Кандидатура

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Вот

Да
22
71%
Не
9
29%
 
Общо гласове : 31

Кандидатура

Мнениеот COMMUSNIST » 10 Сеп 2007, 17:23

Здравейте името ми е Наско(Communist).
Карам Citroen Saxo VTS. Проекта ми е по-скоро за Street кола. Сток колата ми даваше 15.9 на божурище. За момента съм сменил разпределителните валове и Cold air intake и ремап на еку-то. Предстои портване на главата и сгъстяване до 11,3:1. Изпускателен колектор Raceland и генерация на 55мм. Накрая колата ще бъде отново ремапната на дино. В бъдеще ще бъдат сменени буталата и биелите с Wossner Group A станд алоун електроника и евентулно нитро система. Валовете са Newman Phase 2 Intake 264 Lift 10.15 Exhaust 256 Lift 9.64.
COMMUSNIST
 

Мнениеот j1v » 10 Сеп 2007, 17:55

добавих анкета, от мен успех
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот mgm » 10 Сеп 2007, 18:09

много добро саксо, и добър собственик :wink: успех
Аватар
mgm
 
Мнения: 268
Регистриран на: 05 Апр 2007, 21:41

Мнениеот hf hpe » 12 Сеп 2007, 14:05

сгъстяването с сваляне на главата ли ще е ?
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот Communist » 16 Сеп 2007, 14:02

За начало ще е със сваляне на главата. По натам ще се ползват други бутала.
Communist
 

Мнениеот Misho 605 SVti » 18 Сеп 2007, 13:48

Нещо не гласуваме.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Communist » 07 Окт 2007, 16:52

Оп ето ми последното време от божура. 15.61 терминална 148км без олекотяване с кофти гуми и съединител и стандартна генерация на 45мм. Също така валовете са зацепени на стандартни маркировки.
Communist
 

Мнениеот OSRacing » 24 Окт 2007, 23:39

Колега здравей. Първото нещо което трябва да направиш ако искаш колата да е като хората е да се справиш с главата и блока, тоест да се отнеме недоход ако има, защото не помня как беше на този мотор, след което много качествено да се портне главата, при турбото не е чак толкова важен фактор, но при атмосферния мотор правилното завихряне е много важно, следващото нещо е настройката на валовете, тоест единия да предварява другия да закъснява- практически въртиш колелата едно към друго за градусите ще те излъжа ма внимавай да не се целунат буталите с клапаните. Другото нещо е задължително друго ЕКУ, с това Минети Умрели няма да постигнеш нищо, каква ще избереш не мога да диктувам, после ти трябва или по-голям хедър, или поне да сложиш 55мм тръба от колектора на зад с 1 проходно гърне под ръчната спирачка и 1 проходно или комбинирано в края, с едно гърне френска атмосферка няма да тръгне никога. Не забравяй да наблегнеш на охлаждането, защото при другите фази имаш друго горене и отделяне на различна топлина при работата на мотора. Като цяло добре е да олекотиш маховика с 700-1000 грама, той тежи 7кг по спомени, а ако свалиш почвече най-много да не може да се форсира колата, задължително керамика и блокаж за да реализираш мошността. С валовете, за който ми беше казал, че имаш не ти трябват бутала за да достигнеш около 170 конски сили, гореспоменатите тествани на живо елементи са достатъчни, като да спомена, че повечето така ги "присвойх" от един италиански отбор, подготвящ пежляци и сутиени за ралита, Симони се казваше собственика ма първото име как му беше... та това е крадена концепция за 106 група хоби а и 206 супер 1600. Желая ти успех, на правилния френски двигател си се спрял :)
OSRacing
 

Мнениеот Гост » 24 Окт 2007, 23:59

Здрасти,
Първо мерси за съветите. Това с генерацията ще го направя съвсем скоро, но това е най-малкия проблем в момента. Проблема са слабите скорости на тия кенефи :( В момента се насочвам към мегаскуирт. Иначе колата в момента има много прилични настройки и върви доста добре. Не ми се ще да сгъстявам много чрез сваляне на главата затова съм се насочил към други бутала. Относно керамиката не мисля, че ми е нужна стандартния съединител се държи изключително добре а и сега купих още един нов.
Гост
 

Мнениеот dido » 07 Ное 2007, 19:24

Колегата не го ли приехме вече? Има 28 гласа, от които 2/3 положителни.
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Re: Кандидатура

Мнениеот Гост » 27 Юли 2008, 01:05

COMMUSNIST написа:Здравейте името ми е Наско(Communist).
Карам Citroen Saxo VTS. Проекта ми е по-скоро за Street кола. Сток колата ми даваше 15.9 на божурище. За момента съм сменил разпределителните валове и Cold air intake и ремап на еку-то. Предстои портване на главата и сгъстяване до 11,3:1. Изпускателен колектор Raceland и генерация на 55мм. Накрая колата ще бъде отново ремапната на дино. В бъдеще ще бъдат сменени буталата и биелите с Wossner Group A станд алоун електроника и евентулно нитро система. Валовете са Newman Phase 2 Intake 264 Lift 10.15 Exhaust 256 Lift 9.64.



аа,искам само да попитам колегата какьв е регистрационният номер на SAXO-то? 8) благодаря.
Гост
 


Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron