Страница 1 от 1

Nomination

МнениеПубликувано на: 16 Окт 2007, 15:36
от Orlinskii
Ами явно тук трябва да говоря какво съм творил. Главното е А4 1.8Т Куатро АЕБ с ГТ 28РС МС 2.2, кулери дюзи шифтери и прочее, След това една 106-чка старата маска с присаден мотор саксо ВТС 99', и сега си взех още едно А4 турбо, над което да тествам доста работи. Ако трябва да пиша още нещо казвайте :)
BTW регнах се преди малко, ма после усетих, че тук не ставаше само с регване, тоест регнатия ми ник е само с едно i.

МнениеПубликувано на: 16 Окт 2007, 21:35
от ildimitrov
Снимки, участията ти в други проекти? Ей такива неща трябват още... :roll:

МнениеПубликувано на: 18 Окт 2007, 15:03
от Misho 605 SVti
Орлине, дай снимки на Аудито и на 106-та, че така няма да минеш. Опиши какво е правено по двете коли, драстичните промени в Пежото ... а как звучи blow-off-a? :twisted:

БТВ, с твоето Ауди също ли ще гоните 300 к.с. като на първото?

МнениеПубликувано на: 21 Окт 2007, 00:47
от Гост
Ми първото е малко над 300,щото тавана на турбото е 360, пък то е на предела на силите си, ма тва ще е около 250, снимки ще нацъкам и ще дам подробна информация за двете коли, но ще го направя по-късно в неделния ден.

МнениеПубликувано на: 23 Окт 2007, 13:01
от OSRacing
Вече имам малко време да попиша:
та историята на автомобил 1: стоманеносиво ауди А4 Б5 95 1.8Турбо Куатро:
Взехме колата, сменихме масла ремъци филтри и осъзнахме,че турбото е чао чао, при което след много много ядове по разни тунинг фирми се сдобихме с Гарет ГТ28РС или известен като дисковия картоф. монтира се турбината, първото впечатление, че съединителя буксува, второто, че колата прави неимоверно грешни и богати смеси в ниските и много бедни във високите, взехме съединител СПЕК карбонов + олекотен алуминиев маховик без демпфери, колата заспа, закара се на дино да се мапне, 1-път нищо 2-път нищо на третия път изгориха електрониката, та бягай за нова, то бяха дебитомери дросели и прочее. Накрая се закара при едни хора, който явно разбират от ауди. там установихме че 300 кубикувите дюзи са малки и ги заменихме със 440, сложи се МС 2.2 с по-бърз процесор и колата се успа. Да но когато се включи на гредито високия бууст колата умира, а тъй като се изциганихме и сложихме метални пътища на 45 от турбината и кулер от некъв бус спринтер 3.5 дизел мисля. та отидох взех алуминиеви тръби и колена на 55, кулер като хората, колата се успа, но пак имаше този проблем при овърбууст, в крайна сметка се оказа от блоу оф клапана - боналуме, на който си пише, че е до 1.5 бара надув ма някой трабва да прочете. В момента колата се движи без проблем да чукна на дърво. Пропуснах да спомена, че се наложи разреждане с още една гарнитура и между другите неща портнахме главата та се получи чудесно. Общо взето това е, не е много пипано по колата но се получи много свеж вървеж.

Автомобил 2 - Пежо 106 ХСИ 92'- ПРОДАВА СЕ!
Ами колата си беше 1.4 многоточков инжекцион и разбира се, не върви, чип вал мал, колектори и пак не върви, скоростите с гадни числа а бе ужас. Обади ми се един приятел- продавали ударено саксо 99-та 1.6 16 клапана ВТС, казах си- какво пък не може би ще стане, погледнахме колата, спазарихме я, разглобих я в гаража, нарязах я
Изображение
И се почна едно трансплантиране на мотор и цялата ел. инсталация, разбира се, понеже се прави резачка, махнахме компресора на климатика и ел хидравликата която е 300 вата, сложихме по-малък алтернатор и подобни олекотявания на конструкцията. Сглоби се колата - СУПЕР скорости супер ускорение, сложих и задния мост от саксото с дисковете, ама сега проблем, колата беше със 185/55Р14 и нямаше завиване, та отидох взех 4 нови 15-ки и монтирах бриджстоун потенца ре 720 с размер 195/45/15 колата се успа, набарах и едни нарязани и надупчени дискове за отпред и отзад, щото по едно време не искаше и да спира и в момента колата се движи много задоволително, скоро претърпя смяна на тръбите след колектора от 45 на 55 което още повече ми хареса и така.

