Andrei - ПРИЕТ

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Вот

да
27
96%
не
1
4%
 
Общо гласове : 28

Andrei - ПРИЕТ

Мнениеот Andei » 14 Дек 2007, 01:02

Да се пробвам и аз!

Казвам се Андрей, 29 годишен, строителен инженер от София. Мотоциклетите са мое основно хоби, но се надявам форума да приеме и ‘инакомислещи’. Колите са били кратък заместител на моите тунинг щения (когато някои проект ме отчайвал много съм посягал и към тях........пример: спуках главата на моя стар голф дизел в опита си да му направя допълнително пропан-бутаново врпъскване....не ми се вярваше, че не става за предкамерни дизели)
Проектите ми започват от ранна младост...балканче с карбуратор от симсон (успешен), ИЖ с монокаване (крайно неуспешен), Аво първият ми 4-тактов мотоциклет, който получи задна джанта от ситроен 2cv, чопърска гума степенки отпред с приводи за спираката и скоростите....(вложих всичко от себе си ейй). Първите ми японски мотори бяха скрап продиктувано от финасовата ми несамостоятелност...така научих, че няма невъзможни неща. То беше прахово наваряване на колянови валове, изправяне...основни лагери от Шкода или Уно и т.н еквилибристики......немаше тогава и-бей и други леснотии. Истински мотор си купих когато започнах работа, беше нинджа 600 ’97....самолет, но не поживя много стокова. Джет кит от фактори про и много тестове плюс изхвърляне на екосистемите му. Следват доста сериозни мотори, но тогава се съсредоточих най-вече върху усъвършенстването си като водач от колкото в подобряването на самите тях. След период на неприятни инциденти (падания) и ходене на много погребения установих някои неща за себе си...първо моторите след около ’02 станаха твърде мощни, а пък ъкъла ми не идваше , второ както казваше един добър приятел (бог да го прости) ‘има правачи и карачи’...е карач явно няма да стана. Сведох броя на моторите до един (най-непродаваемия TL1000R) и започнах да го човъркам. За пръв път си съставих що годе приличен план и започнах да го следвам. Започнах най-отдалече съединителя....отне ми около 3 месеца да разбера теорията (статиката и динамиката) и да си проектирам и изпълня lock up clutch. За познаващите драга за мотори е ясно какво е това и най-вече надежността на този елемент (все пак се върти с 6000об/мин и ако се откъсне.....мале мале). После си купих няколко турбини гт25, борг вернер някакъв (някъде и по това време се регистрирах тунинг.бг и почнах да ‘попивам’ информация). Поради пространствени ограничения и заради привдната предвидливост се насочих към чарджъри. Намерих и купих най-малкия в света Асин амр300 от субару, М45 от слк и едно г40....след серия от самозаблуждения се спрях на М45 на който обаче сега трябва да обърна посоката на въртене ... вече почти съм готов. Следващата фаза е задвижването му, изработване на пленум и майнфоуд за карба (последно ще е HSR 42 Микуни от Харлей). Смятам да го запаля с 10% по-голям обем на чарджъра и да видя дали цялата система от самоделни обтягащи ролки, силотводни шайби и ремъци няма да ме убие. След това смятам да разглобя двигателя и по мой изчисления да подложа алуминиева подложка от 2мм (мисля да ми я резнат на вода) за да го разредя до желаните 9,5;1. Следва надуване до 0,8 бара и проби. Смятам да стигна до това ниво (щото ме напъват идеи за метанол, М90 чарджър удължен шарнир, къстъм бутала JE, биели Карило и т.н), но ми трябва малко успех!

Форуми...членувам главно в моторджийски такива, но от около 2-3 години те се пренаселиха с ‘готини’ хлапета та изгубих активност . Подържам връзки само със стари приятели мотористи и кореспонденцията ми с ‘съмишленици’ от чужди форуми.
Надявам се да оцените това, че съм сериозен и ‘не особено млад вече’ човек занимаващ се с по различен проект.

Благодаря за вниманието!
Andei
 

Мнениеот VOLUMAX » 14 Дек 2007, 01:12

Добавих анкета и гласувах с положителен вот защото от горепрочетеното мисля,че въпросния човек е сериозен и би могъл да бъде полезен с съвети базиращи се на опита и знанията му свързани с мотоциклетните двигатели .
А също така няма да е лошо да има и един мотоциклетен проект :)
Не е важно какво говорят зад гърба ти,
важното е като се обърнеш всички да мълчат!
Аватар
VOLUMAX
 
Мнения: 225
Регистриран на: 10 Яну 2006, 23:09
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот paco » 14 Дек 2007, 11:26

Аз съм ЗА :wink:

РАСО

п.п. Бая се отдалечих аз от моторите ама и доста стаж навъртях от 10годишен хлапак с тях .... ендура и крос ме мъчеха мене и не веднъж ме е боляло от тях :lol:
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот street_force » 14 Дек 2007, 15:24

И аз съм ЗА все пак лудите глави трябва да се подкрепяме аз едно време се занимавах професионално с мотоциклети на писта ама получих травма и имам лекарски запор :oops: :cry:
street_force
 

Мнениеот Гост » 14 Дек 2007, 20:57

Я колко скрити таланти. Отдалечаване от моторите няма.....само сте позабравили гууд вайбреишън.

