Представяне - ОТХВЪРЛЕН

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Представяне - ОТХВЪРЛЕН

Мнениеот Fryscoвеца » 15 Яну 2006, 19:34

23 год, Хасковлия, местоживеещ в София.

Нямам отворен проект, имам недовършени такива, които обаче не са публично достояние.
Тъй като темата на форума е пърформанс, ще ми бъде приятно да чета и пиша, а дали мога да помогна, могат да преценят само тези на които съм показал проектите си.Засега това не сте вие:)

Всъщност мога да помогна....
Fryscoвеца
 

Мнениеот Fryscoвеца » 15 Яну 2006, 23:18

Допълвам си темата с малко повече информация:
Занимавам се предимно с автомобили от семейството на ладата, като това не е случайно, тъй като чисто механичните промени ме интригуват дълбоко.
Ето един абзац от текущия ми проект за тунинг на ладов двигател, но с така липсващия иначе при подобни проекти дълъг ресурс на използване:
"Шлайфането се извършва като на координат машина се взима надлъжната ос на коляновия вал, напречната ос на биелните шиики на коляновия вал и по получената точка се шлайфа цилиндъра на трети ремонтен размер, като целта е да се получи максимална съосност на четирите цилиндъра и пълно съвпадане по вертикалната му ос в една плоскост.Шлайфането се прави със пристегната и пробита отгоре по размера на цилиндъра стара неизползваема глава или стоманена плочка.Момента на стягане е както е посочено в книгата за първо стягане следремонт.Задължителен е хонинга след шлайфането.
На горния отвор на цилиндъра, с обла пила се изработват вежди по формата на гарнитурата за главата.Това става лесно-налага се гарнитурата, даже може да навиете малко болтовете за да не мърда и с молив очертавате формата на пръстена на гарнитурата върху блока.После с пилата се отнема до това очертание като пиленето е по сравнително остър, но препоръчително винаги еднакъв ъгъл.Така се оформя горивната камера, образувана недохода на буталото и главата.Много важно е да не преминете очертанието..."

Редактор и съветник в този проект ми е един от състезателите в българския шампионат, като не се срамя да призная че много от идеите са негови, но проекта е авторски все пак и си запазвам правото да го допълня когато измисля нещо ново и го обсъдя с него.
Окончателния вариант на проекта ще постна изцяло когато той бъде завършен и прегледан обстойно а после ще пристъпя и към изпълнението му, като се надявам до няколко месеца вече да се движи свободно по пътищата на България.

В други форуми можете да ме видите предимно в http://www.ladaclub-bg.com както и в "оня" тунинг форум, където обаче рядко се придържам към чисто техническите теми.
Fryscoвеца
 

Мнениеот Fryscoвеца » 18 Яну 2006, 19:04

И защо: -ОТХВЪРЛЕН?

Някакви конкретни причини?
Fryscoвеца
 

Мнениеот RS-MAD » 18 Яну 2006, 20:55

Fryscoвеца написа:И защо: -ОТХВЪРЛЕН?

Някакви конкретни причини?

Гласува се от няколко човека , ОТРИЦАТЕЛЕН ВОТ не се обосновава , така или иначе си събрал повече отрицателни.
Съжалявам ,опитай на по-късен етап.
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Fryscoвеца » 18 Яну 2006, 22:28

Единствено това ме интересуваше, благодаря...
Питанката ми беше щото статус ГЛАСУВАНЕ не видях, директно -ОТХВЪРЛЕН.

Още веднъж благодаря, до нови срещи.
Fryscoвеца
 

Мнениеот Гост » 18 Яну 2006, 23:12

Fryscoвеца написа:И защо: -ОТХВЪРЛЕН?

Някакви конкретни причини?

аз ли4но съм гласувал с НЕ :!: и това е предизвикано от поведението ви
(важи и за алекс матрикс)на модератори във лада форума :idea: тука хора които не приемат друго мнение нямат място тъи като това противоре4и на идеята на форума :!:
-------------------------------------------------
от ТУРБОДЕЛТА :!:
Гост
 

Мнениеот alex_matrix » 19 Яну 2006, 00:44

Anonymous написа:
Fryscoвеца написа:И защо: -ОТХВЪРЛЕН?

