Вече имам малко време да попиша:
та историята на автомобил 1: стоманеносиво ауди А4 Б5 95 1.8Турбо Куатро:
Взехме колата, сменихме масла ремъци филтри и осъзнахме,че турбото е чао чао, при което след много много ядове по разни тунинг фирми се сдобихме с Гарет ГТ28РС или известен като дисковия картоф. монтира се турбината, първото впечатление, че съединителя буксува, второто, че колата прави неимоверно грешни и богати смеси в ниските и много бедни във високите, взехме съединител СПЕК карбонов + олекотен алуминиев маховик без демпфери, колата заспа, закара се на дино да се мапне, 1-път нищо 2-път нищо на третия път изгориха електрониката, та бягай за нова, то бяха дебитомери дросели и прочее. Накрая се закара при едни хора, който явно разбират от ауди. там установихме че 300 кубикувите дюзи са малки и ги заменихме със 440, сложи се МС 2.2 с по-бърз процесор и колата се успа. Да но когато се включи на гредито високия бууст колата умира, а тъй като се изциганихме и сложихме метални пътища на 45 от турбината и кулер от некъв бус спринтер 3.5 дизел мисля. та отидох взех алуминиеви тръби и колена на 55, кулер като хората, колата се успа, но пак имаше този проблем при овърбууст, в крайна сметка се оказа от блоу оф клапана - боналуме, на който си пише, че е до 1.5 бара надув ма някой трабва да прочете. В момента колата се движи без проблем да чукна на дърво. Пропуснах да спомена, че се наложи разреждане с още една гарнитура и между другите неща портнахме главата та се получи чудесно. Общо взето това е, не е много пипано по колата но се получи много свеж вървеж.
Автомобил 2 - Пежо 106 ХСИ 92'- ПРОДАВА СЕ!
Ами колата си беше 1.4 многоточков инжекцион и разбира се, не върви, чип вал мал, колектори и пак не върви, скоростите с гадни числа а бе ужас. Обади ми се един приятел- продавали ударено саксо 99-та 1.6 16 клапана ВТС, казах си- какво пък не може би ще стане, погледнахме колата, спазарихме я, разглобих я в гаража, нарязах я
И се почна едно трансплантиране на мотор и цялата ел. инсталация, разбира се, понеже се прави резачка, махнахме компресора на климатика и ел хидравликата която е 300 вата, сложихме по-малък алтернатор и подобни олекотявания на конструкцията. Сглоби се колата - СУПЕР скорости супер ускорение, сложих и задния мост от саксото с дисковете, ама сега проблем, колата беше със 185/55Р14 и нямаше завиване, та отидох взех 4 нови 15-ки и монтирах бриджстоун потенца ре 720 с размер 195/45/15 колата се успа, набарах и едни нарязани и надупчени дискове за отпред и отзад, щото по едно време не искаше и да спира и в момента колата се движи много задоволително, скоро претърпя смяна на тръбите след колектора от 45 на 55 което още повече ми хареса и така.
Тук може да видите снимки на пежото.
Новото сърце на 106-цата:
Свалено от тук:
Последен валс:
В очакване на байпаса:
Ето го и красавеца:
.... там, където му е мястото:
A тук има клип на Хауди-то:
http://www.youtube.com/watch?v=LmChgyyI5bw