със набирането му 0/100
http://vbox7.com/play:aab91ccc
А тук малко фън :D
http://vbox7.com/play:205d8260
http://vbox7.com/play:0a2b5b8f
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7768590 :lol: :D
Тук и лънча така нагласихме
http://vbox7.com/play:755debde
http://vbox7.com/play:5c6242a0
Тук старта е с доста вървежна астра Ц20ХЕ със смукателите от на миро корсата старите.Астрата и тя е със МС.
http://vbox7.com/play:0f5aeac3

Сега поръчахме най-големия вал възможен да се изработи за М20Б25 мотора. вала е 308-309 градуса на CAT CAMS дойде до келеша и той ни го изпрати.Получихме го тази седмица и утре ще сложа снимки да го видите.
А сега ето малко снимки на разглобено така :)
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767956
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767958
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767957
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767978
След има няма 5000км-а мотора като го разглобихме не беше мръднал беше се едно сега го зглобяваме.
Обаче има един проблем който неможе да го одстраниме.Направихме алуминиева шайба на ремъка и сичко хубаво обаче след 7000 оборота ремага на генератора се обръща а на хидравликата излиза.От какво може да е това :| :roll: .Та това е на кратко за този проект.Тази седмица ще се правят нови настройки на новия вал и ще има снимков и видео матерял и ново замерване. :)
Гост
 

Мнениеот rabotnika » 22 Сеп 2008, 12:10

Пуснах анкета успех
Аватар
rabotnika
 
Мнения: 312
Регистриран на: 17 Мар 2006, 00:36
Местоположение: Разград

Мнениеот shopaza » 22 Сеп 2008, 18:47

Така днес изпратихме главата да и направят нови легла сичко щото оригинално отигинално ма не пазваха като хората клапаните и....
В прочем се занимавам и с реставрация на мойто съкровище
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=64398
Другата седмица ще си имам фарове и ще го изкарам да му слагам шумо изолация на пода и да му слагам над изолацията нещо и да го позачистя и в КАТ хасково за регистрация 8)
shopaza
 

Мнениеот anastas83 » 22 Сеп 2008, 19:22

тоз е със мойта диагноза ...имам едно 404 за части нещо ако ти трябва :!:
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот shopaza » 22 Сеп 2008, 19:46

само кажи какво имаш.трябват ми доста неща като цяло.Иначе ми трябват кафяви седалки предни и оригиналния мокет имаш ли го и ако да здрав ли е .Нещо за дизелов двигател имаш ли.Окачването имаш ли нещо от него.Маншони за рейката ми трябват :D
shopaza
 

Мнениеот shopaza » 25 Сеп 2008, 12:01

Вчера главата бе говота взехме си я от майстора и днеска или утре ще я зглобиме и я слагаме на колата и започва настройването.
shopaza
 

Мнениеот Shopaza » 25 Сеп 2008, 23:46

Така главата е перфектна утре се слага вала пружини и тнт и се монтира и ще пощракам малко утре с апарата и ще се правят настройки и ще има видео мат`рял
Shopaza
 

Мнениеот paco » 26 Сеп 2008, 10:11

Добре де ама нещо не схващам какво е точно твоето участие в проекта...ти с какво се занимаваш в него?

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот shopaza » 26 Сеп 2008, 23:57

Аз се занимавам в инсталирането на повечето части в изработката имам голям пръст а най голямото което правя е че аз давам идейте и се ровя в интернет за информация и припитвам колеги
shopaza
 

Мнениеот shopaza » 27 Сеп 2008, 00:13

Така ето малко пресни снимки случайно щракнати днес докато се занимавахме с колегата да правиме 2-рия ред дюзи на колата.Главата е зглобена сичко е 6 и утре или други ден ще я сложиме на колата и ще праеиме настройки ако е хубаво времето :wink:
П.С искам да поясня защо говоря в множествено число.Говоря така защото аз работя с отбора с който с общи усилия получаваме този резултат.Мисля че секи има по някой да помага за това аз не говоря че аз съм го направил няма какво да крия и си казвам каквото има 8) РАСО мисля че ме разбра
Ето малко снимки.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7892572
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7892573
Ето и и закачени на главата
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7892574
Ето малко снимки и на главата без капак
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7892576
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7892577
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7892578
shopaza
 

Мнениеот OSRacing » 30 Сеп 2008, 21:25

Няма ли да зачука клапани с тоя вал?
Изображение
Аватар
OSRacing
 
Мнения: 237
Регистриран на: 31 Окт 2007, 15:36
Местоположение: София

Мнениеот Shopaza » 01 Окт 2008, 00:50

Остави че опряха :lol: Гълбаим буталата сега и ще видиме как ще е после ......За сега ще мълча малко докато видиме какво ще направиме с буталцата :wink:
Shopaza
 

