Кандидатура Nikoror ПРИЕТ

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Вот

Да
30
100%
Не
0
Няма гласували
 
Общо гласове : 30

Кандидатура Nikoror ПРИЕТ

Мнениеот Гост » 29 Авг 2007, 05:24

Здравейте, казвам се Ники а в нет-а винаги съм Nikoror. Колегата hf hpe ми прати преди доста време линк към този форум, но тогава не си направих труда да се кандидатирам, защото нямаше с какво да съм полезен на форума и обмяната на информация щеше да е едностранна, което до колкото разбирам не е целта тук. В момента съм студент машинно инжинерство в Rice University в Houston, TX (или както се казва тук Mechanical Engineering). Тук интереса към състезателните автомобили (предполагам няма нужда да го казвам) е доста голям и в университета имаме автомобилен клуб на който по стечение на обстоятелствата станах президент (ръководител) тази година. Та вече по темата: Подготвяме Алфа Ромео 75 (Милано в САЩ) за модерния вариант на Cannonball Run (който се казва One Lap of America и представлява 8 дена обикаляне из САЩ от писта до писта с "нормално" каране по магистралата. Общо взето за 8дни се връзват около 8000км и 35-40 часа сън). Разбира се, ние сме изцяло на спонсори (пари/части/сервизно време/дайно) и правим почти всичко сами, така че не сме много конкурентноспособни на фона на много от участниците, които са тунинг сервизи с полу-професионални шофьори, но все пак се представяме доста добре като тази година бяхме 54 от близо 90 отбора. По колата сме работили върху почти всичко: най-големия проблем е двигателя, който просто е невероятно слаб на фона на конкуренцията с 170коня на гумите и затова разработихме (с доста чужди съвети) компресорен кит за колата, но няколко дни след като беше монтиран гарнитурата на главата отиде - колкото и странно да звучи двете неща нямат нищо общо :) тази година вече всичко трябва да тръгне. Мога да пиша още много, но по-добре ако ви е станало интересно погледнете www.racingowls.com макар че блога не е обновяван от доста време за което се извинявам...

с доста от членовете сме се "чели" в тунинг.бг
това ми е профила там: http://www.tuning.bg/forum/profile.php? ... file&u=751
също така пиша и в алфа форума: http://www.alfaromeo-bg.com/forum/profi ... 41b34d7e1c

ей тука има също информация за колата от американския форум на алфа: http://www.alfabb.com/bb/forums/showthread.php?t=37512

поздрави
Гост
 

Мнениеот Postman » 29 Авг 2007, 09:24

Здравей, стана ми интересен компресорния кит, който сте разработили - на какво налягане карате в момента и каква мощност гоните от двигателя?
Питам те, защото ако не сте напълно доволни от компресора, мога да опитам за помогна да получите като спонсорство (срещу рекламни лепенки) компресор, който може да се окаже не по-лош предвид пистовото приложение на колата, като при това е значително по лек и ефективен (КПД).
Postman
 
Мнения: 523
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:51

Мнениеот ildimitrov » 29 Авг 2007, 11:41

Аз пък искам да им пожелая успех на момчетата. Щях да ви пратя пожелания и за ЗДРАВА скоростна кутия, но вече видях, че една камбана сте счупили. Не е приятно определено. Май се получава в следствие скъсан ДЕ дион тампон. Ако се намери полиуретанов мисля ще свърши добра работа. Успех със скоростите и с машината. От мен ЗА (щот съм пристрастен Алфа сектант... :oops: )

п.п. Внимавайте със 2-ра скорост. Обикновено при трансаксиалните много бързо се предава незнам що така... :evil:
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!

Изображение
Аватар
ildimitrov
 
Мнения: 191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 22:02
Местоположение: Враца

Мнениеот Nikoror » 29 Авг 2007, 16:22

компресора е МП90 (мagnuson performance версията на eaton m90). аз по принцип съм голям любител на турбокомпресорите и в началото много не ми се нравеше идеята да ползваме това чудо (а и нямах почти никакви познания за компресорите освен, че правят много жега и на високите почват да хабят много коне), но в последствие се "образовах" и стигнах до извода, че компресор за пистова кола е доста добър вариант като разбира се нашия (roots type) e пак най-лош (на фона на centrifugal i screw). Причината да го ползваме са 2: едната е, че имахме познат, който ни уреди спонсорството (т.е. компресора е за без пари) а другата е, че вече има разработен кит на базата на МП62 (eaton m60) за в6 трансаксиални алфи и човекът който ги прави ни помогна доста с опит и идеи. по принцип караме на малко под 10пси и се очакват около 250-260к.с. на гумите (не е мерено и настройвано). по принцип сме доста ограничени от конете, които може да изкара кутията (по чужди мнения на хора с опит) и за това реално нямам особен интерес към друг компресор, защото миналата година ни отне доста време слагането към двигателя и остана малко време за тестове и настройки и каране на писта (което е може би най-важното, защото има само 1 момче, което може да се каже, че има състезателен опит). ако при 250к.с. се научим да караме колата като хората и вече двигателя почне да ни бави а не умение/гуми/окачване определено ще помислим за алтернативи. мерси много за предложението :!:
иначе за скоростите: мда.. камбана на съединителя - както винаги счупена от глупост (т.е. незнание и небрежност) за съжаление не е ясно на 100% каква е причината но се предполага, че са износени лагери в носа на комбаната (а уж бяха нови...) евентуално невнимание при сглобяване и евентуално дисбаланс на кардана което никъде в тексас не може да се провери а нямахме време да пращаме кардана до калифорния.... самите скорости са олекотени, всички синхронизатори са сменени с "подсилени". тампони за скоростите няма полиуретанови (или поне не съм чувал) има един вариант с болт през средата леко намален по димаетър в средата който се прекарва през тампона и се стяга умерено. не сме го пробвали но помагало доста (и евентуално водело до силни вибрации)...
Nikoror
 

