На доста от хората съм познат от тунинг.бг с някой от тях се познаваме лично.Та сега накратко за мен.Аз съм младеш на почти 19 години който го влече тунинга на автомобили.И така страста ми по високите скорости и тунинга започна като бях още на 12 тогава започнах даходя при чичо ми в неговия сервиз.Той беше състезатал по мото бол и правеше и тунинговаше коли.Та от тогава дойде мойта страст по колите.Запознах се преди няколко години с хората от
TN MOTORSPORT който имат един ситроен АХ на божурище и от тогава покрай тях понаучих някой неща и тънкости за което съм им доста благодарен
k: И се заехме с един приятел и екипа на
TN MOTORSPORT да правиме сегашния проект БМВ-то беше Е30 М20Б20 мотор лабав отсякаде.Здобихме се със М20Б25 направихме конверсията и го сложихме в купето сложихме и шпер 3.46 малко прасе и от тук започна сичко ето така изглеждаше в началото.
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767461
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767485
Тук на следващия ден след като се боядиса пресно пресно излезнало от камерата
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767505
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767524
Обаче за лоша беда след даване една неделя на газ на пистата колата скуса изпускателен клапан и то не като се даваше газ а като се паркираше колата.
Ето последствията.
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767649
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767660
Буталото беше доста засегнато но за щастие нямаше надрано по цилиндъра.
И от тук почнаха лудостите.
Решихме да го правиме 2.7.Намерихме перфектен кол.вал от 2.4 турбо дизел кован як здрав
блока го свалихме с 2мм-а здобихме се с биели 130мм-а от М20Б20 неговия си оригинален мотор какъвто си беше.буталата бяха сменени и бяха от тези дето са със по голямата степен на згъстяване 9.5:1 оригинално.А със дизеловия вал го дават 10.5:1 маховика го изпртихме в кърция да се олекоти.и сега е олекотен с 15% и е балансиран.Почнахме да портваме главата и се оказа че е доста зле и е изпасана много и постоянно излизаха дупки.Доста търсихме глава но все бяха доста зле.Накрая се принудихме и поръчахме от германия оригинална чисто нова да купиме.Излезна ни 1400 лева с безброй отстъпки.През това време почнахме да правиме по старата глава дросели
Ето снимки.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767754
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767768
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767785
Направихме ги от карбуратори имаше хиляди мъки тук докато ги напаснеме и докато изрежеме сичко излишно на фреза и да запълниме ненужните дупки и да ги направиме да са перфектни.Ние търсихме от М5 да сложиме ама неможахме да намериме читави.
А през това време пристигна и новата глава :dancing:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767823
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767839
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767843
Дойде така както се вижда на снимката в кашона.
И се започна стъргането и пиленето
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767851
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7767931
Оригинално размера им е 35мм-а а след растъргването станаха 39мм-а
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767933
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767935
Тук главата е със новия си вал който е 276 градуса правиха го в гърция заедно със маховика.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767859
Почна се едно търсене на хубави колектори за атмосферен двигател но сичките бяха адски лешове раждясали с едни грозни заварки и едни дествени дупки на 36мм-а
Но един ден случайно докато се ровех да търся намерих една обява на един пич от БМВ форума който продаваше такива колектори нераждаеми на 39мм за М20Б25 на супер цена която беше близко до подарък за тези колектори.Поръчахме ги и на следващия ден дойде очакваното обаждане от Куриера че имаме пратка отидохме взехме я и какво да видиме.Беше още по добре от очакваното.БЯХА ПЕРФЕКТНИ.
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7770683
Почна зглабянето генерацията беше изцяло на Ф76 нераждавейка само с крайно гърне правено в гърция по поръчка
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767962
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767967
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767968
Ето тука малко снимка отдолу сондата как е захваната.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767973
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767979
Тук вече зглобихме мотора и сложихме изпускателите.Много са красиви :giggle:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767941
Тук вече готовите дросели със реила и наредени дюзи и пуснати кабели за електрониката.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7770946
Тук вече сичко е на колата наредено и започва великото окабеляване.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7770949
Електрониката е подобрена версия на МС пак е на базата на МС но с подобрения правени от
TN MOTORSPORT
Тук вече сичко е окабелено и сме готови да настройме и да запалиме.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767951
А ето и първото му глъдки въздух
http://vbox7.com/play:f8f2ad07.
А ето и малко актуална информация Гте-ка какво показа след пълното настройване на колата.
402m - 13.84 sec term. speed 169km/h 0 - 100 5.71sec
TN MOTORSPORT
Ето малко клипове от стартове с БМВ-то
Ето един наскоро нашумял клип с една астра Ц20ХЕ комби .Тук имаше старт но НЕ за да видиме кой ще бие а да се види каква е разликатавъв вървенето.Дадохме и 50 метра пред нас да е и на финала бяхме 50-60 метра пред нея.В БМВ-то бяхме 2-ма оператор бях АЗ а "пилота" беше собственика на колата.
http://vbox7.com/play:f24e6106
А това е клип със набирането му 0/100
http://vbox7.com/play:aab91ccc
А тук малко фън
http://vbox7.com/play:205d8260
http://vbox7.com/play:0a2b5b8f
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7768590
Тук и лънча така нагласихме
http://vbox7.com/play:755debde
http://vbox7.com/play:5c6242a0
Тук старта е с доста вървежна астра Ц20ХЕ със смукателите от на миро корсата старите.Астрата и тя е със МС.
http://vbox7.com/play:0f5aeac3
Сега поръчахме най-големия вал възможен да се изработи за М20Б25 мотора. вала е 308-309 градуса на CAT CAMS дойде до келеша и той ни го изпрати.Получихме го тази седмица и утре ще сложа снимки да го видите.
А сега ето малко снимки на разглобено така
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767956
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767958
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767957
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7767978
След има няма 5000км-а мотора като го разглобихме не беше мръднал беше се едно сега го зглобяваме.
Обаче има един проблем който неможе да го одстраниме.Направихме алуминиева шайба на ремъка и сичко хубаво обаче след 7000 оборота ремага на генератора се обръща а на хидравликата излиза.От какво може да е това
.Та това е на кратко за този проект.Тази седмица ще се правят нови настройки на новия вал и ще има снимков и видео матерял и ново замерване.