Тук може да видите снимки на пежото.

Новото сърце на 106-цата:

Изображение
Изображение
Изображение

Свалено от тук:

Изображение
Изображение

Последен валс:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

В очакване на байпаса:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ето го и красавеца:

Изображение
Изображение

.... там, където му е мястото:

Изображение
Изображение
Изображение

A тук има клип на Хауди-то: http://www.youtube.com/watch?v=LmChgyyI5bw

МнениеПубликувано на: 23 Окт 2007, 13:03
от ОСРейсинг
П.С. Благодаря на г-н tabakoff за блоу-офф-а на ХКС 8)

МнениеПубликувано на: 23 Окт 2007, 13:56
от Misho 605 SVti
Е моля, радвам се, че заработи на хубав автомобил. :)

МнениеПубликувано на: 23 Окт 2007, 18:17
от nikolai_cosworth
за :)

МнениеПубликувано на: 23 Окт 2007, 19:31
от OSRacing
nikolai_cosworth написа:за :)

Благодаря ти! Скоро се очаква ако успея да продам пеженцето да започна и проект за реплика на лада ВФТС, но за момента най-малкото не мога да намеря нужните агрегати :(

МнениеПубликувано на: 24 Окт 2007, 01:15
от paco
Няма причина да не гласувам със ЗА.
Пипа колегата а това ме радва много 8)

РАСО

МнениеПубликувано на: 24 Окт 2007, 01:16
от kocta
За,момчета ;) Много точни и печени са.Говоря в множествено число понеже се познавам лично и с двамата братия :) Едни от най-важните компоненти в Ниссана ми са закупени от тях ;) GT28 с променлива геометрия ли е ?! :)

МнениеПубликувано на: 24 Окт 2007, 12:48
от Misho 605 SVti
Не е с променлива, GT28RS. За този комрпесор се намира различни технически данни, информацията е недостоверна.

Единият вариант е по новата номенклатура на Garrett да отговаря на GT2860R, p/n 707160-5:

Изображение

Другият вариант е да е GT2860RS, p/n 739548-1:

Изображение

Логиката сочи, че би трябвало да е втория вариант, но на повечето места за GT28RS се публикува картата на първия компресор.

МнениеПубликувано на: 24 Окт 2007, 22:04
от Гост
Хммм значи има обърквация, мислех,че графиките са обратно, даже ги гледах с обратното означение, ще трябва и без това да се донагласи на дино колата, тогава ще се попипат смесите.

МнениеПубликувано на: 25 Окт 2007, 00:34
от Orlinski/Osracing
Благодаря за оценяването и добрите думи!

МнениеПубликувано на: 28 Окт 2007, 16:12
от Misho 605 SVti
Активността куца ... а летният сезон отмина. :roll:

МнениеПубликувано на: 28 Окт 2007, 16:32
от j1v
според мен си имаме нов потребител, ама бройте пак и смятайте там ;-)

МнениеПубликувано на: 28 Окт 2007, 18:39
от Misho 605 SVti
Е честито да му е на новия потребител!!!

МнениеПубликувано на: 30 Окт 2007, 18:19
от Orlinskii
Ами няма да благодаря предварително, нека оторизираните хора да го решат, все пак за това е вота.
От сега да си кажа, че не съм купувал гласове!


:lol:

МнениеПубликувано на: 30 Окт 2007, 22:12
от j1v
Регистрирай се да ти активирам потребителя

МнениеПубликувано на: 26 Ное 2007, 22:23
от OSRacing
А аз ако гласувам против мен си какво става? :roll:

МнениеПубликувано на: 27 Ное 2007, 20:04
от Misho 605 SVti
Ти вече си приет, и да гласувш - файда никаква.