Поради внесените в последно време промени по приемането на нови потребители , а именно това , че предпожението трябва да бъде внесено от вече приет такъв / като един вид гарант/ си поговорихме с Емо / 1нет / за моя кандидатура.
По простата причина , че все още е лято не го ангажирах да влиза в интернет и да пише от мое име , а ще свърша това сам. А като му остане време да влезне да потвърди по-долу написаното и че не съм бот / както се изразява ж1в
/.
Казвам се Ангел Тончев, на 22 години.
Роден в гр.Ямбол. В момента уча във Варна / ВСУ / специалност международни икономически отношения /нищо общо с коли
/
Автомобилите и автомобилните спортове ме влечат от малък , то това се подразбира от глупостите с които се занимавам де.
Както голяма част от вас - аз също не си вадя прехраната от занимавките ми с коли , а го правя единствено и само с цел да се забавлявам и да помагам на приятели , които също са пленени от автомобилите и тунинга свързан с тях.
Доста от вас вероятно са ме срещали по други авто/тунинг форуми ,но лично се познавам само с 4-5 потребителя на този. И те са главно момчета от хонда форума.
Регистриран съм в следните форуми:
Хонда форум
Нисан форум
тунинг.бг/форум
бмв клуб
фолксваген клуб
рали-клуб форум
опелклуб-бг форум
вероятно има и още , но в момента не се сещам.
Потребителското ми име навсякъде е Founder / с изключение на фв клуба , където е FounderCRX/
Та да почна по същество.
Преди 2 години закупих хонда црх 2 генерация с мотор 1600цц 16в двувалка с мощност 124кс.
Колата си беше тотално отебана / купих я от една моя съгражданка , която в момента кара планинско с един бял сеат ибиса с червени флагове/.
Ето я кочината , така както я закупих:
http://www.picvalley.net/u/17/16440_388.JPG
http://www.picvalley.net/u/17/16441_394.JPG
http://www.picvalley.net/u/17/16444_412.JPG
http://www.picvalley.net/u/17/16438_343.JPG
Първото нещо с което се захванах бяха следните неща:
1. смяна на масла , филтри , ремъци, ролки и т.н.
2. спортни жълти пружини
3. 17' лети джанти
4. 4бр гуми - 2бр. 215х35х17 Унироял предни и 225х35х17 Броджстоун Ийгъл Ф1 задни
5. подмяна на ходова част - горни и долни шарнири, външни и вътрешни накрайници, абсолютно всички тампони и втулки, накладки и спирачни дискове т.н.
Също и раздуване на калниците по тия 17'.
1 -
http://images13.snimka.bg/002262750.jpg
2 -
http://images13.snimka.bg/002262685.jpg
3 -
http://images13.snimka.bg/002262771.jpg
4 -
http://images13.snimka.bg/002262687.jpg
5 -
http://images13.snimka.bg/002262743.jpg
6 -
http://images13.snimka.bg/002262746.jpg
7 -
http://images13.snimka.bg/002262752.jpg
8 -
http://images13.snimka.bg/002262753.jpg
Изкърпване и раздуване на калниците:
http://www.picvalley.net/u/23/5608_468.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5611_503.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5615_530.JPG
брони , прагове и т.н.
http://www.picvalley.net/u/23/5634_005.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5636_239.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5640_346.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5648_000.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5650_078.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5645_890.JPG
Боя:
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166581199682500.jpg
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166580765463750.jpg
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166580990151250.jpg
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166581063745000.jpg
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166581588901250.jpg
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166582285932500.jpg
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166582345463750.jpg
http://www.picvalley.net/u/5/1169_018.JPG
http://i.data.bg/07/06/13/419028.jpg
завършен външен вид:
http://img229.imageshack.us/img229/7158/dsc09018dl7.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/7981/dsc09023og0.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/2607/dsc09010jr1.jpg
... и от тук започна истинската работа по колата :devil:
Списък с частите , които съм използвал.
1) 75mm Low compression Pistons "Vitara" - compresion ratio 8.5:1.
2) H-Beam Eagle Forged Rods - tested over 350hp.
H-Beam Rod Specs
----------------------
5.394" Rod Length
1.890" Crank Pin .827" Piston pin
B.E Width .892" Bushed Fit Pins - Floating
----------------------
3) Injectors 440cc /Supra/
4) Brand New T3 Turbo 4 Bolt Exhaust Flange - 42 cold a/r 48 Hot
5) HAND MADE STAINLESS STEEL RUNNERS 45MM , POLISHED 3/8TH THICK FLANGE
6) STAINLESS 4 BOLT DOWNPIPE
7) Full set of TIG Welded Complete (5) piece 2.5" charge piping.
8 ) WG DUMP TUBE
9) 38MM WestGate
10) BOV
11) 680mm X 460mm X 180mm INTERCOOLER
12) Muffler + генерация на 63/
13) Уреди:
-Налягане на масло
-Температура на масло
-Температура на водата
-Температура на изгорелите газове
-Бууст
-АФР
14) Масло - Мотул 300в компетишън
15) Метална гарнитура за главата
16) Fuel regulator
17) GM 3Bar MAP sensor
18) Oil Catch Tank
19) Boost controler
20) Подсилени шпилки за главата
Също и заменихме оригиналния воден радиатор с по-малък такъв.
Чакаме комплект съединител екседи + маховик фиданца 3.5/3.7кг.???
Колекторите ще бъдат увити в термоизолационна лента след като направим разработката и отворим мотора за смяна на шпилки на главата, биелни/основни лагери и подмяна на гарнитурата с метална такава.
Това са 4 албума , в които са качени снимките последователно , стъпка по стъпка:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=278122
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=278125
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=278128
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=278578
Колата запали, но за сега толкова - чакаме съединитя, да направим поне едни 1000км разработка и от там ще видим Емо и Даркоси какво ще измислят с електрониката.
Ето и няколко клипчета:
http://vbox7.com/play:17d726cc
http://vbox7.com/play:9acd69e2
http://vbox7.com/play:97bec5e6
http://vbox7.com/play:0b3d80bb
http://vbox7.com/play:ca3d1eac
Еми това е общо взето моя завършен проект, който най-вероятно ще бъде видян на живо в драг състезание чак другата година.
Както е тръгнало и зимята няма да скучая - понеже следващия проект с които се захващам отново е свързан с хонда , а именно суап на двигател х22/192кс/ в црх. Ще последва подмяна на изпускатели, оптимизация на всмукателите , подмяна на оригиналните бутала с такива от JDM версията на Х22/217кс/.
И живот и здраве ако остане време да успея до февруари да обърна внимание и на моя следващ автомобил/ понеже хондата я продадох малко преди да започна да я турбинирам , но поне успях да я завърша / сивик 4та генерация с двигател д16з5 - задноразположен. И успея ли да го подкарам така както го мисля ... ще видим по нататък какви мишки ще ми влезнат в кратуната.
Колеги, това беше описанието от мен.
Ако има някакви въпроси - нареща съм.
п.п. Искам да изкажа специални благодарности на пича със зелената делта интеграле от снимките, който ми оказа адски много помощ - като започнем с това , че предостави гаража/ с канал/ си за неопределен период от време и стигнем до хилядите разходки по стругари, заварчици и какви ли не още майстори.
п.п.2 Нека модератoрите ако преценят да преместят мнението ми като анкета , а Eмо/1net/ ще потвърди всички по-късно вечерта като му остане време.
Поздрави ...Поради внесените в последно време промени по приемането на нови потребители , а именно това , че предпожението трябва да бъде внесено от вече приет такъв / като един вид гарант/ си поговорихме с Емо / 1нет / за моя кандидатура.
По простата причина , че все още е лято не го ангажирах да влиза в интернет и да пише от мое име , а ще свърша това сам. А като му остане време да влезне да потвърди по-долу написаното и че не съм бот / както се изразява ж1в
/.
Казвам се Ангел Тончев, на 22 години.
Роден в гр.Ямбол. В момента уча във Варна / ВСУ / специалност международни икономически отношения /нищо общо с коли
/
Автомобилите и автомобилните спортове ме влечат от малък , то това се подразбира от глупостите с които се занимавам де.
Както голяма част от вас - аз също не си вадя прехраната от занимавките ми с коли , а го правя единствено и само с цел да се забавлявам и да помагам на приятели , които също са пленени от автомобилите и тунинга свързан с тях.
Доста от вас вероятно са ме срещали по други авто/тунинг форуми ,но лично се познавам само с 4-5 потребителя на този. И те са главно момчета от хонда форума.
Регистриран съм в следните форуми:
Хонда форум
Нисан форум
тунинг.бг/форум
бмв клуб
фолксваген клуб
рали-клуб форум
опелклуб-бг форум
вероятно има и още , но в момента не се сещам.
Потребителското ми име навсякъде е Founder / с изключение на фв клуба , където е FounderCRX/
Та да почна по същество.
Преди 2 години закупих хонда црх 2 генерация с мотор 1600цц 16в двувалка с мощност 124кс.
Колата си беше тотално отебана / купих я от една моя съгражданка , която в момента кара планинско с един бял сеат ибиса с червени флагове/.
Ето я кочината , така както я закупих:
http://www.picvalley.net/u/17/16440_388.JPG
http://www.picvalley.net/u/17/16441_394.JPG
http://www.picvalley.net/u/17/16444_412.JPG
http://www.picvalley.net/u/17/16438_343.JPG
Първото нещо с което се захванах бяха следните неща:
1. смяна на масла , филтри , ремъци, ролки и т.н.
2. спортни жълти пружини
3. 17' лети джанти
4. 4бр гуми - 2бр. 215х35х17 Унироял предни и 225х35х17 Броджстоун Ийгъл Ф1 задни
5. подмяна на ходова част - горни и долни шарнири, външни и вътрешни накрайници, абсолютно всички тампони и втулки, накладки и спирачни дискове т.н.
Също и раздуване на калниците по тия 17'.
1 -
http://images13.snimka.bg/002262750.jpg
2 -
http://images13.snimka.bg/002262685.jpg
3 -
http://images13.snimka.bg/002262771.jpg
4 -
http://images13.snimka.bg/002262687.jpg
5 -
http://images13.snimka.bg/002262743.jpg
6 -
http://images13.snimka.bg/002262746.jpg
7 -
http://images13.snimka.bg/002262752.jpg
8 -
http://images13.snimka.bg/002262753.jpg
Изкърпване и раздуване на калниците:
http://www.picvalley.net/u/23/5608_468.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5611_503.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5615_530.JPG
брони , прагове и т.н.
http://www.picvalley.net/u/23/5634_005.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5636_239.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5640_346.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5648_000.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5650_078.JPG
http://www.picvalley.net/u/23/5645_890.JPG
Боя:
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166581199682500.jpg
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166580765463750.jpg
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166580990151250.jpg
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166581063745000.jpg
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166581588901250.jpg
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166582285932500.jpg
http://bgphoto.net/photos/20795/o633166582345463750.jpg
http://www.picvalley.net/u/5/1169_018.JPG
http://i.data.bg/07/06/13/419028.jpg
завършен външен вид:
http://img229.imageshack.us/img229/7158/dsc09018dl7.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/7981/dsc09023og0.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/2607/dsc09010jr1.jpg
... и от тук започна истинската работа по колата :devil:
Списък с частите , които съм използвал.
1) 75mm Low compression Pistons "Vitara" - compresion ratio 8.5:1.
2) H-Beam Eagle Forged Rods - tested over 350hp.
H-Beam Rod Specs
----------------------
5.394" Rod Length
1.890" Crank Pin .827" Piston pin
B.E Width .892" Bushed Fit Pins - Floating
----------------------
3) Injectors 440cc /Supra/
4) Brand New T3 Turbo 4 Bolt Exhaust Flange - 42 cold a/r 48 Hot
5) HAND MADE STAINLESS STEEL RUNNERS 45MM , POLISHED 3/8TH THICK FLANGE
6) STAINLESS 4 BOLT DOWNPIPE
7) Full set of TIG Welded Complete (5) piece 2.5" charge piping.
8 ) WG DUMP TUBE
9) 38MM WestGate
10) BOV
11) 680mm X 460mm X 180mm INTERCOOLER
12) Muffler + генерация на 63/
13) Уреди:
-Налягане на масло
-Температура на масло
-Температура на водата
-Температура на изгорелите газове
-Бууст
-АФР
14) Масло - Мотул 300в компетишън
15) Метална гарнитура за главата
16) Fuel regulator
17) GM 3Bar MAP sensor
18) Oil Catch Tank
19) Boost controler
20) Подсилени шпилки за главата
Също и заменихме оригиналния воден радиатор с по-малък такъв.
Чакаме комплект съединител екседи + маховик фиданца 3.5/3.7кг.???
Колекторите ще бъдат увити в термоизолационна лента след като направим разработката и отворим мотора за смяна на шпилки на главата, биелни/основни лагери и подмяна на гарнитурата с метална такава.
Това са 4 албума , в които са качени снимките последователно , стъпка по стъпка:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=278122
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=278125
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=278128
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=278578
Колата запали, но за сега толкова - чакаме съединитя, да направим поне едни 1000км разработка и от там ще видим Емо и Даркоси какво ще измислят с електрониката.
Ето и няколко клипчета:
http://vbox7.com/play:17d726cc
http://vbox7.com/play:9acd69e2
http://vbox7.com/play:97bec5e6
http://vbox7.com/play:0b3d80bb
http://vbox7.com/play:ca3d1eac
Еми това е общо взето моя завършен проект, който най-вероятно ще бъде видян на живо в драг състезание чак другата година.
Както е тръгнало и зимята няма да скучая - понеже следващия проект с които се захващам отново е свързан с хонда , а именно суап на двигател х22/192кс/ в црх. Ще последва подмяна на изпускатели, оптимизация на всмукателите , подмяна на оригиналните бутала с такива от JDM версията на Х22/217кс/.
И живот и здраве ако остане време да успея до февруари да обърна внимание и на моя следващ автомобил/ понеже хондата я продадох малко преди да започна да я турбинирам , но поне успях да я завърша / сивик 4та генерация с двигател д16з5 - задноразположен. И успея ли да го подкарам така както го мисля ... ще видим по нататък какви мишки ще ми влезнат в кратуната.
Колеги, това беше описанието от мен.
Ако има някакви въпроси - нареща съм.
п.п. Искам да изкажа специални благодарности на пича със зелената делта интеграле от снимките, който ми оказа адски много помощ - като започнем с това , че предостави гаража/ с канал/ си за неопределен период от време и стигнем до хилядите разходки по стругари, заварчици и какви ли не още майстори.
п.п.2 Нека модературите ако преценят да преместят мнението ми като анкета , а емо ще потвърди всички по-късно вечерта като му остане време.
Поздрави ...... и каквото сабя покаже