Страница 4 от 5

МнениеПубликувано на: 12 Фев 2009, 20:39
от tradiuli
j1v написа:Брат, ти ша чупиш рекорда по дълга кандидатура - година и нещо вече :)

Искаш ли да ти резетна анкетата начисто ... кажи, ако смяташ, че можеш да се представиш по-сериозно тоя път :)


Мерси ... недей ако трябва да вляза ще вляза , ако НЕ нека бъде НЕ :wink:

МнениеПубликувано на: 12 Фев 2009, 20:45
от j1v
Ами добре, ама то реално за година и половина тука кой знае колко народ са е изредил, току виж ако сега всички нови гласуват, събереш повече гласове отколкото гласуващи има :)

МнениеПубликувано на: 12 Фев 2009, 20:50
от Гост
j1v написа:Ами добре, ама то реално за година и половина тука кой знае колко народ са е изредил, току виж ако сега всички нови гласуват, събереш повече гласове отколкото гласуващи има :)


Даже купих и колата (саксо) на колега който беше приет : communist , че даже е по-бързо от всякога :lol: :lol: :lol:

МнениеПубликувано на: 12 Фев 2009, 23:14
от OSRacing
Ще се сетиш къде е истината!

МнениеПубликувано на: 13 Фев 2009, 00:51
от MaXo
Are priemete go momcheto ... sled nqkoi drug mesec i Skyline R33 GTR shte vzima da razviva. :)

МнениеПубликувано на: 17 Фев 2009, 16:00
от potrebitel
Basi maikata, ako toq go priemete... :lol:

МнениеПубликувано на: 28 Апр 2009, 21:53
от Гост
Колата даде на дино 138.4 кона на гумите в хеед .... като конете са на около 5000 оборота ,защото нарочно смесите след 5 са под 9-10 :wink: .... буста беше 0.7 ..... мисля си ,че за кола 1.5 тунингована само и лично от мен резултата е добър
Сега по празниците ще си оправя горивната рейка и ще я кача на диното на 1.5 буст с оправени смеси и съм сигурен ,че ще видя над 200 коня на гумите :wink:

МнениеПубликувано на: 07 Юли 2009, 02:43
от Гост
820 ще видиш! :lol:

МнениеПубликувано на: 07 Юли 2009, 10:12
от drigata
хахахаха,тея коне за нищо ги немате :lol:

МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2009, 17:31
от Гост
Тъй като не мога да пусна нова тема ще пиша в тази ......

От няколко месеца се каня да направя бърза атмосверна хонда и ето ,че лека полека нещата започват да се нареждат .....

Хюндайчето още се кара .... след като вече понаправих хондата ще му обърна внимание да ги оправя тези проклети смеси и 1.5 буст и пълна гас ....


Та ето проекта на хондата ми ...

Преди около 4-5 месеца продадох саксото ВТС , защото заразен за пореден път от darcosi реших ,че ми се кара хонда сивик с б16а2 двигател ( 160 коня 1.6 ) След дълго търсене на подходящо купе намерих супер запазена д16ка ( 125 коня ) със всички екстри :lol:
След като взех колата започна търсенето на мотора което се оказа проблем заради голямата му рядкост ...... до преди месец .... един познат вкарващ само хонди от англия ми намери така очаквания б16а2 двигател и след около десетина дена ми докара цяла движеща кола за донор .... отидох до Варна и си взех двигателя преди 1 седмица след което последва Swap зад блока с леката помощ на darcosi ...
От вчера карам колата и съм много доволен от състоянието на мотора и скоростите .... даже имаше и 20-30 старта да видя къде се движа ....

Сега за тунинг на мотора setup-а е ясен ..... 12.5 : 1 ковани бутала + биели за дъно ... това ще е първото нещо което ще правя по колата .... следва глава с пружини ,тарелки и валове skunk2 PRO 2+ Intake duration: 270 Lift: 12.8 / Exhaust duration: 276 Lift: 12.0 ... като целта е да си направя приятна атмосверна евридайка въртяща до 10к оборота с нисък разход при леко каране :wink:
Мотора ще го покарам малко сток да му се порадвам и след набавяне на частите ( дано да е до края на зимата ,че не са много евтини ) отварям мотора слагам и гас ..... :wink:

Ето малко снимки на колата с вече сложен б16 :arrow:



Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


И веднага имаше старове на бояна ... ето един :twisted: :twisted:
http://www.vbox7.com/play:8c91ac8e

МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2009, 01:08
от red line
10 000 и евридейка :lol:

МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2009, 23:49
от INTEGRALE
12.5 степен и евридейка :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2009, 01:29
от Red line
INTEGRALE написа:12.5 степен и евридейка :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Възможно е, но с хубав бензин, малко по-консервативен и прецизен мапинг, хубаво направена глава + още нещо, което за сега липсва.
Като се позамисля май сте прав - :lol: :lol: :lol:

МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2009, 16:10
от Toshko
Един свободно програмируем силен стъпков мотор, колко проблеми може да реши не е истина!

Варианта за 12.5:1 и 10000 оборота и евридейка е осъществим естествено с усложняване на конструкцията.

Ако имаме 4 дросела и обединител може на входа на обединителя да се сложи един двоен дросел 76/30 мм. Когато е в режим Рацинг :lol: двойния дросел на входа на еърбокса ще си стои перманентно отворен и ще управлява с 4-те дросела, когато е в режим Евридей 4-те дросела ще са постоянно отворени и ще се използват малкия и големия... основно малкия.

Едновременно с това трябва да има и един дросел след обединителя на колекторите, които предполагам ще са 4-1...

Начи ще хвана да изтормозя някой електронен инжинер за схема и програмиране на една схема, която командва мотор по честота, съпротивление и още едно съпротивление - РПМ, ТПС и МАП.

Естествено цялото това може да бъде заменено от сложна механична система...

*******************************************************

Искам да питам с новите валове В-тека отпада ли или това са дълги В-текови валове? Интересно ми е също и колко са оригиналните дължини и отваряне и колко са новите?

МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2009, 11:22
от Red Line
Т.: Едит: неадекватно мнение!

Забележка: Всичко трябва да върви напред, да се опростява докато законите на физиката и свойствата на материала го позволяват, а когато поставим прекалено всеобхватни задачи пред техниката (12.5:1, 10.000 оборота, евридей...) трябва неизбежно да започнем да я усложняваме! Това естествено не е нито лесно нито просто но е задължително ако искаме резултати!

МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 09:37
от Communist
Тя и сега си се кара постоянно в 9хил. :lol:

МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 12:28
от Bad_Dog
Red Line написа:Т.: Едит: неадекватно мнение!

Забележка: Всичко трябва да върви напред, да се опростява докато законите на физиката и свойствата на материала го позволяват, а когато поставим прекалено всеобхватни задачи пред техниката (12.5:1, 10.000 оборота, евридей...) трябва неизбежно да започнем да я усложняваме! Това естествено не е нито лесно нито просто но е задължително ако искаме резултати!


Тошко,
не мисля, че е редно да си позволяваш да редактираш мнения. Има модератори, които ако преценят за необходимо ще го направят. Може да отговориш и в собствено мнение.

П.П. Аз също смятам, че твоята схема е излишно усложнена. Да не говорим, че е спорно дали изобщо би заработила.

МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 18:52
от Toshko
Bad_Dog написа:
Red Line написа:Т.: Едит: неадекватно мнение!

Забележка: Всичко трябва да върви напред, да се опростява докато законите на физиката и свойствата на материала го позволяват, а когато поставим прекалено всеобхватни задачи пред техниката (12.5:1, 10.000 оборота, евридей...) трябва неизбежно да започнем да я усложняваме! Това естествено не е нито лесно нито просто но е задължително ако искаме резултати!


Тошко,
не мисля, че е редно да си позволяваш да редактираш мнения. Има модератори, които ако преценят за необходимо ще го направят. Може да отговориш и в собствено мнение.

П.П. Аз също смятам, че твоята схема е излишно усложнена. Да не говорим, че е спорно дали изобщо би заработила.

Аз също смятам, че моята схема е излишно сложна. Принципно е достатъчен един дросел след обединителя на хедърса.

Редактирах мнението за да не се налага да използвам неподходящ тон и да започвам да се обяснявам в тема, която не е за тази цел.

Иначе инициативата форумно да се обединим и да поръчаме 1-2 програмируеми устройства на някой енженер все ми се върти в главата. Естествено Мотек и др. хубави електроники може би са в състояние да управляват неща като допълнителни дросели и т.н. а може и да не са - това също е интересна тема...

По-скоро в тази насока са ми и двете мнения.

Ако отговора ми ти е достатъчен предлагам ти да изтриеш и трите излишни мнения.


Оффф тоя път пък не уцелих бутона :lol:

Ето я моята част и май оправих нещата
:oops:

Аз също смятам, че моята схема е излишно сложна. Принципно е достатъчен един дросел след обединителя на хедърса.

