от Andei » 14 Дек 2007, 01:02
Да се пробвам и аз!
Казвам се Андрей, 29 годишен, строителен инженер от София. Мотоциклетите са мое основно хоби, но се надявам форума да приеме и ‘инакомислещи’. Колите са били кратък заместител на моите тунинг щения (когато някои проект ме отчайвал много съм посягал и към тях........пример: спуках главата на моя стар голф дизел в опита си да му направя допълнително пропан-бутаново врпъскване....не ми се вярваше, че не става за предкамерни дизели)
Проектите ми започват от ранна младост...балканче с карбуратор от симсон (успешен), ИЖ с монокаване (крайно неуспешен), Аво първият ми 4-тактов мотоциклет, който получи задна джанта от ситроен 2cv, чопърска гума степенки отпред с приводи за спираката и скоростите....(вложих всичко от себе си ейй). Първите ми японски мотори бяха скрап продиктувано от финасовата ми несамостоятелност...така научих, че няма невъзможни неща. То беше прахово наваряване на колянови валове, изправяне...основни лагери от Шкода или Уно и т.н еквилибристики......немаше тогава и-бей и други леснотии. Истински мотор си купих когато започнах работа, беше нинджа 600 ’97....самолет, но не поживя много стокова. Джет кит от фактори про и много тестове плюс изхвърляне на екосистемите му. Следват доста сериозни мотори, но тогава се съсредоточих най-вече върху усъвършенстването си като водач от колкото в подобряването на самите тях. След период на неприятни инциденти (падания) и ходене на много погребения установих някои неща за себе си...първо моторите след около ’02 станаха твърде мощни, а пък ъкъла ми не идваше , второ както казваше един добър приятел (бог да го прости) ‘има правачи и карачи’...е карач явно няма да стана. Сведох броя на моторите до един (най-непродаваемия TL1000R) и започнах да го човъркам. За пръв път си съставих що годе приличен план и започнах да го следвам. Започнах най-отдалече съединителя....отне ми около 3 месеца да разбера теорията (статиката и динамиката) и да си проектирам и изпълня lock up clutch. За познаващите драга за мотори е ясно какво е това и най-вече надежността на този елемент (все пак се върти с 6000об/мин и ако се откъсне.....мале мале). После си купих няколко турбини гт25, борг вернер някакъв (някъде и по това време се регистрирах тунинг.бг и почнах да ‘попивам’ информация). Поради пространствени ограничения и заради привдната предвидливост се насочих към чарджъри. Намерих и купих най-малкия в света Асин амр300 от субару, М45 от слк и едно г40....след серия от самозаблуждения се спрях на М45 на който обаче сега трябва да обърна посоката на въртене ... вече почти съм готов. Следващата фаза е задвижването му, изработване на пленум и майнфоуд за карба (последно ще е HSR 42 Микуни от Харлей). Смятам да го запаля с 10% по-голям обем на чарджъра и да видя дали цялата система от самоделни обтягащи ролки, силотводни шайби и ремъци няма да ме убие. След това смятам да разглобя двигателя и по мой изчисления да подложа алуминиева подложка от 2мм (мисля да ми я резнат на вода) за да го разредя до желаните 9,5;1. Следва надуване до 0,8 бара и проби. Смятам да стигна до това ниво (щото ме напъват идеи за метанол, М90 чарджър удължен шарнир, къстъм бутала JE, биели Карило и т.н), но ми трябва малко успех!
Форуми...членувам главно в моторджийски такива, но от около 2-3 години те се пренаселиха с ‘готини’ хлапета та изгубих активност . Подържам връзки само със стари приятели мотористи и кореспонденцията ми с ‘съмишленици’ от чужди форуми.
Надявам се да оцените това, че съм сериозен и ‘не особено млад вече’ човек занимаващ се с по различен проект.
Благодаря за вниманието!