Някакви конкретни причини?

аз ли4но съм гласувал с НЕ :!: и това е предизвикано от поведението ви
(важи и за алекс матрикс)на модератори във лада форума :idea: тука хора които не приемат друго мнение нямат място тъи като това противоре4и на идеята на форума :!:


сега ! смятам, че имам нужда да се защитя

Аз съм администратор на ЛКБ !!! - не се занимавам с триене на постове и тн, а клуба и форума да върви напред :roll:

Мнения обективни и по темата никога не съм трил ако това имаш предвид - ако някога нещо съм трил това е бил чист нонсенс, заяждане и директи обиди

Имаше навремето разни пререкания при които запазих мълчание и просто не се занимавах с тях
има си делегирани права на хора в ЛКБ и ти си носят отговорност като интелигентни хора - но за това или онова бях обвинен, че съм трил, банвал и тн. и отново запазих мълчание, което смятам, че е доста по достойно от това да влизам в излишни спорове и пререкания

Мнения обичам да чета това, че не отговарям на всяко незначи, че съм против

Винаги съм се стремял да бъда учтив и полезен, някои хора може да са ме предизвиквали и да съм ставал груб, но едва ли съм минавал под тяхното ниво с което са се обръщали във форумите. Също така с много хора от гореспоменатите съм намирал общ език, че дори и приятелство в последствие...

Проектите са ми били винаги отворени и достъпни за разлика от други хора, доказвал съм се по пистите, а не съм някакъв клавиатурен рейсър

И защо анонимен, кажи кой си, какво точно ЛКБ те засегна и по специално кое твое мнение не зачетох...защото след като има възражение трябва да има факти, а не просто "не ма кефи, щото аз не го кефя "
alex_matrix
 

Мнениеот 75 turbodelta » 19 Яну 2006, 01:40

горното написах аз и имам предвид една тема в която някои елементи нарекоха един доста добре направен ладов мотор(доколкото може да се праи за стреет кола) цитирам "ПОДПИРА4КА ЗА СТЕНИ " и след като попитах въпросните хора защо мисля така и акак така след като се возят на абсолютни барутници съдят за нещя които дори и не са виждали какво могат :idea: :arrow: така или инак аз съм останал с лошо впе4атление за вас :!: и след като правилника изисква моето мнение аз казвам не а вие ако толкова държите да сте потребители ами про4етете правилата и се опитаите да ни докажете 4е сме сбъркали в преценката си за вас :!: :!: :!:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Frysccoвеца » 19 Яну 2006, 10:38

Виж, "ПОДПИРАЧКА ЗА СТЕНА" е мое твърдение и не виждам с какво е по-лошо от "КАРАТЕ АБСОЛЮТНИ БАРУТНИЦИ".Казал съм го в такъв смисъл че ако реша аз да купя колата ще сваля двигателя и ще подпра на стената, а на негово място ще си направя свои.
Аз също не съм трил теми и мнения когато те не са ми изнасяли, а просто съм си изразявал мнението, като си нося и отговорноста за тях.Тоест когато нещо не ми е изнасяло, съм го написал, а не съм трил теми-не се опитвай да ме изкараш подлец, щото не съм такъв.
Това че е била заключена е по преценка на самия модератор и отговор на този въпрос може да ти предостави той.Най вероятно е станало защото спора се разви в тема за малки обяви, също както тук се развива в неподходящо място.

Anyway-приемам доводите които изтъкна и не смятам да ги коментирам повече.
Frysccoвеца
 

Мнениеот Fryscoвеца » 19 Яну 2006, 10:41

Съжалявам че продължавам да пълня темата с простотии, не бих искал, но нерегистриран не мога да пратя лично съобщение на 75turbodelta-тази реакция в лада клуба да ти припомня че дойде след като се нарекохте с още двама човека "месии" или нещо подобно и че "отваряхте очите на тези глупаци"-цитирам.
Fryscoвеца
 

Мнениеот j1v » 19 Яну 2006, 11:05

Тези стари спорове си ги решавайте другаде, например там, където са почнали.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52


Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта

cron