LIMITED_EDITION - ПРИЕТ
Публикувано на: 13 Яну 2008, 21:57
Здр казвам се Георги (жоро) на 19 години съм и съм от София Уча в Софийския университет -Физика (задночно)! Работя в Рея мп (вебасто ) предполагам,че повечето знаят с какво точно се занимава фирмата !
Историята ми почва така завърших училище миналата година и реших с един приятел да си купим кола на партия Търсихме дълго време и накрая намерихме една Форд сиерра ХР4 2.8 в6 механичен инжекцион и от там започна всичко След месец каране разбрахме,че няма как колата да бъде на двама човека и откупих другата част,за да може да си направа някой подобрения Колата на пръв поглед беше супер за свойте годинки
Но и се оказа,че найстина много са се грижили за автомобила нищо не тропаше нямаше ръжда по външната часто на купето абе идеална Исках да подобря окачването,спирачките на първо време защото те са много важни за мен И в този момент искам да благодаря на Mr.G който ми предложи да ми продаде пълен комплект конита регулируеми с Косфортски прожини които на първо време щяха да ми свършат работа !!! Също така дискове апарати и т.н. ... и накрая се разбрахме направо за старото му купе което имаше всичко по окаването стаб. щанги дискове шенкели и т.н. !! Почнах да чета да меря и се оказа,че има 283 мм дискове с 4-тири бутални апарати който са най-големите монтирани на косситата сток и 273 мм задни А мойте стоковите са 260 мм и отзад барабан ! Предната стаб. щанга 26 мм не най-голямата но по голяма от стоковата ми която е 24мм! Задната се оказа на Хр-а 11 мм но пък на митко е била 14 мм ! Също взех естествено и шенкели носачи и т.н. повечето неща нямаха много общо с мойте старите И така тръгнах да права един не лош сетуп за първа кола !! Частите ги имаше но гараж и канала НЕ и никакъв опит в тия неща добрече беше един приятел ника му е косси и той кара сиерра та да ми помогне !! От там почнаха големите мъки по качването всичко се правеше на крик в дъждове ветрове абе ужассс !!
Трябваха джанти и пак МР.г ми продаде джантите от една сиерра гр.А но те бяха с фланец и поръчвах нови шпилки
Имаше и раздувки,капак,решетка,седалки,волан косфорт Споилер също намерих и броня !! Благодарение на бачи който ми продаде шпер колата почна да хапе завойчетата
Това е в общи линий малко разбъркано го написах,но .... не всичко по колата още е качено, но има време Проекта в момента е малко застоял защото не ми стигат парите и в момента събирам за ролбар,боя и прожини С няколко думи като нямаш пари за косси направи си го Ето и малко снимки
url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/333/83239_333.JPG] [/url]
Историята ми почва така завърших училище миналата година и реших с един приятел да си купим кола на партия Търсихме дълго време и накрая намерихме една Форд сиерра ХР4 2.8 в6 механичен инжекцион и от там започна всичко След месец каране разбрахме,че няма как колата да бъде на двама човека и откупих другата част,за да може да си направа някой подобрения Колата на пръв поглед беше супер за свойте годинки
Но и се оказа,че найстина много са се грижили за автомобила нищо не тропаше нямаше ръжда по външната часто на купето абе идеална Исках да подобря окачването,спирачките на първо време защото те са много важни за мен И в този момент искам да благодаря на Mr.G който ми предложи да ми продаде пълен комплект конита регулируеми с Косфортски прожини които на първо време щяха да ми свършат работа !!! Също така дискове апарати и т.н. ... и накрая се разбрахме направо за старото му купе което имаше всичко по окаването стаб. щанги дискове шенкели и т.н. !! Почнах да чета да меря и се оказа,че има 283 мм дискове с 4-тири бутални апарати който са най-големите монтирани на косситата сток и 273 мм задни А мойте стоковите са 260 мм и отзад барабан ! Предната стаб. щанга 26 мм не най-голямата но по голяма от стоковата ми която е 24мм! Задната се оказа на Хр-а 11 мм но пък на митко е била 14 мм ! Също взех естествено и шенкели носачи и т.н. повечето неща нямаха много общо с мойте старите И така тръгнах да права един не лош сетуп за първа кола !! Частите ги имаше но гараж и канала НЕ и никакъв опит в тия неща добрече беше един приятел ника му е косси и той кара сиерра та да ми помогне !! От там почнаха големите мъки по качването всичко се правеше на крик в дъждове ветрове абе ужассс !!
Трябваха джанти и пак МР.г ми продаде джантите от една сиерра гр.А но те бяха с фланец и поръчвах нови шпилки
Имаше и раздувки,капак,решетка,седалки,волан косфорт Споилер също намерих и броня !! Благодарение на бачи който ми продаде шпер колата почна да хапе завойчетата
Това е в общи линий малко разбъркано го написах,но .... не всичко по колата още е качено, но има време Проекта в момента е малко застоял защото не ми стигат парите и в момента събирам за ролбар,боя и прожини С няколко думи като нямаш пари за косси направи си го Ето и малко снимки
url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/333/83239_333.JPG] [/url]