Мнениеот Nikoror » 29 Авг 2007, 16:56

сега видях, че колегата ildimitrov говори за дедион тампон а не на скоростната кутия. нашия е точно полиуретанов и е почти нов не би трябвало да е от това проблема. намерих доста евтин вариант за юнибол (uniball) на мястото на този тампон както е на Alfa SZ/RZ но не смятам да го сменяме за сега, защото подобрението ще е минимално (на фона на полиуретан) а пари нема :lol: ако някой има стар гумен и не си кара колата всеки ден (т.е. е готов да понесе повече вибрации) може да пробва
Nikoror
 

Мнениеот Postman » 29 Авг 2007, 20:33

Nikoror написа:... за компресора ...

ОК, ако прецените все пак, че искате centrifugal supercharger, може и да е другия сезон, погледни този линк http://www.rotrex.com и ако ви вдъхва доверие това, което е представено, ми кажи и ще видя какво мога да направя за спонсорството.
Успех!
Postman
 
Мнения: 523
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:51

Мнениеот Nikoror » 29 Авг 2007, 22:35

ooo... rotrex c30 :twisted: autodelta UK имат кит за SZ/RZ на тази база за 3 литровия в6 и вадят 250-270 коня... определено ще го имам в предвид за в бъдеще
Nikoror
 

Мнениеот street_force » 30 Авг 2007, 04:32

галсувам с за
street_force
 

Мнениеот ildimitrov » 30 Авг 2007, 10:40

Nikoror написа:...
иначе за скоростите: мда.. камбана на съединителя - както винаги счупена от глупост (т.е. незнание и небрежност) за съжаление не е ясно на 100% каква е причината но се предполага, че са износени лагери в носа на комбаната (а уж бяха нови...) евентуално невнимание при сглобяване и евентуално дисбаланс на кардана което никъде в тексас не може да се провери а нямахме време да пращаме кардана до калифорния.... самите скорости са олекотени, всички синхронизатори са сменени с "подсилени". тампони за скоростите няма полиуретанови (или поне не съм чувал) има един вариант с болт през средата леко намален по димаетър в средата който се прекарва през тампона и се стяга умерено. не сме го пробвали но помагало доста (и евентуално водело до силни вибрации)...


Ами казвам, че ми е позната гледката от пръсната камбана, щот и аз имах до преди известно време трансаксиална таратайка - Алфета 2.0 . Та именно от некачествен а уж нов тампон ми се тресна камбаната в купето и стана на сол. За полиуретанов тампон - просто дадох идея да търсите. Незнам дали се произвежда или не. Стрелях насляпо в тъмнината с предложението. Още веднъж успех и евала за колата.

2 неща не ми харесват в нея.

1.Че е далече от мен и не мога да я видя на живо!
2.Че не мога да направя едно кръгче с нея дори и като пасажер...
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!

Изображение
Аватар
ildimitrov
 
Мнения: 191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 22:02
Местоположение: Враца

Мнениеот VGZ » 31 Авг 2007, 16:55

:D
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот j1v » 31 Авг 2007, 17:11

VGZ написа::D


Изображение


:lol:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот miHo » 01 Сеп 2007, 00:27

За :lol:
Аватар
miHo
 
Мнения: 89
Регистриран на: 09 Авг 2007, 20:34
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Tzenko » 01 Сеп 2007, 14:19

За :D
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

Мнениеот 75 turbodelta » 01 Сеп 2007, 19:45

още един итал сектант 8)
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот j1v » 02 Сеп 2007, 01:26

75 turbodelta написа:още един итал сектант 8)


ДОбре дошъл !
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Nikoror1 » 02 Сеп 2007, 01:51

не съм итал сектант :oops:
Nikoror1
 

Мнениеот 75 turbodelta » 02 Сеп 2007, 11:59

аре праи се сега на скромен :lol:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Nikoror » 02 Сеп 2007, 20:00

сериозно ве. аз карам английска кола :twisted: а в нас са само немски и френски :oops: италианските само ми губат времето :lol:
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот 75 turbodelta » 02 Сеп 2007, 20:32

е то по твоита логика аз карам испанска кола а италянката ми е за хабене на нерви :lol: :lol: :lol:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Nikoror » 02 Сеп 2007, 21:31

ми така. просто обичаме да си губим времето и нервите :oops:
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston


Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

cron