Кандидатура tradiuli

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

ВОТ

ДА
27
63%
НЕ
16
37%
 
Общо гласове : 43

Мнениеот paco » 16 Апр 2008, 14:06

Ми нека си каже какво го мъчи анионимния и ще му отговоря ...ама не така щот е малко иди ми дойди :?

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 19 Апр 2008, 00:23

paco написа:Ми нека си каже какво го мъчи анионимния и ще му отговоря ...ама не така щот е малко иди ми дойди :?

РАСО



Ами ти като си винаги "против", без да се обосновеш не е ли пак малко "иди дойди" ?
Просто аз лично, като страничен наблюдател, ми изглежда много комплексарско, като си 99% от случаите "против". Ти даже по празниците, когато "се случват чудеса" беше "против"... :lol: :lol: :lol:
Гост
 

Мнениеот fixxer » 19 Апр 2008, 01:44

и от мен ЗА. Момчето е стабиларка
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот OSRacing » 20 Апр 2008, 23:39

И аз съм ЗА, само да не излива някой работи дет попринцип ги твърди :)
Изображение
Аватар
OSRacing
 
Мнения: 237
Регистриран на: 31 Окт 2007, 15:36
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 28 Апр 2008, 14:18

Малко снимки от ремонта ...

Изображение

Изображение

Разликата между двете турбини

Изображение


Утре през работният ден остава да отида някъде където заваряват алуминий да си направя входовете на турбото и съм готов с колата .. ще следва малко каране на ниско нялягане 0.5 - 0.7 и след това големи дюзи + настройка за 1.1 1.2 бара холд налягане ... да видим какво ще стане
Гост
 

Мнениеот |CL|NIKI » 28 Апр 2008, 22:07

Anonymous написа:Малко снимки от ремонта ...

Изображение

Изображение

Разликата между двете турбини

Изображение


Утре през работният ден остава да отида някъде където заваряват алуминий да си направя входовете на турбото и съм готов с колата .. ще следва малко каране на ниско нялягане 0.5 - 0.7 и след това големи дюзи + настройка за 1.1 1.2 бара холд налягане ... да видим какво ще стане

0.7 никак не е малко налягане за ненастроена на 100% електроника :wink: По добре настрой бавно и полека кат си требе да не строшиш нящу:)
Няма невъзможни неща!
Аватар
|CL|NIKI
 
Мнения: 478
Регистриран на: 16 Фев 2006, 18:47
Местоположение: Варна

Мнениеот Гост » 03 Май 2008, 00:23

Днес карах колата и съм приятно изненадан . На 1-ва и на 2-ра не мога да дам пълната газ ,защото върти много гумите и ме е страх да не счупя нещо . Налягането е около 0,7 - 0.8 но това само до 3-та повече газ не съм давал ... утре ще си премеря сместа как е след което слагам дюзичките и следва едно мапване на мотроника и да видим какво ще стане :wink:
Гост
 

Мнениеот Гост » 08 Май 2008, 13:29

Вчера пак имаше малко тестове .... и стана най-неприятното за мен нещо ... дебитомера не може да отчита повече от 200 коня ... и сместа след 4000-4500 оборота става 16-17 :shock:
Единия вариянт е да сменя дебитомера с дебитомер от ауди с2 или от ауди с4 , но ще ми излезне доста по-скъпо и доста по-изнервящо, пък и такъв дебитомер трудно се намира ....
Сега проучвам как да стане да мина на мега в фабричната кутия без да препрявам инсталация и ще действам ... :wink:
Гост
 

Мнениеот |CL|NIKI » 08 Май 2008, 16:50

Наистина трудно се намират но не са толкова скъпи.
Явор Банакиев - питай него - 101% има :)
Няма невъзможни неща!
Аватар
|CL|NIKI
 
Мнения: 478
Регистриран на: 16 Фев 2006, 18:47
Местоположение: Варна

Мнениеот hf hpe » 08 Май 2008, 21:29

този модел не ползва ли дебитомер
като на пунто ГТ
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 14 Май 2008, 20:02

Мотора в завършен вид ... мегата почти е готова и се надявам тези дни да започна с мапа ...

Изображение

Изображение
Гост
 

Мнениеот Гост » 14 Май 2008, 20:06

Според вас ще имам ли проблем с 63 генерация ако евентуално се приближа до 300 коня :?:
Гост
 

Мнениеот disc » 14 Май 2008, 23:00

Anonymous написа:... ако евентуално ...
:roll: Дали ще се приближиш?
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
Аватар
disc
 
Мнения: 270
Регистриран на: 10 Яну 2006, 22:18

Мнениеот rabotnika » 15 Май 2008, 13:50

на мене тия турбо пътища хич не ми харесват така както си ги прекарал върху колекторите закакво ти е интерколер след като охладиш въздуха го загряваш пак :?:
Аватар
rabotnika
 
Мнения: 312
Регистриран на: 17 Мар 2006, 00:36
Местоположение: Разград

Мнениеот Гост » 15 Май 2008, 15:13

rabotnika написа:на мене тия турбо пътища хич не ми харесват така както си ги прекарал върху колекторите закакво ти е интерколер след като охладиш въздуха го загряваш пак :?:


Знам ,че е грешно , но като ги правих бях с друг колектор който имаше термо щит и не грееше въобще ... та сега ще ги преправя и тях !
55мм външен диаметър дали не е малко малък или ?
Гост
 

Мнениеот Гост » 15 Май 2008, 20:17

Ебати оптимиста 300 коня на сток карнтий :D
Гост
 

Мнениеот Гост » 17 Май 2008, 16:58

Днес ми дойде MS-а и съм визхитен от работата на човека който ми го направи ... предполагам повечето от вас го знаят ... Валентина Субашов ( valentino ) ... за всичко по колата говорихме от дистанция и днес като го сложих колата запали от 1-вия път без никакви проблеми и даже работи добре и се форсира добре ...
Много съм доволен и от времето за което получих компютъра ( 3 дена ) , също така и цената беше повече от перфектна :D
утре следва да монтирам датчика за входящия въздух , големите дюзи , дросела и да настроя колата :wink:
Гост
 

Мнениеот fixxer » 08 Юни 2008, 22:24

хайде де, колата почти сме я центровали, а човека още не го записахте във форума :roll:
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот Kozunak » 09 Юни 2008, 16:31

Бая е заплетена ситуацията в буквалния смисъл според мен.Дано да е само временно.Пътищата определено не хващат окото.Завоите са им смачкани, преди дросела минава на 2-3мм от изпускателя (поне съдейки по снимката)....струва ми се че можеше да се измисли вместо да минава под водния маркуч да минава отляво на него и да праи два завоя..по-дълъг щеше да е пътя ама някак си по-подредено и функционално от гледна точка на жегата.

ПП То и цялата архитектура на коша е малко изчанчена де.
Kozunak
 
Мнения: 65
Регистриран на: 12 Юли 2007, 01:24
Местоположение: София

Мнениеот OSRacing » 09 Юни 2008, 17:15

Край почна се с 800 коня и нагоре.... от къде ги вадите тези коне не мога да разбера, просто не ми е ясно. И как дебитомера не може да отчита повече от 200 коня? как дебитомера отчита коне всъщност? Аз мога ли да си направя и моя така та да не трябва да давам пари за динота?
Изображение
Аватар
OSRacing
 
Мнения: 237
Регистриран на: 31 Окт 2007, 15:36
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 09 Юни 2008, 17:23

Отдавна тръбата не минава върху колектора просто не съм снимал колата скоро :wink: Входящия въздух след 1 час даване на гас стана 30 градуса ... а след два часа без да се гаси колата се позагря до към 40 :wink: ...... преди беше над 60-70
Тръбата минава какво казваш ти - отляво на маркуча ...
Това ,че има стеснение в началото както и смачканите завои не спъват колата ,защото изхода на турбото е 40мм :wink:


Бах оптимист за помпата и повярвах ,че кара до над 200 коня .... ама при тестовете на 1 бар горивото свърши :( а ще карам на 1.5 ...
Поръчах една експресна Wallbro 255lph и пак мапване ... след тва едно дино да видя кво става
Гост
 

Мнениеот Гост » 09 Юни 2008, 17:37

OSRacing написа:Край почна се с 800 коня и нагоре.... от къде ги вадите тези коне не мога да разбера, просто не ми е ясно. И как дебитомера не може да отчита повече от 200 коня? как дебитомера отчита коне всъщност? Аз мога ли да си направя и моя така та да не трябва да давам пари за динота?


Много добре знаеш ,че за меренето на двестате коня имам предвид ,че въздуха нужен за повече от 200 коня дебитомера не може да го отчете ... и по точно дебитомера достига максималните волтове които изпраща към ECU-тo ...

А това за 250-те коня (колела) съм съвсем сериозен ,че мотора може да ги понесе ...
Гост
 

Мнениеот Гост » 30 Юни 2008, 17:41

Малко ъп .... вчера след настройките на 1.3 бара мотора се предаде едно стопено бутало и духнала гарнитура глава.... за късмет блока се оказа железен и няма поражение ..

Въпроса е сега да разбера от къде дойде проблема ... започнахме мапването на бояна ... първо смесите бяха десетки след което направихме нова карта и започнахме да ги коригираме ... при 1.3 пик и 1.1 холд буст стигахме за по 1 сек снеси около 14 и връжахме гаста ... след това при тоя буст закрепихме смеси от 10.9 до към 11.5 и в високите 12-ки ниски ....
Спряхме на омв тъй като една гарнитурка беше духнала и течеше антифриз след 20 мин ремонт я оправих и като запалих колата тя изпуши много бяло .... пушеше 2-3 мин и изчисти ... пресполагах ,че е гарнитурата на главата ама хич не ми се щеше да е тя и я пренебрегнах ( 1-вата грешка ) ... пуснахме лога и пак един рън ... обаче колата нещо хич не вървеше както преди 2 мин ... обърнахме и пак 1-ва леко ,2-ра леко 3-гас до долу и на около 5000 оборота нещо заби муцуната за сек после същото на 6000 .... направи го пак и на 4-та като смесите повече от 11.5 не се качиха ... и като изключих от скорост колата изгасна и не запали вече .... като спрях всичко беше в масло ( беше изхвърлила щеката на маслото ) и беше надула маркучите на водата ... а впрочем като давахме преди това гас когато колата вървеше супер не ги надуваше грам ..

И така днес сутринта реших да я разхвърлям пред блока да вида кво е станало ... и нещата са следните ... ремъка превъртял с около 5-6 зъба и 3-то бутало половината го няма ... интересното е ,че имаше алуминии и в другите 3 бутала незнайно как попаднал

Давайте мнения от кво е станал сакатлъка ,че ще я затворя до края на седмицата и не ми се ще пак да кихне ..... зациклила дюза , от гарнитурата да е тръгнало всичко , аванс ??? Много е важно сега да разбера от какво е станало за да не стане пак ....

Ето малко снимки





Изображение




Изображение


Изображение

Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение
Гост
 

Мнениеот j1v » 30 Юни 2008, 20:57

Не вярвам някой да ти даде категоричен отговор ей така по снимка. Като за начало си провери дюзите преди следващото палене.
Задължително си сравни реалния аванс (по белег, със стробоскоп), защото историята познава бая коли със мегаскуирти дето им бяга аванса със много от това в таблицата :)
Не е зле да се ориентираш и към инвестиране в един егт монитор, знаеш поговорката .... колкото повече, толкова повече

Аз лично бих искал да видя и една по-добра снимка на здравите бутала, щото и там не ми харесва работата много ... а това със ремъка пък ... вече съвсем не ми се връзва на нищо :)

Качи таблиците на аванса и горивото, а ако искаш направо и целия .msq файл да ги видим
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4947
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот rabotnika » 30 Юни 2008, 23:28

j1v написа:.........
Живко,ремъка е ясен нали е вкарала вода от гарнитурата прави воден удар и прескача зъби ама така като гледам буталото баш от аванса се е строшило май май ама няма да е лошо да видим някой лог
Аватар
rabotnika
 
Мнения: 312
Регистриран на: 17 Мар 2006, 00:36
Местоположение: Разград

ПредишнаСледваща

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron