Колега здравей. Първото нещо което трябва да направиш ако искаш колата да е като хората е да се справиш с главата и блока, тоест да се отнеме недоход ако има, защото не помня как беше на този мотор, след което много качествено да се портне главата, при турбото не е чак толкова важен фактор, но при атмосферния мотор правилното завихряне е много важно, следващото нещо е настройката на валовете, тоест единия да предварява другия да закъснява- практически въртиш колелата едно към друго за градусите ще те излъжа ма внимавай да не се целунат буталите с клапаните. Другото нещо е задължително друго ЕКУ, с това Минети Умрели няма да постигнеш нищо, каква ще избереш не мога да диктувам, после ти трябва или по-голям хедър, или поне да сложиш 55мм тръба от колектора на зад с 1 проходно гърне под ръчната спирачка и 1 проходно или комбинирано в края, с едно гърне френска атмосферка няма да тръгне никога. Не забравяй да наблегнеш на охлаждането, защото при другите фази имаш друго горене и отделяне на различна топлина при работата на мотора. Като цяло добре е да олекотиш маховика с 700-1000 грама, той тежи 7кг по спомени, а ако свалиш почвече най-много да не може да се форсира колата, задължително керамика и блокаж за да реализираш мошността. С валовете, за който ми беше казал, че имаш не ти трябват бутала за да достигнеш около 170 конски сили, гореспоменатите тествани на живо елементи са достатъчни, като да спомена, че повечето така ги "присвойх" от един италиански отбор, подготвящ пежляци и сутиени за ралита, Симони се казваше собственика ма първото име как му беше... та това е крадена концепция за 106 група хоби а и 206 супер 1600. Желая ти успех, на правилния френски двигател си се спрял