Спукана челюст, китка ... скъсани минискуси и на двата крака плюс коленни връзки на единия, дупка от манивела в прасеца и най-вече от гъ$$$ ми само халката ми не била ужулена....отказване няма само поумняване надявам се!!!!
Гост
 

Мнениеот street_force » 15 Дек 2007, 05:28

Много жестоко разбита колянна става,крака на много места, много пъти,7 пъти ребра,ключица,ръка 2 пъти,зъби,7 ми прешлен( после 3 месеца в количка :cry: ) и още много но ми резнаха правата за професионално каране заради коляното казаха че при още некав инцидент забравям ....... и са нещат да ми направят годишния медицински преглед за да си взема лиценз :cry:
street_force
 

Мнениеот Гост » 15 Дек 2007, 10:05

Лошо колега....между другото, къде си прави операции на колената, щото аз тоя проблем го отлагам (доктора ми показва едни дюбели от кост, едни нови коленни връзки от мъртъв човек и ме демотивира крайно)? Събирам смелост сериозно, (трудно слизам по стълби иначе нагоре нямам проблем) и ше се зема да се оперирам най-накрая!
Гост
 

Мнениеот Cordoba16vt » 15 Дек 2007, 12:17

street_force написа:И аз съм ЗА все пак лудите глави трябва да се подкрепяме аз едно време се занимавах професионално с мотоциклети на писта ама получих травма и имам лекарски запор :oops: :cry:


и аз съм ЗА

.... 30 шева на дясна ръка :wink:

гледам да не карам мотор, но все се намира отнякъде и покарвам малко...

а двуколесните страсти са като цигарите >

от 5г не карам мотор и от 2 не пуша , май много голям въздържател ще излезна.

Имам едно ретро БМВ и едно АВО турист - ама тях ще ги правя по нататък и с много мерак да си ги карам събота и неделя .

Успех в кандидатурата :)
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот street_force » 15 Дек 2007, 14:16

Anonymous написа:Лошо колега....между другото, къде си прави операции на колената, щото аз тоя проблем го отлагам (доктора ми показва едни дюбели от кост, едни нови коленни връзки от мъртъв човек и ме демотивира крайно)? Събирам смелост сериозно, (трудно слизам по стълби иначе нагоре нямам проблем) и ше се зема да се оперирам най-накрая!



баштата има връзки в воена болница :twisted: там се опитаха да ме оправят аз примерно немога да стана като клекна :D :D :D
street_force
 

Мнениеот nikolai_cosworth » 15 Дек 2007, 18:27

за :roll:
Аватар
nikolai_cosworth
 
Мнения: 428
Регистриран на: 22 Ное 2006, 21:05
Местоположение: plovdiv

Мнениеот Гост » 15 Дек 2007, 20:55

Изображение
Тего обърнат!

Изображение

кочината разглобена!
Изображение

кочината сглобена!
Гост
 

Мнениеот Гост » 16 Дек 2007, 03:15

Нещо оплесках работата със снимките, ама се мога да ги редактирам. Както и да е......реших поне да снимам нещо, щото иначе изглждам като бот....некви сълзливи истори разправям и нищо черно на бяло!
Гост
 

Мнениеот j1v » 16 Дек 2007, 03:30

Щракни ги с нещо по-свястно тез снимки :)
Иначе като гледам, за резултата май няма какво да се притесняваш, просот трябва да се изчака запразнилите да пуснат още някой друг вот :idea:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Гост » 16 Дек 2007, 23:42

Това с обръщането на посоката на компресора се оказа....бая дървена операция.
Ето го как е оригинално и се върти cw по часовниковата а японски мотори обикновенно са обратно на часа ccw.
Изображение
По принцип руутс компресорите са обратими машини и би трябвало да си бачкат и в двете посоки. Като попрочетох обаче 'рекламите' на Итън ... фалат се хората, че дизайна на инлета и аутлета са специални и намаляват шума и повишават ефективността та реших че ше го обръщам.
Идеята е да се извадат роторите и заедно с касетата със зъбните предавки да се завътят на 180 градуса.
Изображение
Требше да е лесно, ма проблем
Изображение
Изображение
страничните болтове са симетрични и огледални ма горните и долните се разминават с 5-6мм, а и има две центриращи втулки за които трябва да се направят нови легла и то бая точно иначе на това чудо допуските са му много малки и ше заклини веднага. Леглата за втулките както и да е ги разпробих. Отворите (несъвпадащите) ги затворих със самоделна шпилка М8 алуминиева (не се продават) и ги залепих. Разпробих нови отвори М6 (иначе много ше истънее стениата) и по-малки болтчета. Строших няколко бургии и направих и екцентрични втулки с които запълних хлабината м/у М8 и М6, макарче нямаше смисъл. Пича който ме светна за фатката (един англичанин с драгстер хонда CB500) каза че само с четири болта си кара 3 години, а аз си ги сложих всичките. Демек доволен съм от себе си само трее да разбера колко и какво масло да сипа на редуктора и съм готов...следва майнфоулда. Замислил съм там едни неща, ма ше трябват вече консултации.
Гост
 

Мнениеот j1v » 17 Дек 2007, 00:34

Междувременно като гледам с гласуването нема голям напредък, така че викам да се регистрираш и да те одобрявам
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот dido » 17 Дек 2007, 00:40

Не мисля, че някой ще има нещо против.
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Гост » 17 Дек 2007, 01:20

OK
Гост
 

Мнениеот Гост » 17 Дек 2007, 02:37

Пуснах се с ник Андрей..!
Гост
 

Мнениеот street_force » 17 Дек 2007, 02:49

честито колега ако имаш нужда от няква помощ пиши на лс :D :D :D
street_force
 

Мнениеот Гост » 17 Дек 2007, 19:37

Мерси колега....задължително ше се видим!
Гост
 


Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта

cron