Мнениеот VGZ » 01 Окт 2008, 21:03

oò òåëàòà íà êàðáóðàòîðèòå êàòî èçêàðàõòå 2-òà äèôóçüîðà êàêâî ñëîæèõòå âúòðå ? êàòî ñå ìàõíàò âåíòóðèòàòà ñòàâà åäíà ñòúïêà îò 50ìì íà 40 ìì äðîñåë... ìíîãî ñòðàííî å ïîðòíàòà ãëàâàòà .. êîëêî ìì å ìèíèìàëíîòî ñå÷åíèå íà ïîðòà ïðè âîäà÷à ? è êîëêî íà âõîäà íà ïîðòà ...
ñ òåÿ åäèíè÷íè ôèëòúð÷åòà ùå å ïúëíà òðàãåäèÿ .. ïîíå 10-15 êîíÿ íàäîëó :D èíäèâèäóàëíèòå äðîñåëè èñêàò ñâîáîäíî ìÿñòî íàñòðàíè è ïðåä òÿõ ïîíå åäíà äúëæèíà îò ðàäèóñà íà ïîðòà
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот Гост » 01 Окт 2008, 22:07

Наистина има стъпка 50-40. направихме конуси да е по плавно стесняването, порта е 39 мм , а тези филтри бяха само за проба :)
Гост
 

Мнениеот OSRacing » 01 Окт 2008, 22:24

VGZ написа:oт телата на карбураторите като изкарахте 2-та дифузьора какво сложихте вътре ? като се махнат вентуритата става една стъпка от 50мм на 40 мм дросел... много странно е портната главата .. колко мм е минималното сечение на порта при водача ? и колко на входа на порта ...
с тея единични филтърчета ще е пълна трагедия .. поне 10-15 коня надолу :D индивидуалните дросели искат свободно място настрани и пред тях поне една дължина от радиуса на порта


ВъГъЗъ искаше просто да каже еърбокс :lol:
Изкопайте буталата и ще станете като една френска кола дет имаше дупки после, бутала дето са направени, не се пипат, особено кованите, като ги изпилиш и стане едно сгъстяване яко вътре и тръц-дупка.
Изображение
Аватар
OSRacing
 
Мнения: 237
Регистриран на: 31 Окт 2007, 15:36
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 02 Окт 2008, 11:59

Някава друга идея относно "копаенето" на буталата
Гост
 

Мнениеот j1v » 02 Окт 2008, 12:08

Премери си много точно колко е дебело челото. Така наизуст никой не може да ти отговори, не виждам и OSRacing как е толкова сигурен в резултата. Има много коли с изкопани бутала, включително и ковани, които си се движат успешно ;)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот ICI » 02 Окт 2008, 12:50

j1v написа: Има много коли с изкопани бутала, включително и ковани, които си се движат успешно ;)

И то с относително тънки чела :wink:
По-скоро проблем ще е за лято бутало да се изтъни.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Гост » 02 Окт 2008, 13:19

Направи ми впечатление изказването на колегата OSracing който заяви ,че ще има дупки .Дали е вярно или не ще стане ясно по късно.Копаенето ми се видя доста по-добра идея отколкото слагането на дебела гарнитура където сгъстяването ще отиде баш в гъза.Няма смисъл вече да мерим ,буталата бяха обработени снощи .
Гост
 

Мнениеот OSRacing » 03 Окт 2008, 17:38

Колега да не помислиш,че злобея, просто доста често се случва тоя скръбен факт за това казвам, надявам се при вас всичко да си бачка точно и да няма ядове.
Изображение
Аватар
OSRacing
 
Мнения: 237
Регистриран на: 31 Окт 2007, 15:36
Местоположение: София

Мнениеот zlobjul » 03 Окт 2008, 18:42

Ми от мене ЗА :)
Аватар
zlobjul
 
Мнения: 130
Регистриран на: 03 Яну 2007, 21:51

Мнениеот j1v » 03 Окт 2008, 19:51

zlobjul написа:Ми от мене ЗА :)


Като гледам нещата, ще имаме един проект тука, от нерегистриран, а някой ден може и ново гласуване ;)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Shopaza » 04 Окт 2008, 09:58

По принцип колата е почти зглобена вече само картера трябва да се сложи и да се настрой на ново МС-а.Но в момента има много работа в сервиза и няма време да се работи по БМВ-то
П.С искам да попитам тея гласувалии с отрицателен вот какво не им е харесало в проекта или не харесват МЕН лично.По принцип аз несъм от заядливите дето да ходя да се дръгна със тоя и със оня и незнам какво толкова несте харесали на направията на атмосФерното БМВ защото като гледам само аз и j1v до сега тук имаме проект за атмосферна бегачка :lol: Може да съм пропуснал някой проект с което се извинявам :oops:
Shopaza
 

Мнениеот Monster Performance » 04 Окт 2008, 13:04

последно това БМВ чие е :?:

защото невиждам как може да си тук с колата на еди кой си :shock:
нищо лично питам си :(

п.с щото по тая логика пловината Тунинг Бг..са познати на тоя и оня..
Моnster performance

ти и ти покара, заееби ... :-/
Monster Performance
 
Мнения: 508
Регистриран на: 15 Яну 2006, 01:05

Мнениеот shopaza » 04 Окт 2008, 15:49

Колата е на мен и шефа ми в сервиза 2-мата си поделяме работите а иначе ни помагат и колегите от TN motorsport и за това казах не казвам че е моя защо ми е да лъжа че е моя и за това казвам че сме направили кой с каквото могъл помогнал иначе средствата и повечето неща ние със колегата ги правихме :wink: Ако има някой да пита нещо нека не се сраммува ами да пита :partyman:
shopaza
 

Следваща

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron