Vmax написа:Здравеите,казвам се Васил Мирчов от софия съм,още от малък имам интереси към автомобилите,дори исках да уча след 7-ми клас във Вилхемпик,сега вече Хенри Форд,но поради родителската намеса завърших мениджмънт в една софииска гимназия.Работя като шофиор в момента.Интересувам се от автомобили и по-скоро от бързи автомобили,член съм и на форума на хонда с ник (Vmax),ако ви е от полза да разгледате мои мнения и други подробности.В началото като взех книжка,карах каквото има под ръка предотставено от баща ми,но когато започнах да си искарвам сам хляба,както се казва.Се ориентирах към така мечтаната от дълго време Хонда Сивик с мотор D16A6,но до сега не осъществима,защото били нързи и т.н.Но това е друга тема и така през 2006,5-6 дни след рождения ми ден (13 юни) се сдобих с така мечтаната кола.В началото бях смутен,защото я купих,абсолютно сам и незнаех колко съм се прецакал,приятелите ми даже ми се подиграваха че съм си взел голям китоносец ,но аз исках тази кола и накрая я имах и друго не ме интересуваше.Първо и смених консумативите и после лека полека започнах да я подобрявам.Ето малко снимки от самото начало на историята на хондата при мен. => http://87.116.92.70/Photos/civic/ В началото започнах с колектори 4-2-1 и права генерация на зад на 55мм,спортен филтър,стрт барове,смених окачването,амортесьори кони-жълто и от там доиде първият ми проблем,момчетата от руди96 ми бяха объркали задните амортесьори и след 3месечно чакане така и не успяха да доидат от завода на кони-съдба.След това бях на кръстопът с моя тунинг проект,трябваше да избера да направя суап с Vtec глава от D16Z6 или да тръгна по дългия и трънлив път на турбинирането на мотора.Така и не успях да намеря глава за прилични пари и затова в един прекрасен ден видях да се продава турбина ККК к26 във форума на хонда.И от там спиране нямаше,всичко което искарах отиваше в колата дори и тогава така си ограничавах бюджета,че стигахме до скандали с бившата ми вече приателка.И така се запознах с Данчо (kormev,reeper) и от него взех турбината която не беше толкова зле(но не и в последстие) от там се запознах и с Киро(street_force) и обсъдихме евентуалните подобрения по колата,проблемната част(поне така си мислех тогава) беше изспускателния колектор,на Данчо се бе късал няколко пъти и за това реших,да потърся някакъв друг начин,за направата му освен този който ми предложи Киро(с парнаджииски колена) и тук направих 1-та грешак в проекта. Отидох при един прехвален майстор,и той ми обесни че всичко ще стане бавно,можеби ще са му необходими 2-3 макс 4 дни.Тези 4 дни се превърнаха в мъчителни и дълги 3 месеца.И така когато отидох да си взема колата се заговарям с въпросния "маистор" и какво да чуя нашият пробвал творението си защото не можело да се излага пред мен(незнам имаше ли на къде повече),но явно можело.Бил запалил колата и дал "газ" за да види дали върти турбината и дали смуче,при което аз при тези му думи незнаех какво да кажа и направя,защото до въпросната турбина не идваше по никакъв начин масло.След това отново се върнах в правия път и се свързах с Киро.Започнахме доста експедитивно да работим и да набавяме необходимите части.Докато не свали испускателния колектор,тогава се превърнах в тема на подигравки и базици в продължение на седмици(да не казвам,че и сега като се сети,пак съм под обстрел от хапливия език на street_force-a )Нервите и парите не ги броя,за по-добре и така лека по лека с Киро,започнахме да събираме въпросната бангия.Докато не доиде вечерта на 22 с/у 23 Януари 2008г.И Киро ми се обади за да доида и си видя просизведението на "изкуствот",но както са казали 2 добри няма.След като беше готова и запалила,до ушите ми достигна неприатната новина че има спукан инжектор,за което аз побеснях,защото преди да ги взема ги бях тествал.Но какво да се прави успокоиха ме по телефона и минах да взема нещо за хапване в 02:00 на 23.01.2008,когато отидох в сервиза разгледах колата и в момента на демонстрация как и каде е спукана дюзата се случи Чудо,дюзата вече не течеше.Какво по добро от това,ще ви кажа.........звука на работещия мотор . Сега колата върви,карам я с лиик на налягане,защото гейта на турбината е капсолован и не може да се намали повече налягането с по-слаба пружина,а минималното налягане е 0.8-0.9 някаде,а и без лиик съединителя просто все едно го няма след 3500 оборота и за това сега на 0.4-0.5 колата върви прилично,само да събера пари поръчваме керамичен съединител и от там директно,на мап,защото сега един колега от форума на хонда ми програмира чип,само за новите дюзи 440сс от Супра и колата работи на що годе нормална смес повече към богата,за което съм доволен,че е по-малка опасноста да я счупа преди настроиките,мотора си е напълно сток и се надявам да устиска още малко .Друго незнам какво да кажа,ако имате някакви забележки или упреци с удоволствие ще ги приема,защото съм още твърде млад,все пак никой не се е родил научен,точно и заради това искам да стана член на вашия форум.
от колегата Vmax
одеве стана усиране