Редактирах мнението за да не се налага да използвам неподходящ тон и да започвам да се обяснявам в тема, която не е за тази цел.

Иначе инициативата форумно да се обединим и да поръчаме 1-2 програмируеми устройства на някой енженер все ми се върти в главата. Естествено Мотек и др. хубави електроники може би са в състояние да управляват неща като допълнителни дросели и т.н. а може и да не са - това също е интересна тема...

По-скоро в тази насока са ми и двете мнения.

Ако отговора ми ти е достатъчен предлагам ти да изтриеш и трите излишни мнения.

МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 19:15
от Bad_Dog
Според мен преди да се мисли за правене на устройства е нужно поне теоритично да се дефинират целите и как ще бъдат постигнати.

МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2009, 00:29
от Гост
Communist написа:Тя и сега си се кара постоянно в 9хил. :lol:

Еййй еб@си м@йк@т@. Тая кола е да си ебе м@йк@т@ и бегачката.

Мога да ти покажа, че и на 11 500 може да работо, НО въпроса е дали има смисъл в това?!

МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2009, 00:30
от Red Line
Communist написа:Тя и сега си се кара постоянно в 9хил. :lol:

Еййй еб@си м@йк@т@. Тая кола е да си ебе м@йк@т@ и бегачката.

Мога да ти покажа, че и на 11 500 може да работо, НО въпроса е дали има смисъл в това?!

МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2009, 00:48
от Red Line
Toshko написа:...

T.: Мaxнаx оbida!!!

Забрави ги тия дросели и всичките чудесии.
Като за начало за да работи тоя мотор на 12,5 степен дълго време, без да клика и да се саморазруши има нужда от хубави бутала с плоско чело или леко изпъкнало, както и хубави горивни камери. Това може да се постигне чрез наваряване и оформянетом им с ЦНЦ с цел постигане на достатъчно вихрови зони, които да гасят детонацийте при тази зверска степен за евридейка. Може и ръчно, но труда е убийствен, а еднаквостта под въпрос.
Относно 10-те хиляди оборота, трябват:
- Ковани бутала споменати по горе които ще чукат като печка на студено.
- Яки биели с яки биелни болтове.
- Някой да му направи хлабините на маторя на хондаджийчето :?
- Валове - такива дето въпреки втека оборотите на празен ход няма да е под 1500
- Пружинки като камък


Разни странични проблеми като настройки, допълнителни подготовки, оптимизации, късане на клапани от умора на матриала, честа смяна на масло, на 15 000км, 1 сет кобилици няма да ги разисквам :oops:

Ебати евридейката ше стане :shock:

МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2009, 12:19
от anastas83
Red Line написа:
Toshko написа:...

T.: Мaxнаx оbida!!!

Забрави ги тия дросели и всичките чудесии.
Като за начало за да работи тоя мотор на 12,5 степен дълго време, без да клика и да се саморазруши има нужда от хубави бутала с плоско чело или леко изпъкнало, както и хубави горивни камери. Това може да се постигне чрез наваряване и оформянетом им с ЦНЦ с цел постигане на достатъчно вихрови зони, които да гасят детонацийте при тази зверска степен за евридейка. Може и ръчно, но труда е убийствен, а еднаквостта под въпрос.
Относно 10-те хиляди оборота, трябват:
- Ковани бутала споменати по горе които ще чукат като печка на студено.
- Яки биели с яки биелни болтове.
- Някой да му направи хлабините на маторя на хондаджийчето :?
........

стига глупости бре :D

МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2009, 14:10
от Toshko
Може ли вече да почна да трия че оспамихме?

п.п. колегата описва много сгъстена Лада Самара с къс вал и карбуратор да речем от алфа, без карта на запалването и със слаб стартер :wink: едни приятели имаха такава навремето и доста сме я карали - описанието с кликането и мъките съвпада :wink:

Обаче си мисли, че ние сме паднали от небето, че даже и обижда :lol:

+ много сгъстен мотор със съответните валове и фази не "клика" на загряло, а само на стартер евентуално при това. Това, което прави е че вика РРРРРР през дроселите и е относително тих и доста маломощен в ниски :wink: може даже да тряска през ауспуха щото издухва бая смес...

Все тая де. - точно от такива отклонения се въздържам както сме се разбрали...

МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2009, 14:32
от Tzenko
Toshko написа:Може ли вече да почна да трия че оспамихме?


Правата ти като модератор тук, са за да можеш да пускаш анкети, а не да триеш каквото и да било;)

Благодаря :idea: