Кандидатура tradiuli

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

ВОТ

ДА
27
63%
НЕ
16
37%
 
Общо гласове : 43

Мнениеот tradiuli » 12 Фев 2009, 20:39

j1v написа:Брат, ти ша чупиш рекорда по дълга кандидатура - година и нещо вече :)

Искаш ли да ти резетна анкетата начисто ... кажи, ако смяташ, че можеш да се представиш по-сериозно тоя път :)


Мерси ... недей ако трябва да вляза ще вляза , ако НЕ нека бъде НЕ :wink:
tradiuli
 

Мнениеот j1v » 12 Фев 2009, 20:45

Ами добре, ама то реално за година и половина тука кой знае колко народ са е изредил, току виж ако сега всички нови гласуват, събереш повече гласове отколкото гласуващи има :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Гост » 12 Фев 2009, 20:50

j1v написа:Ами добре, ама то реално за година и половина тука кой знае колко народ са е изредил, току виж ако сега всички нови гласуват, събереш повече гласове отколкото гласуващи има :)


Даже купих и колата (саксо) на колега който беше приет : communist , че даже е по-бързо от всякога :lol: :lol: :lol:
Гост
 

Мнениеот OSRacing » 12 Фев 2009, 23:14

Ще се сетиш къде е истината!
Изображение
Аватар
OSRacing
 
Мнения: 237
Регистриран на: 31 Окт 2007, 15:36
Местоположение: София

Мнениеот MaXo » 13 Фев 2009, 00:51

Are priemete go momcheto ... sled nqkoi drug mesec i Skyline R33 GTR shte vzima da razviva. :)
MaXo
 

Мнениеот potrebitel » 17 Фев 2009, 16:00

Basi maikata, ako toq go priemete... :lol:
potrebitel
 

Мнениеот Гост » 28 Апр 2009, 21:53

Колата даде на дино 138.4 кона на гумите в хеед .... като конете са на около 5000 оборота ,защото нарочно смесите след 5 са под 9-10 :wink: .... буста беше 0.7 ..... мисля си ,че за кола 1.5 тунингована само и лично от мен резултата е добър
Сега по празниците ще си оправя горивната рейка и ще я кача на диното на 1.5 буст с оправени смеси и съм сигурен ,че ще видя над 200 коня на гумите :wink:
Гост
 

Мнениеот Гост » 07 Юли 2009, 02:43

820 ще видиш! :lol:
Гост
 

Мнениеот drigata » 07 Юли 2009, 10:12

хахахаха,тея коне за нищо ги немате :lol:
Аватар
drigata
 
Мнения: 336
Регистриран на: 05 Фев 2009, 12:44

Мнениеот Гост » 13 Сеп 2009, 17:31

Тъй като не мога да пусна нова тема ще пиша в тази ......

От няколко месеца се каня да направя бърза атмосверна хонда и ето ,че лека полека нещата започват да се нареждат .....

Хюндайчето още се кара .... след като вече понаправих хондата ще му обърна внимание да ги оправя тези проклети смеси и 1.5 буст и пълна гас ....


Та ето проекта на хондата ми ...

Преди около 4-5 месеца продадох саксото ВТС , защото заразен за пореден път от darcosi реших ,че ми се кара хонда сивик с б16а2 двигател ( 160 коня 1.6 ) След дълго търсене на подходящо купе намерих супер запазена д16ка ( 125 коня ) със всички екстри :lol:
След като взех колата започна търсенето на мотора което се оказа проблем заради голямата му рядкост ...... до преди месец .... един познат вкарващ само хонди от англия ми намери така очаквания б16а2 двигател и след около десетина дена ми докара цяла движеща кола за донор .... отидох до Варна и си взех двигателя преди 1 седмица след което последва Swap зад блока с леката помощ на darcosi ...
От вчера карам колата и съм много доволен от състоянието на мотора и скоростите .... даже имаше и 20-30 старта да видя къде се движа ....

Сега за тунинг на мотора setup-а е ясен ..... 12.5 : 1 ковани бутала + биели за дъно ... това ще е първото нещо което ще правя по колата .... следва глава с пружини ,тарелки и валове skunk2 PRO 2+ Intake duration: 270 Lift: 12.8 / Exhaust duration: 276 Lift: 12.0 ... като целта е да си направя приятна атмосверна евридайка въртяща до 10к оборота с нисък разход при леко каране :wink:
Мотора ще го покарам малко сток да му се порадвам и след набавяне на частите ( дано да е до края на зимата ,че не са много евтини ) отварям мотора слагам и гас ..... :wink:

Ето малко снимки на колата с вече сложен б16 :arrow:



Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


И веднага имаше старове на бояна ... ето един :twisted: :twisted:
http://www.vbox7.com/play:8c91ac8e
Гост
 

Мнениеот red line » 14 Сеп 2009, 01:08

10 000 и евридейка :lol:
red line
 

Мнениеот INTEGRALE » 14 Сеп 2009, 23:49

12.5 степен и евридейка :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Аватар
INTEGRALE
 
Мнения: 359
Регистриран на: 10 Мар 2007, 14:08
Местоположение: София

Мнениеот Red line » 15 Сеп 2009, 01:29

INTEGRALE написа:12.5 степен и евридейка :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Възможно е, но с хубав бензин, малко по-консервативен и прецизен мапинг, хубаво направена глава + още нещо, което за сега липсва.
Като се позамисля май сте прав - :lol: :lol: :lol:
Red line
 

Мнениеот Toshko » 15 Сеп 2009, 16:10

Един свободно програмируем силен стъпков мотор, колко проблеми може да реши не е истина!

Варианта за 12.5:1 и 10000 оборота и евридейка е осъществим естествено с усложняване на конструкцията.

Ако имаме 4 дросела и обединител може на входа на обединителя да се сложи един двоен дросел 76/30 мм. Когато е в режим Рацинг :lol: двойния дросел на входа на еърбокса ще си стои перманентно отворен и ще управлява с 4-те дросела, когато е в режим Евридей 4-те дросела ще са постоянно отворени и ще се използват малкия и големия... основно малкия.

Едновременно с това трябва да има и един дросел след обединителя на колекторите, които предполагам ще са 4-1...

Начи ще хвана да изтормозя някой електронен инжинер за схема и програмиране на една схема, която командва мотор по честота, съпротивление и още едно съпротивление - РПМ, ТПС и МАП.

Естествено цялото това може да бъде заменено от сложна механична система...

*******************************************************

Искам да питам с новите валове В-тека отпада ли или това са дълги В-текови валове? Интересно ми е също и колко са оригиналните дължини и отваряне и колко са новите?
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Red Line » 16 Сеп 2009, 11:22

Т.: Едит: неадекватно мнение!

Забележка: Всичко трябва да върви напред, да се опростява докато законите на физиката и свойствата на материала го позволяват, а когато поставим прекалено всеобхватни задачи пред техниката (12.5:1, 10.000 оборота, евридей...) трябва неизбежно да започнем да я усложняваме! Това естествено не е нито лесно нито просто но е задължително ако искаме резултати!
Red Line
 

Мнениеот Communist » 17 Сеп 2009, 09:37

Тя и сега си се кара постоянно в 9хил. :lol:
Communist
 
Мнения: 29
Регистриран на: 07 Ное 2007, 23:02
Местоположение: Sofia

Мнениеот Bad_Dog » 17 Сеп 2009, 12:28

Red Line написа:Т.: Едит: неадекватно мнение!

Забележка: Всичко трябва да върви напред, да се опростява докато законите на физиката и свойствата на материала го позволяват, а когато поставим прекалено всеобхватни задачи пред техниката (12.5:1, 10.000 оборота, евридей...) трябва неизбежно да започнем да я усложняваме! Това естествено не е нито лесно нито просто но е задължително ако искаме резултати!


Тошко,
не мисля, че е редно да си позволяваш да редактираш мнения. Има модератори, които ако преценят за необходимо ще го направят. Може да отговориш и в собствено мнение.

П.П. Аз също смятам, че твоята схема е излишно усложнена. Да не говорим, че е спорно дали изобщо би заработила.
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Мнениеот Toshko » 17 Сеп 2009, 18:52

Bad_Dog написа:
Red Line написа:Т.: Едит: неадекватно мнение!

Забележка: Всичко трябва да върви напред, да се опростява докато законите на физиката и свойствата на материала го позволяват, а когато поставим прекалено всеобхватни задачи пред техниката (12.5:1, 10.000 оборота, евридей...) трябва неизбежно да започнем да я усложняваме! Това естествено не е нито лесно нито просто но е задължително ако искаме резултати!


Тошко,
не мисля, че е редно да си позволяваш да редактираш мнения. Има модератори, които ако преценят за необходимо ще го направят. Може да отговориш и в собствено мнение.

П.П. Аз също смятам, че твоята схема е излишно усложнена. Да не говорим, че е спорно дали изобщо би заработила.

Аз също смятам, че моята схема е излишно сложна. Принципно е достатъчен един дросел след обединителя на хедърса.

Редактирах мнението за да не се налага да използвам неподходящ тон и да започвам да се обяснявам в тема, която не е за тази цел.

Иначе инициативата форумно да се обединим и да поръчаме 1-2 програмируеми устройства на някой енженер все ми се върти в главата. Естествено Мотек и др. хубави електроники може би са в състояние да управляват неща като допълнителни дросели и т.н. а може и да не са - това също е интересна тема...

По-скоро в тази насока са ми и двете мнения.

Ако отговора ми ти е достатъчен предлагам ти да изтриеш и трите излишни мнения.


Оффф тоя път пък не уцелих бутона :lol:

Ето я моята част и май оправих нещата
:oops:

Аз също смятам, че моята схема е излишно сложна. Принципно е достатъчен един дросел след обединителя на хедърса.

Редактирах мнението за да не се налага да използвам неподходящ тон и да започвам да се обяснявам в тема, която не е за тази цел.

Иначе инициативата форумно да се обединим и да поръчаме 1-2 програмируеми устройства на някой енженер все ми се върти в главата. Естествено Мотек и др. хубави електроники може би са в състояние да управляват неща като допълнителни дросели и т.н. а може и да не са - това също е интересна тема...

По-скоро в тази насока са ми и двете мнения.

Ако отговора ми ти е достатъчен предлагам ти да изтриеш и трите излишни мнения.
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Bad_Dog » 17 Сеп 2009, 19:15

Според мен преди да се мисли за правене на устройства е нужно поне теоритично да се дефинират целите и как ще бъдат постигнати.
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Мнениеот Гост » 18 Сеп 2009, 00:29

Communist написа:Тя и сега си се кара постоянно в 9хил. :lol:

Еййй еб@си м@йк@т@. Тая кола е да си ебе м@йк@т@ и бегачката.

Мога да ти покажа, че и на 11 500 може да работо, НО въпроса е дали има смисъл в това?!
Гост
 

Мнениеот Red Line » 18 Сеп 2009, 00:30

Communist написа:Тя и сега си се кара постоянно в 9хил. :lol:

Еййй еб@си м@йк@т@. Тая кола е да си ебе м@йк@т@ и бегачката.

Мога да ти покажа, че и на 11 500 може да работо, НО въпроса е дали има смисъл в това?!
Red Line
 

Мнениеот Red Line » 18 Сеп 2009, 00:48

Toshko написа:...

T.: Мaxнаx оbida!!!

Забрави ги тия дросели и всичките чудесии.
Като за начало за да работи тоя мотор на 12,5 степен дълго време, без да клика и да се саморазруши има нужда от хубави бутала с плоско чело или леко изпъкнало, както и хубави горивни камери. Това може да се постигне чрез наваряване и оформянетом им с ЦНЦ с цел постигане на достатъчно вихрови зони, които да гасят детонацийте при тази зверска степен за евридейка. Може и ръчно, но труда е убийствен, а еднаквостта под въпрос.
Относно 10-те хиляди оборота, трябват:
- Ковани бутала споменати по горе които ще чукат като печка на студено.
- Яки биели с яки биелни болтове.
- Някой да му направи хлабините на маторя на хондаджийчето :?
- Валове - такива дето въпреки втека оборотите на празен ход няма да е под 1500
- Пружинки като камък


Разни странични проблеми като настройки, допълнителни подготовки, оптимизации, късане на клапани от умора на матриала, честа смяна на масло, на 15 000км, 1 сет кобилици няма да ги разисквам :oops:

Ебати евридейката ше стане :shock:
Red Line
 

Мнениеот anastas83 » 18 Сеп 2009, 12:19

Red Line написа:
Toshko написа:...

T.: Мaxнаx оbida!!!

Забрави ги тия дросели и всичките чудесии.
Като за начало за да работи тоя мотор на 12,5 степен дълго време, без да клика и да се саморазруши има нужда от хубави бутала с плоско чело или леко изпъкнало, както и хубави горивни камери. Това може да се постигне чрез наваряване и оформянетом им с ЦНЦ с цел постигане на достатъчно вихрови зони, които да гасят детонацийте при тази зверска степен за евридейка. Може и ръчно, но труда е убийствен, а еднаквостта под въпрос.
Относно 10-те хиляди оборота, трябват:
- Ковани бутала споменати по горе които ще чукат като печка на студено.
- Яки биели с яки биелни болтове.
- Някой да му направи хлабините на маторя на хондаджийчето :?
........

стига глупости бре :D
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот Toshko » 18 Сеп 2009, 14:10

Може ли вече да почна да трия че оспамихме?

п.п. колегата описва много сгъстена Лада Самара с къс вал и карбуратор да речем от алфа, без карта на запалването и със слаб стартер :wink: едни приятели имаха такава навремето и доста сме я карали - описанието с кликането и мъките съвпада :wink:

Обаче си мисли, че ние сме паднали от небето, че даже и обижда :lol:

+ много сгъстен мотор със съответните валове и фази не "клика" на загряло, а само на стартер евентуално при това. Това, което прави е че вика РРРРРР през дроселите и е относително тих и доста маломощен в ниски :wink: може даже да тряска през ауспуха щото издухва бая смес...

Все тая де. - точно от такива отклонения се въздържам както сме се разбрали...
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Tzenko » 18 Сеп 2009, 14:32

Toshko написа:Може ли вече да почна да трия че оспамихме?


Правата ти като модератор тук, са за да можеш да пускаш анкети, а не да триеш каквото и да било;)

Благодаря :idea:
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

ПредишнаСледваща

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта

cron